[CS] Show hier je CSbugs

Pagina: 1
Acties:

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36
Ik speel veel CS :) en nouw wil ik wel is weten waar en in welke map nou bugs zitten :) Ik ken alleen die van de_dust en cs_assault dat je kan skywalken >:)

post ze hier, liefst met pics of demo

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op woensdag 27 maart 2002 21:37 schreef M3ga_Man het volgende:
Ik speel veel CS :) en nouw wil ik wel is weten waar en in welke map nou bugs zitten :) Ik ken alleen die van de_dust en cs_assault dat je kan skywalken >:)

post ze hier, liefst met pics of demo
als je bij assault aan de binnenkant op die ballustrade met dat hekje er langs gaat zitten helemaal in de hoek (dus aan de buitenkant is daar die rooie container) en jij knield en iemand anders springt op je, jij gaat staan en hij springt kan je door het dak.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik ken er ook wel ene paar, mara die ga ik niet posten, want dat spoilt alleen maar het spel.

• Criminelis
He lagguh man 8-) kende ik niet niet ;)

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 05-11 18:39
in de_dust2 kan je als je spawned als ct bij die box boven het spawnpunt op het randje lopen, dus met hulp naar boven lopen op die brug ga op het uiterste randje van de brug zitten en help de ander omhoog =) je hebt niet veel voordeel maar tis wel leuk.

hoi

• E-jey
  • Niet online
de bug die McFlipp zei is echt vet. Je moet de bugs alleen niet te vaak doen anders verpest het spel.

• Genghis Khan
  • Niet online
ken nog wel een leuke op de_dust maar die zeg ik niet >:).

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
bij cs_assaut kun je vanuit binnen door het dak heen.

je moet met 2 man zijn net als bij skywalken moet de een de ander door het dak boosten. Je kan dit doen in het hoekje bij de rode container.

suc6

Verwijderd

deze:
Afbeeldingslocatie: http://62.163.9.23/de_dust0021.JPG
maar die kende je al..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Op woensdag 27 maart 2002 22:21 schreef Yavi het volgende:
bij cs_assaut kun je vanuit binnen door het dak heen.

je moet met 2 man zijn net als bij skywalken moet de een de ander door het dak boosten. Je kan dit doen in het hoekje bij de rode container.

suc6
lezen ;)
Op woensdag 27 maart 2002 21:39 schreef McFlipp het volgende:

[..]

als je bij assault aan de binnenkant op die ballustrade met dat hekje er langs gaat zitten helemaal in de hoek (dus aan de buitenkant is daar die rooie container) en jij knield en iemand anders springt op je, jij gaat staan en hij springt kan je door het dak.

• harmageddon
  • Laatst online: 09:06
in cs_assault of cs_assault2k
in je console "smokegren" typen..gratis smokegrenades :) (niet dat je er wat aan hebt...alhoewel..af en toe wel :))

Aap!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 27 maart 2002 22:40 schreef --boothill-- het volgende:
in cs_assault of cs_assault2k
in je console "smokegren" typen..gratis smokegrenades :) (niet dat je er wat aan hebt...alhoewel..af en toe wel :))
dat kan dus echt niet, want als het bij assault kan moet het bij alle maps kunnen, want die console commands zijn vastgesteld. en het lijkt me niet dat je zomaar gratis smokegrenades krijgt. ik zal het morgen wel ff uitproberen, maar het zal toch wel niet zo zijn.

• Genghis Khan
  • Niet online
weet ook een manier om in dust iedereen in de gang te flashen behalve jezelf *D.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 22:49 schreef KaAzKoP het volgende:
weet ook een manier om in dust iedereen in de gang te flashen behalve jezelf *D.
dat is heel fijn voor jou

• harmageddon
Op woensdag 27 maart 2002 22:48 schreef apocrypha het volgende:

[..]

dat kan dus echt niet, want als het bij assault kan moet het bij alle maps kunnen, want die console commands zijn vastgesteld. en het lijkt me niet dat je zomaar gratis smokegrenades krijgt. ik zal het morgen wel ff uitproberen, maar het zal toch wel niet zo zijn.
Nou waarom werkt het hier dan wel?

Aap!

• harmageddon
Ik heb echt niks veranderd ofzo...
Paar lui deden dat in cs_assault2k op een UK2.net server, ik probeer het op een gamecity server of ergens anders waar cs_assault werd gespeelt..en het werkte gewoon?
Snap er ook geen donder van maar in andere maps lukt 't weer niet...

Aap!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
In nuke kan je ook door het dak heen, moet jeop die attenne van die radio gaan zitten en dan moet er nog iemand op je kop staan, een beetje springen en die gast gaat door ut dak :)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 16:33

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 27 maart 2002 22:48 schreef apocrypha het volgende:

[..]

wel van gehoord niet gebrobeert

...op de ene server wil et wel(vaak de jolt servers)...andere niet

Verwijderd

Dat met die smokegren heeft iets met admin-mod te maken (zover ik weet)

• CU2morO
  • Laatst online: 29-10 17:21
smokegren truukje werkt niet, hier op een server MET adminmod

Verwijderd

het is ook mogelijk om te skywalke in train en nuke

Verwijderd

Luister : die smokegren werkt in iedere map en je kan overal smokes kopen dan dus je hoeft nie in de spwan te staan... de assault bug hoef je niet voor in de hoek te gaan zitten het kan over het hele dak en als x-tratje :

In oilrig als ct in het gangetje bij de spawn dus 8er waar je spawnt kan je in de rechter hoek ook door de vloer/plafont!!!
Dus de vip en 5 man ofzo erdoor en je wacked de t's >:)

Dan in 474 als je onder in het laadruim loopt dan kan je ook je maten door de vloer boosten maar je moet dan wel pcies tussen de bankjes kome anders zitte die in de weg...

En ik ken er nog wel een ton maar die hou k voor mezelf want die bugs zijn alleen maar leem dan krijg je weer van die mongolen die denke da ze wat kunne en dan gaan ze het heel de tijd doen lool........

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
hmm.., in mice2 zit een kamer waar alle wapens ed. van cs liggen, alleen kan ik dat zo niet uitleggen, je moet namelijk op een punt of 4 in hoekken van kamers schietten en dan gaat die geheime deur naast de grote deur open...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik denk (imho) dat dat ook de intentie van de topicstarter is....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 13:07

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Op woensdag 27 maart 2002 22:49 schreef KaAzKoP het volgende:
Lijkt me een cheat?
En cheaten.... daar :r ik op bij CS. Neej, CS is niet meer wat het geweest is ;(

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-11 21:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

cs zit vol vage bugs elke map heeft wel een paar fouten dat je vast blijft zitten enz enz...

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Verwijderd

jezus wij kicken bug exploiters altijd hoor. zooo flauw. is eigenlijk cheaten. gebaseerd op het zelfde principe : wat kan mag. |:( :r

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-10 22:31
CS is idd niet meer wat het geweest is... maarja... wat voor alternatief hebben we?

Verwijderd

( Jah k kom vanaaf wel weer als er nie weer pw is :P )

Om ff terug te komen op die bugs, de meest irritante bug is toch wel die van dust die roofwalk damn hoe triest is die :(
hele ct stammen lopen daar rond, is gewoon basecampen dik leem, en ze denken nog da ze grappig zijn ook omdat n00bs gaan bleren da ze cheaten lool......

Ik hoop da 1.4 wat minder bugs herbergt maar da verw8 k nie zal wel weer op t zelfde neer kome misschien wa oude weg maar daarvoor weer nieuwe in de plaats }:O

• Criminelis
Op woensdag 27 maart 2002 22:07 schreef E-jey het volgende:
de bug die McFlipp zei is echt vet. Je moet de bugs alleen niet te vaak doen anders verpest het spel.
Waar is die map te downloaden ?? en wat moet je dan doen ???

edit:
sorry !! ik heb niet goed gelezen |:( |:(

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In AWP_MAP en DE_DUST is het mogelijk om door de lucht te lopen. :)
Bij DE_DUST hoef je alleen maar weggeblazen te worden en de pret kan beginnen, alleen ben je er snel geweest omdat iedereen je ziet lopen. :P

In AWP_MAP spawn je gewoon in de lucht op bepaalde tijden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 08:47 schreef Upperscore het volgende:
Luister : die smokegren werkt in iedere map en je kan overal smokes kopen dan dus je hoeft nie in de spwan te staan... de assault bug hoef je niet voor in de hoek te gaan zitten het kan over het hele dak en als x-tratje :

In oilrig als ct in het gangetje bij de spawn dus 8er waar je spawnt kan je in de rechter hoek ook door de vloer/plafont!!!
Dus de vip en 5 man ofzo erdoor en je wacked de t's >:)

Dan in 474 als je onder in het laadruim loopt dan kan je ook je maten door de vloer boosten maar je moet dan wel pcies tussen de bankjes kome anders zitte die in de weg...

En ik ken er nog wel een ton maar die hou k voor mezelf want die bugs zijn alleen maar leem dan krijg je weer van die mongolen die denke da ze wat kunne en dan gaan ze het heel de tijd doen lool........
L M D-----> iedereen valt in herhaling hij kan wel dicht...

Verwijderd

Nog een bugje is dat je in cs_oilrig gewoon een scout kan kopen terwijl hij er niet tussen staat.
Je kan hem natuurlijk dan alleen kopen met cijfertjes :)

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:08
Ik oilrig kun je volgens ook door het dak. Als je bij de ct spawn in dat gangetje loopt, en iemand helpt je omhoog dan kun je een verdieping omhoog. Handig voor de VIP >:)

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 09:31 schreef Praeth het volgende:
CS is idd niet meer wat het geweest is... maarja... wat voor alternatief hebben we?
Globels ops

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 15:20 schreef WildOne het volgende:
Ik oilrig kun je volgens ook door het dak. Als je bij de ct spawn in dat gangetje loopt, en iemand helpt je omhoog dan kun je een verdieping omhoog. Handig voor de VIP >:)
lool LEES EENS TERUG |:(

Ik zei toch alles kom dubbel.... slotje ??

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 28 maart 2002 09:31 schreef Praeth het volgende:
Ken je urban terror? probeer dat maar mensen die op cs :r kunnen beter wat anders gaan doen.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

Als je voor iemand staat die ook stil staat, en je gooit een smokegren in ze gezicht, gaat die smokegren in hem zitten en zakt naar beneden :D Dom, maar leuk om bij AFK'tjes te doen ;)
Pagina: 1