• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Ik sta voor de keuze een nieuwe telefoon te kopen,
die ik graag met m`n palm IIIxe wil gebruiken.

Nu zit ik al een hele tijd te kijken naar de T39 van ericsson, maar vraag ik me af of ik die bluetooth en gprs toch wel echt nodig hebt, als alternatief dacht ik dan aan de nokia 5210 (die dus ook een infrarood heeft).

Wie kan me helpen, in combinatie met een dutchtone €20 komt de t39 op € 166,= bij belcompany en de 5210 op € 99,=, dus dat is het overwegen waard !!

alvast bedankt.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• YKW
  • Laatst online: 09-01 10:40

YKW

mobiliteit ten top

Als je Palm III Infrarood heeft, zal ik gaan voor de 5210, dat is een stuk gemakkelijker dan gehannes met kabels!

Automatiseren kan je leren!

• pvdlaan
maar de ericsson heeft volgens mij ook een infrarood poort hoor.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:20

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Volgens mij heeft de 5210 geen infrarood (volgens de specs op www.nokia.com/phones/5210/ ook niet trouwens!) en de T39 heeft (ook weer volgens de website van de fabrikant) wél een infraroodpoort. Als het je dus enkel om de (infrarood-)verbinding gaat met je Palm, zou ik gaan voor de T39.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 22:04 schreef YKW het volgende:
Als je Palm III Infrarood heeft, zal ik gaan voor de 5210, dat is een stuk gemakkelijker dan gehannes met kabels!
De T39 heeft ook ir, en dat niet alleen, hij heeft ook bluetooth. Hoe kom je erbij om qua dit de 5210 aan te raden? Oh laat maar, ik weet het al. Je weet er geen FUCK van, nietwaar?

Why did you even bother to post?!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

Hero

Duck power!

De keuze is, op features, makkelijk: de T39m! Die heb ik zelf ook en ik vind het echt een toptelefoon. Als ik jou was zou ik eens op internet zoeken naar een betere aanbieding, die moeten er volgens mij wel zijn.

Dit is de site van de T39 en daar kun je het toestel ook uitproberen.

Volgens mij heeft de 5210 trouwens ook geen infrarood.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik zelf heb de 5210 en ik kna je vertellen hij heeft wel degelijk infrarood. Staat ook op de site van nokia, alleen niet zo duidelijk. Ergens bij de specificaties van de site nokia.com

Bennie gek, ben een koe!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Duh.. T39 natuurlijk, die 5210 is maar een stom speelgoedtelefoontje. Ik heb zelf de T29 en daar ben ik ook zeer over te spreken (had achteraf alleen liever de 39 gehad, omdat ik nu ook een palm heb :( ).

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:53

Nitai

Live the life you love.

Op woensdag 27 maart 2002 22:33 schreef middelkoop het volgende:

[..]

De T39 heeft ook ir, en dat niet alleen, hij heeft ook bluetooth. Hoe kom je erbij om qua dit de 5210 aan te raden? Oh laat maar, ik weet het al. Je weet er geen FUCK van, nietwaar?

Why did you even bother to post?!
Waarom zo negatief? Hij/zij bedoelde het goed.
Wees een beetje tolerant man....

Maar ff ontopic....ik zou voor de T39 gaan. Als je het geld kan missen, gewoon nemen die T39. Hij heeft veel features.

De Nokia 5210 is mijn ogen toch meer speelgoed. no offense! :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Als je serieus overweegt om de 5210 te nemen, verdien je niet eens een T39 ;) Nee, just kiddin', ik heb zelf ook een T39 en het is de beste phone die ik ooit gehad heb. En als je wilt internetten met je Palm moet je echt wel GPRS nemen, anders word je helemaal gek. GPRS icm met m'n iPaq internet super! :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• pvdlaan
oke, bedankt allemaal,
de keuze is dus makkelijk, de T39.
Ik dacht het al, maar denk vraag het toch even.

• pvdlaan
nu alleen nog een goede aanbieding zoeken,
heeft iemand ervaring met bv. www.algebeld.nl
Ik heb zelf heel weinig ervaring met online iets bestellen,
maar als het echt veel scheelt, wil ik het toch maar proberen.

Misschien een aanrader, qua adres ?

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Allereerst, neem idd lekker de T39, zeker als je hem voor serieuze dingen wilt gebruiken.

Je kan hem trouwens bij www.gsmmania.nl krijgen voor 89 euro icm. D* 20. Scheelt je weer 80 euro, kan je mooi aan mij geven :P

Met talkline 120 is hij trouwens nog 40 euro goedkoper en je betaalt ook nog eens geen aansluitkosten. Het abo is vrijwel vergelijkbaar in prijs (22,50 voor tl tegen 20 voor d*) en belminuten (120 tegen 110). Enige nadeel is dat SMS en buitenland niet uit de bundel gaat (oh ja, www.typhone.nl). Je bent dan voor 335 euro een jaar onder te pannen.

* Mark_V heeft de laatste gekocht voor een vriendje toevallig ;)

• pvdlaan
He bedankt,

alleen staat ie bij gsmania.nl als T39s en bij typhone.nl als t39m, weet iemand hier het verschil van ...?

Trouwens die dutchtone allin €20,= staat me wel aan, lekker makkelijk alles in 1 bundel, zelfs wappen.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 16:15
Uhm, als het alleen om IrDA en GPRS gaat, waarom dan geen Siemens S45? Ik wil het je niet nog moeilijker maken ofzo hoor, maar het is een toptoestel :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• pvdlaan
omdat deze volgens mij net zo duur is of misschien nog wel duurder, maar met mindere functies

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Op donderdag 28 maart 2002 11:21 schreef pvdlaan het volgende:
He bedankt,

alleen staat ie bij gsmania.nl als T39s en bij typhone.nl als t39m, weet iemand hier het verschil van ...?

Trouwens die dutchtone allin €20,= staat me wel aan, lekker makkelijk alles in 1 bundel, zelfs wappen.
Rekeningnummer op aanvraag :)

Maar de T39s bestaat helemaal niet, ik ken alleen de m. Er bestaat wel een t29s!!! Ik denk dat er gewoon een fout is gemaakt....

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Sorry voor de topickick.. maar ik had een paar vraagjes over de T39 :)

• Ik hoorde dat ie uit de handel was gehaald bij veel telefoonwinkels, klopt dit?
• Die antenne is wel erg groot, is er een kleinere te koop? En zoja, wordt de ontvangst minder?
• Hoe zit ie in je broekzak? :)

Thnx

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:33

Ginz

Trek Superfly 5 powered

plakbandrol schreef op 13 december 2002 @ 17:18:
Sorry voor de topickick.. maar ik had een paar vraagjes over de T39 :)

• Ik hoorde dat ie uit de handel was gehaald bij veel telefoonwinkels, klopt dit?
• Die antenne is wel erg groot, is er een kleinere te koop? En zoja, wordt de ontvangst minder?
• Hoe zit ie in je broekzak? :)

Thnx
1. Ja..
2. Ja, Ja...
3. Perfect

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
ginz2002 schreef op 13 december 2002 @ 19:15:
[...]

1. Ja..
2. Ja, Ja...
3. Perfect
1. oud model...dus
2. boeie, valt heel erg mee hoor
3. psies

no comment

Verwijderd

oud model en is gewoon nergens meer te krijgen.
Als je er toch een kunt vinden kopen meteen mooi compact toestel met IR en bluetooth.
5210 heb ik ook zelf overwogen maar kwaliteit van het toestel laat naar mijn mening veel te wensen over.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 17:39
Ik heb een t39, en de grote van de antenne valt heel erg mee. Ik heb met m'n stomme kop meteen een kleinere gekocht, maar die heb ik er nooit op (omdat ie zwart is). In je broekzak zit ie prima, laatst was ik 'm kwijt, zat ik in m'n zak. Je voelt 'm amper. En hij is niet meer overal te koop, maar als je er een kan vinden zou ik 'm nemen, hij is heel compleet voor niet te veel geld.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De Ericsson T39m:

De Ericsson T39m is een telefoon die de laatste ericsson is met een uiterlijk die begonnen is met de GF 768 (misschien nog wel eerder, maar kan er niet op komen)

Zijn specificaties zijn hoog, toch wel heel erg hoog..
Als je er vanuit ga dat de T39m zo`n anderhalf jaar geleden uitkwam, kan je zeer zeker stellen dat hij voor anderhalf jaar geleden vrij pittige specificatie heeft/had.

- Het was de 2de telefoon die een Li-polymer accu bij zich droeg.
- Het was de 1ste telefoon die met zo`n lage capaciteit zo`n stand-by tijd haalde.
- Het was de 1ste telefoon met een geintergreerde Bluetooth chip.

Die specificaties maakte het naar mijn mening een innovatief stukkie arbeid.

Als je dan nog een naar de kwaliteit van de T39m gaat kijken, dan merk je gewoon duidelijk dat Ericsson er erg zijn best voor heeft gedaan om een TOP telefoon te maken, en ik vindt dat ze dat erg goed gelukt is.

Waarom ze ze moeilijk tot niet meer zijn te verkrijgen is voor mij een raadsel, en vindt het ook heel erg jammer dat ze niet meer makkelijk te verkrijgen zijn.

Mijn advies voor jou is om de T39m lekker te kopen, en er veel plezier mee te hebben. (ik heb er al 1 1/2 jaar plezier van)

P.S. Ik zou wel goed opletten of het geen manco is aangezien ik dacht dat hij niet meer leverbaar is.
- geen krassen
- opladersnoer netjes opgerold
- test hem even met. ->, *, <-, <-, *, <-, * Oftewel. rechts, ster, links, links, ster, links, ster.
dan naar sevice-test, en naar klepjes teller. Dan kan je zien hoeveel keer het klepje geopend is

-

Verwijderd

ik vind dat de ericsson één groot nadeel heeft : de externe antenne... kan best lastig zijn

• Kluit
  • Laatst online: 03-03 22:59
lache die service test....nooit geweten dat dit kon...:)
ik heb mn t39m nu bijna een jaar en ben er tevereden mee...had hem voor 15 Etjes gekocht bij belnu.nl

mijn klepje is nu bijna 16000 keer geopend.... :? beetje vaak....

btw ik zou voor die t39m gaan...maar wel ff op inet zoeken voor een betere aanbieding

[ Voor 22% gewijzigd door Kluit op 14-12-2002 16:25 ]

Steam: McKluit

Verwijderd

pvdlaan schreef op 28 maart 2002 @ 10:09:
nu alleen nog een goede aanbieding zoeken,
heeft iemand ervaring met bv. [url="http://www.algebeld.nl"]www.algebeld.nl[/url]
Ik heb zelf heel weinig ervaring met online iets bestellen,
maar als het echt veel scheelt, wil ik het toch maar proberen.

Misschien een aanrader, qua adres ?
Met algebeld heb ik goede ervaringen :) Alles werd netjes op tijd geleverd en utistekende service

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 17:39
Er zit btw een heel groot nadeel aan t39m, de menu's zijn mega traag. Daar wen je na een tijdje wel aan, maar het is toch een kleinigheidje. Wat ik echt storend vind is als je een smsje hebt met veel nummers erin (bv. aandelen info), dan is ie echt te traag.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

psmeets schreef op 14 December 2002 @ 21:44:
Er zit btw een heel groot nadeel aan t39m, de menu's zijn mega traag. Daar wen je na een tijdje wel aan, maar het is toch een kleinigheidje. Wat ik echt storend vind is als je een smsje hebt met veel nummers erin (bv. aandelen info), dan is ie echt te traag.
Heb ik totaal geen last van.....

Als je ontevreden ben, dan moet je even naar een ericsson SP

-

• Kluit
  • Laatst online: 03-03 22:59
de traagheid van de menu's valt mee vind ik...
het is alleen super irri als je heel vaak een knop indrukt dat ie dat dan onthoud...
vooral irri bij de gesprekkenlijst...ik bel regelmatig de verkeerde op..:)

Steam: McKluit

Pagina: 1