• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:15
Ik ga binnenkort verhuizen naar Zeist en twijfel tussen ADSL of kabel (Casema). Omdat Casema een DL limiet van 4Gb per maand heeft, heb ik liever ADSL. Kabel ken ik wel goed, dat gebruik ik al een aantal jaren, maar van ADSL heb ik geen kaas gegeten.

Heb ik een telefoonabonnement nodig om ADSL te krijgen? Ik gebruik nl. alleen maar mijn GSM, dus dat zou de kosten behoorlijk opdrijven.

Wat zijn naast Mxstream de mogelijkheden wat betreft providers?

En alsjeblieft geen slotje, ik zit tijdelijk op een modemverbinding die om de 2 minuten uitvalt, dus de search gebruiken kost tig keer inbellen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
www.mxstream.nl -> FAQ

Wat u nodig hebt voor Mxstream

Daarnaast moet u beschikken over een gewone of ISDN- telefoonaansluiting van KPN Telecom met een BelBasis of BelPlus abonnement, dus geen BelBudget abonnement.

Verwijderd

is niet mogenlijk zonder abbo geen lijn is geen adsl sorry adsl roelzz

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:31
das dus 16 € extra....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
Op woensdag 27 maart 2002 21:37 schreef computerboer22 het volgende:
is niet mogenlijk zonder abbo geen lijn is geen adsl sorry adsl roelzz
Man! Wat schrijf jij belabberd :'(

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 21:40 schreef Cpt.Morgan het volgende:

[..]

what give`s

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 21:40 schreef Cpt.Morgan het volgende:

[..]

code:
1
2
Beroep: vakkenvuller 
Studierichting: vmbo t/g

:Z

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Nee, je hebt een telefoon abonnement nodig.

Je hoeft echter (als je geen prijs stelt op een vaste telefoon) geen telefoontoestel aan te sluiten.

In essentie wordt de ADSL verbinding gewoon iets van EUR 15 duurder per maand vanwege de benodigde analoge lijn. Niks om je echt zorgen over te maken, behalve dat je betaald voor een ongebruikte lijn.

Die analoge lijn kan trouwens ook je redding zijn wanneer ADSL uitvalt en je *moet* die ene mail echt *nu* versturen/ontvangen :) Mits je een modem hebt natuurlijk....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

kijk ook eens bij cistron of eweka. die gaat via bbned (moet je wel even kijken of die er ook is daaro) en dan kan je kiezen om je telefoonabbonnement zonder linesharing laten overnemen door de isp. dan betaal je geen abbo kosten meer (en kan je uiteraard ook niet meer met die lijn bellen)

voor meer uitleg moet je even op die sites kijken ofzo, kweet ook niet precies hoe of wat (eweka is hier iig een beetje vaag in)

Verwijderd

Is zeker wél mogelijk zonder KPN, ik heb BreedbandPlus van ZonNet.

Je krijgt dan een aansluiting thuis van Versatel waar je met je ADSL-modem op aangesloten wordt. Je betaald iets meer abonnementskosten aan zonnet dan bij MxStream, maar het heeft het voordeel dat je geen KPN-aansluiting hoeft te hebben, dat scheelt dus weer geld...
En je Downstream is 70KB/s i.p.v. 50KB/s bij het simpele MxStream Abonnement. Is dus nog iets sneller ook.
Eén puntje kan wel belangrijk zijn: er is een datalimiet ingesteld van 10GB/maand.

Kijk op www.zonnet.nl/breedband voor de info of het bij jou ook beschikbaar is.

Ik heb het nu ruim een jaar en ben er zeer tevreden mee!
Pagina: 1