Ik speel veel CS
en nouw wil ik wel is weten waar en in welke map nou bugs zitten
Ik ken alleen die van de_dust en cs_assault dat je kan skywalken 
post ze hier, liefst met pics of demo
als je bij assault aan de binnenkant op die ballustrade met dat hekje er langs gaat zitten helemaal in de hoek (dus aan de buitenkant is daar die rooie container) en jij knield en iemand anders springt op je, jij gaat staan en hij springt kan je door het dak.Op woensdag 27 maart 2002 21:37 schreef M3ga_Man het volgende:
Ik speel veel CSen nouw wil ik wel is weten waar en in welke map nou bugs zitten
Ik ken alleen die van de_dust en cs_assault dat je kan skywalken
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
hoi
lezenOp woensdag 27 maart 2002 22:21 schreef Yavi het volgende:
bij cs_assaut kun je vanuit binnen door het dak heen.
je moet met 2 man zijn net als bij skywalken moet de een de ander door het dak boosten. Je kan dit doen in het hoekje bij de rode container.
suc6
Op woensdag 27 maart 2002 21:39 schreef McFlipp het volgende:
[..]
als je bij assault aan de binnenkant op die ballustrade met dat hekje er langs gaat zitten helemaal in de hoek (dus aan de buitenkant is daar die rooie container) en jij knield en iemand anders springt op je, jij gaat staan en hij springt kan je door het dak.
Aap!
dat kan dus echt niet, want als het bij assault kan moet het bij alle maps kunnen, want die console commands zijn vastgesteld. en het lijkt me niet dat je zomaar gratis smokegrenades krijgt. ik zal het morgen wel ff uitproberen, maar het zal toch wel niet zo zijn.Op woensdag 27 maart 2002 22:40 schreef --boothill-- het volgende:
in cs_assault of cs_assault2k
in je console "smokegren" typen..gratis smokegrenades(niet dat je er wat aan hebt...alhoewel..af en toe wel
)
dat is heel fijn voor jouOp woensdag 27 maart 2002 22:49 schreef KaAzKoP het volgende:
weet ook een manier om in dust iedereen in de gang te flashen behalve jezelf.
Nou waarom werkt het hier dan wel?Op woensdag 27 maart 2002 22:48 schreef apocrypha het volgende:
[..]
dat kan dus echt niet, want als het bij assault kan moet het bij alle maps kunnen, want die console commands zijn vastgesteld. en het lijkt me niet dat je zomaar gratis smokegrenades krijgt. ik zal het morgen wel ff uitproberen, maar het zal toch wel niet zo zijn.
Aap!
Aap!
wel van gehoord niet gebrobeertOp woensdag 27 maart 2002 22:48 schreef apocrypha het volgende:
[..]
dat kan dus echt niet, want als het bij assault kan moet het bij alle maps kunnen, want die console commands zijn vastgesteld. en het lijkt me niet dat je zomaar gratis smokegrenades krijgt. ik zal het morgen wel ff uitproberen, maar het zal toch wel niet zo zijn.
Verwijderd
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Lijkt me een cheat?Op woensdag 27 maart 2002 22:49 schreef KaAzKoP het volgende:
weet ook een manier om in dust iedereen in de gang te flashen behalve jezelf.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
Verwijderd
Waar is die map te downloaden ?? en wat moet je dan doen ???Op woensdag 27 maart 2002 22:07 schreef E-jey het volgende:
de bug die McFlipp zei is echt vet. Je moet de bugs alleen niet te vaak doen anders verpest het spel.
Verwijderd
L M D-----> iedereen valt in herhaling hij kan wel dicht...Op donderdag 28 maart 2002 08:47 schreef Upperscore het volgende:
Luister : die smokegren werkt in iedere map en je kan overal smokes kopen dan dus je hoeft nie in de spwan te staan... de assault bug hoef je niet voor in de hoek te gaan zitten het kan over het hele dak en als x-tratje :
In oilrig als ct in het gangetje bij de spawn dus 8er waar je spawnt kan je in de rechter hoek ook door de vloer/plafont!!!
Dus de vip en 5 man ofzo erdoor en je wacked de t's
Dan in 474 als je onder in het laadruim loopt dan kan je ook je maten door de vloer boosten maar je moet dan wel pcies tussen de bankjes kome anders zitte die in de weg...
En ik ken er nog wel een ton maar die hou k voor mezelf want die bugs zijn alleen maar leem dan krijg je weer van die mongolen die denke da ze wat kunne en dan gaan ze het heel de tijd doen lool........
Verwijderd
Verwijderd
Globels opsOp donderdag 28 maart 2002 09:31 schreef Praeth het volgende:
CS is idd niet meer wat het geweest is... maarja... wat voor alternatief hebben we?
Verwijderd
lool LEES EENS TERUGOp donderdag 28 maart 2002 15:20 schreef WildOne het volgende:
Ik oilrig kun je volgens ook door het dak. Als je bij de ct spawn in dat gangetje loopt, en iemand helpt je omhoog dan kun je een verdieping omhoog. Handig voor de VIP
Ken je urban terror? probeer dat maar mensen die op csOp donderdag 28 maart 2002 09:31 schreef Praeth het volgende:
CS is idd niet meer wat het geweest is... maarja... wat voor alternatief hebben we?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq