K7T Turbo 2 - ps/2 aansluitingen dood :S

Pagina: 1
Acties:

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Topicstarter
Hey lui, ik heb net vandaag m'n bestelling van gistron binnen gekregen, super snel, daar niet van...

Maar nou heb ik probz met m'n muis + keyboard, dwz ze doen het soms wel, soms niet...
Er is iets mis met het contactje, want als ik dat aandruk is er weer even contact, maar er lijkt niks los te zitten...

Heeft iemand dit eerder gehad of heb je hier gewoon iets over te zeggen: post het ff...
anders gaatie morgen terug nl :(

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
Ik ben dagelijks met HP machines bezig, met Asus moederbordjes. Deze hebben ook heel vaak dat er iets mis is met de mouse/keyboard aansluitingen. Gewoon terug brengen. Als je het goed aandrukt, krijg je ze wel werkend, maar met 2 maand begeven ze het alsnog. Je kunt 'm nu nog omruilen, dan sturen ze 'm op. Dus snel terug naar de winkel met het ding....

• Scatman_II

Scatman_II

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 21:12 schreef Rendier2710 het volgende:
Ik ben dagelijks met HP machines bezig, met Asus moederbordjes. Deze hebben ook heel vaak dat er iets mis is met de mouse/keyboard aansluitingen. Gewoon terug brengen. Als je het goed aandrukt, krijg je ze wel werkend, maar met 2 maand begeven ze het alsnog. Je kunt 'm nu nog omruilen, dan sturen ze 'm op. Dus snel terug naar de winkel met het ding....
OK, zal ik doen, heel hartelijk dank...

Verwijderd

gewoon terugsturen. Anders ben je je garantie kwijt. Ik vrees voor je dat er niets anders opzit ;(

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 21:12 schreef Rendier2710 het volgende:
Dat mag ik niet voor je hopen, Scatman_II, want dan zou het je wel eens een maand of meer kunnen gaan kosten ;(.

• Scatman_II

Scatman_II

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 21:13 schreef ByMeSDy het volgende:
gewoon terugsturen. Anders ben je je garantie kwijt. Ik vrees voor je dat er niets anders opzit ;(
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

balen dus :S Net 1 dag voor een kleine LAN, net zo blij met m'n eigen pc'tje, mobo kaduuk :(

Pagina: 1