Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
ohw kewl shadax.. enne hoe kom ik daar?
*smekend aankijk doe*
*smekend aankijk doe*
menu 1-5-1-1
(berichten-berichtenopties-Set1-Nummer van berichtencentrale)
Asju
(berichten-berichtenopties-Set1-Nummer van berichtencentrale)
Asju
Automatiseren kan je leren!
damn jullie zijn goed!
kben hier zeer mee geholpen, onwijs bedankt!!!
*huppel*
kben hier zeer mee geholpen, onwijs bedankt!!!
*huppel*
Verwijderd
Ik zou geen smsjes verstuuren met een nokia!! ik zou heel snel die nokia terug brengen als je nog garantie heb!! ik ken mensen die een 8210 hebben en ik hoor ook heel vaak dat die dingen alleen maar kappot gaan, uitvallende beeldschermen, los zittende covers en vastlopers, en als je dan toch smsjes wilt verstuuren moet je je service-centre nummer ff invoeren van je provider dan werkt het waarscheinlijk wel weer!!!Op woensdag 27 maart 2002 21:31 schreef hefaistos het volgende:
Ik heb sinds vandaag een 8210 van Nokia, echter ik kan geen smsjes versturen. En ik kan nerrrrgens terugvinden waar ik welk nummer moet invoegen om alsnog te kunnen sms'en..
Boekje is trouwens niet beschikbaar..
Ik heb ook een 8210. Niks geen problemen en ik heb al bijna een jaar. Dussss..... Fijn toestelletje
Al het goeie.......
Heb ook een 8210, al 1,5 jaar. Alleen probleem gehad met het display. Is met de garantie opgelost. Nu heb ik al bijna een jaar geen last meer van dat display.
Verwijderd
Heb ook een 8210,werkt perfect.wel een uitvallend display gehad maar zelf heel makkelijk op te lossen.
Die dure reparatie`s zijn nergens voor nodig, voor 0.50 heb je het zelf zo gedaan.Maar lekker houden dat toestel, zijn perfect hoor.
Die dure reparatie`s zijn nergens voor nodig, voor 0.50 heb je het zelf zo gedaan.Maar lekker houden dat toestel, zijn perfect hoor.
wil wel eens weten hoe je dat voor 0.50 gedaan hebtOp donderdag 28 maart 2002 22:01 schreef mb512 het volgende:
Heb ook een 8210,werkt perfect.wel een uitvallend display gehad maar zelf heel makkelijk op te lossen.
de mijne is nu 2 jaar oud en bovenste regel valt weg, verder geen probleem maar als ik ut kan maken voor 0.50 dan doe ik mee
Tijd van werken, tijd van rusten
Hai, volgens mij heb je SMStegoed nodig als je HI-Prepaid hebt, je moet dat apart opwaarderen geloof ik. Van beltegoed --> SMS tegoed.
www.hi.nl staat meer info.
Oeps.. laat maar. ik zie dat het probleem bij de sms-centrale lag...
www.hi.nl staat meer info.
Oeps.. laat maar. ik zie dat het probleem bij de sms-centrale lag...
Pagina: 1