Toon posts:

Post hier je Kennisnet ervaring...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ervaring met Kennisnet is wel positief.

Ik heb nog geen slechte dingen meegemaakt...

Jullie wel?

Verwijderd

wij hadden kenis net op school een grote f*cking ramp
niet doen of je abo opzegen :(

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het ligt er een beetje vaak uit opschool :( en verder is geloof ik poort 1 t/m 79 en 81 ev. geblokkeerd :( ;) .

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
't is redelijk.
Alle poorten zitten helaas dicht :(

En in sommige periodes ligt het er idd ERG vaak uit :(

Verwijderd

Doe mij maar SurfNet :P

Verwijderd

Ga maar is met toestemming een webserver achter Kennisnet lijn draaien. Lijkt het net of die server aan een 14k4 modem hangt dankzij gare routeringen en ander vaag spul.

Maar wat ik positief vind is dat internet op school op die manier goedkoop te realiseren is. Ok, het is wat afgedicht etc. maar dat lijk me logisch ook.

Verwijderd

kut

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

kennisnet :? Wat staat daar nu al op? Ik weet wel wat het is, maar wat staat erop?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op school bij ons hebben ze kennisnet. Het is ULTRATRAAG. Je moet menuten wachten voordat er een site geladen is. Maar.. soms is wel weer snel (zeggen ze).

Ik heb er zelf niet bijzonder veel ervaring mee, omdat ik vrijwel nooit op school in het computerlokaal kom :(. Maar die keer dat ik er was was het traag.
Of die traagheid nou aan kennisnet ligt, of aan wat anders, dat weet ik niet. Het kan ook zijn dat een andere locatie stevig zit te downen namelijk. :)

🌞🍃

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Zwaar poep dus.. Het is bij ons op school retetraag; vrijwel alles is geblokt en het ligt en het werkt vaker niet dan wel... Dit schooljaar heeft het nog geen twee dagen goed gedraait:

:r

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 08:30 schreef thaduck het volgende:
Maar wat ik positief vind is dat internet op school op die manier goedkoop te realiseren is. Ok, het is wat afgedicht etc. maar dat lijk me logisch ook.
Het heeft niks met goedkoop te maken. Voor de scholen is het inderdaad goedkoop door een gigantische overheidssubsidie, maar dat heeft dus niks met de aanbieder van kennisnet opzich te maken.
Hoe ze in vredesnaam met nl.tree in zee zijn gegaan |:(
Ik ben absoluut niet te spreken over kennisnet. Wat een ongelofelijk gaar gebeuren is het zeg.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij ons is het wel snel.. heb wel eens 1.5 mb per seconde gehaald. Inmiddels wel een aantal keren meegemaakt dat het plat lag, maarja kan gebeuren.
Enige nadeel is dat ze het bij ons op school zonodig door Novell Bordermanager moeten proppen.. dat is echt zo'n irritant scheitpragramma :( . (maarja, een school met 1200 ict-leerlingen rechtstreeks NATten is ws ook weer niet echt verstandig)

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij ons ook in Leiden Kennisnet, wel retesnel maar niet bijzonder als t er weer eens uitknalt :o Dat gebeurt echt met een regelmaat langzamerhand. Die 1,5 mb heb ik ookal gehaald ja op een vroege donderdagmorgen, is altijd wel leuk. Verder; MSN niet mogelijk dus via website's en mail checken (http://webmail.planet.nl/) wil bij ons ook niet. In mijn geval dus eerder negatief dan positief :r

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 01:35
Bij ons op school is het wel snel, ik haalde bij speedtest 200kb/s. Vind ik niet slecht.

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
bes wel tevreden hiero :) meestal wel rond de 100kb/s (voor iemand met ISDN thuis is dat een goede reden de systeembeheerder om te praten om je zipdrive op een rustige middag mee te nemen >:))

msn moet je met sprintbiz doen..
Pagina: 1