Toon posts:

Leadtek GF2 Ti, hoe fan uit zetten in pc???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een Leadtek Geforce2 Ti 64mb DDR TV-out, daar zat zo`n klein rot koelertje op + fannetje.
dit alles heb ik eraf gehaald en er een celeron 900mhz boxed koeler op gezet en op de mem reepjes een doormidden gezaagde coolermaster. Ook zit er een andere fan op die op een molex is aangesloten. de connector op de videokaart waar de standaard fan op aangesloten was is dus nu niet meer in gebruik. maar als ik de pc opstart gaat winfast hardware monitor geval piepen omdat mijn fan het niet meer doet. |:(

hoe zet ik die fan/connector uit zodat de pc niet meer boos word?

thanx! :)

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:32
probeer de draadjes van je nieuwe erop te doen

Verwijderd

WinFast software niet gebruiken of ergens de instelling veranderen waar in staat dat hij de fan in de gaten moet houden :?

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Winfox
Display Hardware monitor
Enable Hardware monitor uitvinken.

Klaar... Ik heb em ook uitstaan omdat die Fan nu al weer kapot* is... (*lees slecht zijn rondjes maakt!)

Leadtek maakt bagger fans! |:( :r

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 21:50 schreef Sjoak het volgende:
probeer de draadjes van je nieuwe erop te doen
hier moet je mee op letten, want een celeron cooler vreet wel wat meer stroom dan dan kut retail coolertje.. dit had ik ook met mn asus geforce1, ik sloot een blueorb op die controller aan en hij was fakking onstabiel...

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Op woensdag 27 maart 2002 21:57 schreef Prang het volgende:
Leadtek maakt bagger fans! |:( :r
Moet personelijke mening zijn dan, ben echt tevreden met dit kaartje.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

En ik ook :)
Zeer tevreden zelfs..

Verwijderd

Ik ben ook niet tevreden over mijn leadtek fan, of beter de afwezigheid ervan.... maar nu heb ik een blorb en dat doet het prima.
Pagina: 1