Toon posts:

[Nokia 5510] Verbinding met laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een Nokia 5510 te verbinden met een laptop om een Internetverbinding op zetten? (eventueel vanuit buitenland)?

Ik heb al gezocht, maar kon geen oplossing vinden. Is voor de Internetverbinding misschien een extra kabel nodig? De USB-aansluiting is blijkbaar alleen geschikt om MP3 te ontvangen. Overigens beschikt de telefoon niet over een infraroodaansluiting of bluetooth. Alvast bedankt.

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

je hebt kabeltjes die je aan je telefoon doet en dan aansluit op je seriele (usb) poort.

Anders moet je gewoon pcmi(?) kaartje kopen en een kabel voor je telefoon.
Vaak zijn er al setjes met modem en kabel ineen voor een labtop en een bepaalde telefoon, vaak zit er ook nog een kabel bij voor gewone telefoon.

http://www.option.com

Verwijderd

Topicstarter
Na wat verder zoeken zag ik dat de 5510 geen ingebouwd modem heeft en zodoende niet met een datakabel verbonden kan worden met laptop voor een Internetverbinding.. toch jammer :'(

Iemand een idee voor een betaalbaar PCMCIAmodem? En als ik zo'n modem koop, moet er zeker ook een speciale kabel voor de 5510 bij?

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 21:47 schreef Ctrl-Alt het volgende:
Na wat verder zoeken zag ik dat de 5510 geen ingebouwd modem heeft en zodoende niet met een datakabel verbonden kan worden met laptop voor een Internetverbinding.. toch jammer :'(

Iemand een idee voor een betaalbaar PCMCIAmodem? En als ik zo'n modem koop, moet er zeker ook een speciale kabel voor de 5510 bij?
Gaat imho niet werken, aangezien het modem in de telefoon moet zitten, niet in de laptop DENK IK (dus pin me er niet op vast ;)).

Je zou eens kunnen kijken naar een Nokia Card Phone. Je stopt er een simkaart in, gooit hem in je PCMCIA slot en kunt zo inbellen :)

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders misschien nog een oplossing?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 00:48
Nope, de 5510 bied geen mogelijkheid om hem aan een laptop te knopen. Je zult het met WAP moeten doen.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Internetten met een GSM, dan moet de gsm een ingebouwde modem hebben. Dat heeft die 5510 geloof ik niet. Meeste telefoons met IR hebben een ingebouwde modem.

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-03 09:13
De 8850 heeft dat wel :P maar die heeft helaas ook een prijskaartje :'(

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op woensdag 17 april 2002 18:50 schreef Fraggler het volgende:
De 8850 heeft dat wel :P maar die heeft helaas ook een prijskaartje :'(
Er zijn ook goedkopere Nokia's met infrarood en ingebouwd modem. Bijvoorbeeld de 8210, 6210, 5210.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

[topic=471460/1]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.