Canon EOS 80D En wat glaswerk
Was ik maar rijk en niet zo knap...
spuiten is niet voor mij weggelegt
Haha, lachuh zeg gewoon met de kwast gedaan? Maar ja zwart is wel kewl.Op woensdag 27 maart 2002 20:52 schreef Firecow het volgende:
gewoon histor zwart hoogglans...
spuiten is niet voor mij weggelegt
Zit er zeker netjes in, die verf
Die lampen had ik al is gezien, maar is best gaaf
nou uhhh frontje gewoon met een dun penceeltje en kast zelf met een verfrollerOp woensdag 27 maart 2002 20:54 schreef Brazza het volgende:
[..]
Haha, lachuh zeg gewoon met de kwast gedaan? Maar ja zwart is wel kewl.
nou nee geen schilderOp woensdag 27 maart 2002 20:58 schreef themaxter het volgende:
Wat doe je? Ben je schilder ofzo?
Zit er zeker netjes in, die verf
Die lampen had ik al is gezien, maar is best gaaf
gewoon rustig verfen en niet denken rag rag rag dan ben ik lekker snel klaar ofzo
Verwijderd
scherpe scheiding bij je AGP.
Goed gedaan. Ben van plan van de zomer wat case modding gedaan, zoek alleen ergens in Amsterdam waar ik goed plexiglas, neon buisjes (Aurora misschien), en waterkoeling.
Als iemand weet waar ik dat kan halen in Amsterdam, dus niet bestellen, graag adres ofzo
Nogmaals leuk gedaan
precies,allemaal golfjes/putjes, vooral op die baybus closeup. spuitbus gaat _veel_ mooier, 2 dunne laagjes kwartier na elkaar, volgende dag zelfde, tot je mooi dekkend hebt. das t best. jammer dat ik nu niet bij m'n foto's kan op een andere pc die tijdelijk down is. heb nog wel een metallic blauw/grijze kast waar het echt superstrak op gelukt is. misschien toch maar 7896a spuiten binnenkort...Op woensdag 27 maart 2002 21:07 schreef Allanzoet het volgende:
hmmz, te veel/dik verf erop...
voor de rest, leuk idee
overigens is dit niet negatief bedoeld hoor, ziet er beter uit dan de gemiddelde paintjob hier!
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
je ziet dat het een niet gelijk oppervlakte is, bobbels enz.Op woensdag 27 maart 2002 21:08 schreef Firecow het volgende:
hoezo te dik ??
het is niet echt zo strak zegmaar.
en als je hebt gespoten, je moet de nevel van de spuitbus gebruiken, dus niet te dichtbij enz.
maarja, wie ben ik!
ziet er mooi uit man.
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Nice m8!
\_Specs_/
Verwijderd
ik ben busy met een mod ik heb dezelfd kast en heb hem ook hoogglans verf geverfd.
echt weer toevallig maar de pics volgen nog want de verf is nog niewt 100% droog en ik moet MasterM weer is spreken want hij heb een digicam
maar leuk ja
(ik gaat natuurlijk niet een klussie afkraken waar ik ook mee bezig ben.)
en dan ook nog is dat ik hem zwart heb geverfd
ja das wel waar maja boeieOp woensdag 27 maart 2002 21:14 schreef P5ycho het volgende:
[..]
precies,allemaal golfjes/putjes, vooral op die baybus closeup. spuitbus gaat _veel_ mooier, 2 dunne laagjes kwartier na elkaar, volgende dag zelfde, tot je mooi dekkend hebt. das t best. jammer dat ik nu niet bij m'n foto's kan op een andere pc die tijdelijk down is. heb nog wel een metallic blauw/grijze kast waar het echt superstrak op gelukt is. misschien toch maar 7896a spuiten binnenkort...
overigens is dit niet negatief bedoeld hoor, ziet er beter uit dan de gemiddelde paintjob hier!
hijs wel relax geworden hoor
en anders moest ik een nieuwe spuitbus kopen voor 2 keer...
en die pot verf had ik nog
die schakelaartjes komen bij aurora vandaagOp woensdag 27 maart 2002 21:12 schreef Phytagoras het volgende:
Leuk gedaan met die lichies, blauw onder en rood boven,
scherpe scheiding bij je AGP.
Goed gedaan. Ben van plan van de zomer wat case modding gedaan, zoek alleen ergens in Amsterdam waar ik goed plexiglas, neon buisjes (Aurora misschien), en waterkoeling.
Als iemand weet waar ik dat kan halen in Amsterdam, dus niet bestellen, graag adres ofzo
Nogmaals leuk gedaan
die ccfl komt van stuut en bruin... ( ff mailtje sturen met je bestelling en volgende dag of 2 dagen later ligt het op de deurmat met een giro erbij) geen verzend kosten dus waarom niet bestellen ?
natuurlijk zie je daardoor oneffenheden, kom op zeg we zijn hier geen professionals
maar hij zit zeker strak in de lak
ik deed het met spuitbus stukken slordigger
en de verdeling van de verlichting vind ik ook mooi.
Die kast heb ik ook. Viel goed mee te modden ziet ik
theworldforizabel.la
idd lekker dat de voeding zo hoog en klein isOp woensdag 27 maart 2002 22:13 schreef OutSIdeR het volgende:
Dude, ziet er goed uit.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
.Op woensdag 27 maart 2002 22:13 schreef OutSIdeR het volgende:
Dude, ziet er goed uit.
Ik heb deze kast ook maar bij mij was het modden iets minder gelukt mischien post ik daar ooit nog wel een foto's van
ff een tip: ik zou die kleine gaatjes achter de fan aan de achterkant wegdremelen en er een fingerguard opdoen ofzo, dat scheelt echt veel lawaai en airflow.
voor de rest is ie super
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
yupOp donderdag 28 maart 2002 13:45 schreef Mark_H.M._Steverink het volgende:
Is die stofzuiger voor je koeling?
maar soms iets te veel lawaai
vandaar die schakelaars
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
iemand nog flexxxxe ideeën? Let me know!
Verwijderd
Volgens mij zie ik daar een Volcano 2, en daar kun jij waarschijnlijk niet lekker naastOp woensdag 27 maart 2002 20:50 schreef Firecow het volgende:
Zo.
Verwijderd
[/afzeikmode\] maar niet zo
het is wel beetje simpet(mijnus nog simpeler)maar als ik kijke naar dat toppic kleutermods je hebt alleen ccfletjes en fanbus verder nogal standaard [\fzeikmode/]
Verwijderd
/me heeft ook deze kast en heeft ook gemo(l)dOp donderdag 28 maart 2002 11:31 schreef allstarz het volgende:
[..]
.
Ik heb deze kast ook maar bij mij was het modden iets minder gelukt mischien post ik daar ooit nog wel een foto's van.
maar ik heb gemod en het lijkt verdomde veel op dit hier ik hoop snel piccies te zetten
maareh idd bij mij zie je ook een paar oneffe heden bij het verven (kheb ook zwart) maar dat boeit lekker niet
KEEP MODDING!
Verwijderd
maar ontopic:
Echt supervet gedaan. Mooiste paintjob die ik ook heb gezien, ik geef toch voorkeur aan spuiten, maar dit is ook
En die CCFL's roelen dik.
Verwijderd
Verwijderd
idd maar als ik al die schema's zie wordt ik echt helemaal knetterOp zaterdag 30 maart 2002 08:56 schreef Viper3.5 het volgende:
De verf zit er inderdaad erg dik op, Maar ik vind dat bij deze kast juist helemaal niet lelijk. Mooi kassie hoor. En natuurlijk een tip : Een LCD staat waarschijnlijk heel mooi erbij( Ik heb net zelf een lcd en ben er helemaal weg van
)
tis natuurlijk super kewl !
Verwijderd
Het ruled vet... En zo moeilijk is het niet hoor... als je er ff voor gaat zitten en je volgt de lijntjes goed valt het reuzen mee... D8 eerst ook dat het extreem moeilijk zou zijn...Op zaterdag 30 maart 2002 23:06 schreef Firecow het volgende:
[..]
idd maar als ik al die schema's zie wordt ik echt helemaal knettermischien over een tijdje dat ik het wel wil nemen
tis natuurlijk super kewl !
Verwijderd
Heb je de kast geschuurd voor het verven?
Anders is het helaas zo dat bij de minste of geringste beschadiging.....
Anders is het helaas zo dat bij de minste of geringste beschadiging..... ??? was je zin niet af of ben ik dom ?Op zondag 31 maart 2002 17:49 schreef jero het volgende:
Mag ik even wat vragen?
Heb je de kast geschuurd voor het verven?
Anders is het helaas zo dat bij de minste of geringste beschadiging.....
jat ik ook eff je digi cam kan ik mijne ook eff op got zette
maar hijs wel vetjes
maarja ik heb pauze ik ga eff
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
War is the only proper school of the surgeon.