Toon posts:

[LCD] VGA aansluiting aan laptop LCD, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een oud beestje van een laptop staan waar 'k nieveel meer mee ben, nu had ik gedacht het scherm eruit te halen en weet-ik-veel-waar ergens anders in te bouwen en met een tweede grafische kaart op mijn pc aan te sluiten... Nu vraag ik mij af waar ik kan vinden welke pinnetje waarvoor dienen want ik veronderstel dat daar intern geen vga aansluiting zit :) Ik ben bijna zeker dat het moet gaan maar weet niet hoe...
Anybody?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

er is geen standaard voor de pin aansluitingen van zo'n lcd dus alle bedrijven doen maar wat. dus je moet de schema's zien te vinden of gaan gokken :)

zijn meer mensen die met dit idee kwamen maar het is volgens mij nooit iemand echt goed gelukt. ik geloof wel dat je losse lcd controllers hebt die het scherm rechtstreeks kunnen aanspreken maar die zijn meer gericht op de professionele markt en dus niet echt te krijgen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ik meen dat hier laatst een koffermod stond en er flink geinvesteerd was in een convertor kaartje. Denk eerst kaartje zoeken voor je laptop open te slopen.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dat kun je wel vergeten.
die lcd schermen an laptops zijn gewoon niet makkelijk aan te sturen.

als die in OCM stond, waren er nu al lang 20 modders, die zitten te klagen dat dit al 1000x voorbij is gekomen.

maarhu, jij wilt snel antworod op je vraag, dan kun je toch veel beter zoeken dan en topic posten?
en dan had je oko al gezien dat er veel van die topcs zijn...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve