systeemupgrade

Pagina: 1
Acties:

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021
hey mensen.... ik ga binnenkort men systeem upgraden en heb een klein lijstje gemaakt met wat ik denk te gaan kopen, zie hier:

MSI K7T-PRO VIA KT133 Socket A ƒ 355.00
AMD DURON 600MHz ƒ 235.00
128Mb SDram PC133 ƒ 420.00
ASUS V7100 Geforce2 MX ƒ 465.00
Creative SB Live Player 1024 ƒ 140.00
Samsung 4x4x24 combo DVD/CDRW ƒ 555.00
kast ƒ ???.??
extra boxen voor 3d sound ??? ƒ ???.??
-----------------------------------------
totaal ƒ 2170.00

mijn vraag aan jullie is: zijn er problemen met deze combinaties ???... mischien gaat een geforce2mx totaal niet samen met dat moederbord (lijkt me vreemd maar je weet het nooit)

oh ja, al dit spul komt van de lijst die norrod op internet heeft, die kast moet ik er nog bij kiezen (suggesties ???) en ik weet niet al ik extra boxen nemen voor het geluid..

ook nog, deze pc wordt zoon beetje alleen maar gebruikt voor games... dus als het bekend is dat bepaalde / veel spellen hier niet mee werken zeg het ook even AUB

nouja, bedankt iedergeval enzo

Verwijderd

Hercules 3d Prophet GeForce MX die klokt vdr over. En een KT7 (RAID) voor eventuele uitbreidingen e.d.

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 22:02
kast: A-Open maakt leuke kasten
boxen: ik heb een Cambrdige FPS 2000 setje en deze bevalt perfect. (300,-) Je moet in geen gevaal de fps1000 kopen wat dat is echt slecht geluid. Het is ook niet zo dat de FPS2000 het beste is wat je kan krijgen maar de prijs/kwaliteit verhouding is het beste.

Verwijderd

Ik zou geen geld uitgeven voor een dure KT7RAID, klinkt misschien wel stoer maar of je het echt nodig hebt is maar de vraag en aan het einde van het jaar komen er alweer moederborden met de AMD 760 chipset uit...

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik zou gaan voor de DDT2500 van Creative.

Voor 550 piek heb je dan zééér goed geluid.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
- Mijn Labtec LCS 2514 maakt ook geen slecht geluid moet ik zeggen :).
- En ik heb de AOpen HX-08 BigTower en ik ben er best tevreden mee.
- Ik zou persoonlijk een Abit KT7 of ASUS A7V mobo nemen ipv die MSI. Ligt er natuurlijk helemaal aan of je wilt overclocken e.d. Als je dat toch van plan bent te gaan doen in de toekomst, zou ik voor de A7V of KT7 gaan. Ik heb zelf de A7V en ben er zeer tevreden over, draait lekker stabiel.

Voor de rest, sieht gut aus.

Verwijderd

Koop een asus a7v met multiplier dipswitchers.
Dan kan je hem mooi overklokken, die msi-k7t pro kan je nauwelijks overklokken.
Ik heb een duron 650 en een msi-k7t pro en loopt stabiel op 700mhz maar dan staat de agp wel op 70mhz :-(

Verwijderd

O ja kast heb ik een aopen hq08, blue.
lan je veel koeler instoppen, heb er zelf 4 kolers inzitten.2 voor 2 achter, de lucht word geblazen door 2 koelers en door de andere uit de kast getrokken.
Koelt perfect!
Met geheugen moet je ook mee uitkijken, die msi-k7t pro, accepteerd niet ieder geheugen, bij mij pakte hij het geheugen niet op 133mhz, ondanks dat mijn bios was geflasht.
Nu hebben ze er ander geheugen in gestopt en draait hij wel op 133mhz.

Verwijderd

PC-Works four point surround van Creative,
4 boxjes en subwoofer voor f150,-

Als je alleen een beetje gamet en rustig mp3tjes draait lijkt mij dit meer dan genoeg. Wil je echter hard muziek draaien dan zou ik misschien toch een andere nemen (maar dat zal weer een stuk duurder zijn).
Pagina: 1