achtergrond ondertiteling van divx paars

Pagina: 1
Acties:

• msiewers
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 14:10
Ik speel mijn divx met bsplay af met ondertiteling.
In plaats van twee zwarte balken boven en onder de divx is het onder de film paars (de plek waar ook de ondertiteling staat)

Heb al veel instellingen geprobeerd, maar verandert niets. Kan de achtergrondkleur van de ondertiteling ook niet instellen: verandert niets als ik dit in menu verander.

Weet iemand een oplossing hiervoor, of een ander goed programma voor het afspelen van divx met ondertiteling?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

hmmm. het heeft iets te maken met het overlay oppervrlak dus ik zou zeggen probeer wat andere instellingen hiervoor (force to RGB, old redering, mode1/2 etc).

over de subs. DivXG400 kan ook erg netjes subs weergeven. het is eigenlijk bedoelt om een bug tussen DivX en de matrox G4xx te fixen maar het is geschikt voor iedere videokaart en heeft nog wel wat leuke opties. Ik gebruik het icm windows media player en alles loopt zo perfect.

DivXG400 en uitleg

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik heb precies hetzelfde gehad en heb het op kunnen lossen door een nieuwere versie van BSplayer te scoren :) , was behoorlijk irritand die paarse shit. Draai nu BSPlayer version 0.84 build 481 en die is oke.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |