Toon posts:

Toch het aantal posts wel bij moderators. Why?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar toen werd gezegd dat het niet kon zijn. Dit keer heb ik bewijs! :)

Ik surf met een clean cache en alles gewoon via de URL in de GIF, doodnormaal rond. En dus niet op dat beta-adres. En ik zie bij modjes het aantal posts. Het kan niet, maar het is! Rara, hoe zit dat nou?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/umopepisdn/zooi/modposts.gif

Explain that one if you can .. vaag hoor :D

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Zoals dat in die vorige thread van je hierover is uitgelegd, dat is sinds de forum update.

En eigenlijk zijn wij ook maar status-geilerds :P

• Tom
  • Niet online

Tom

jaaaaaaaaaaa weeeeeeeeeeer eeeeeeen pooooosttttttttt aaaaaaaaaaaaah

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 15:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 september 2000 00:46 schreef Tom het volgende:
jaaaaaaaaaaa weeeeeeeeeeer eeeeeeen pooooosttttttttt aaaaaaaaaaaaah[/quote]Applaus, he did it again

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
http://gathering.tweakers.net/profile?id=3198

geniet daar van je eige aantal :)
of is dat niet wat je bedoelt?

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Is iemand het trouwens al opgevallen dat de layout verkloot wordt door alle zooi die wij achter onze naam hebben staan?

• AcidBurn
  • Laatst online: 20-02 20:10
Kaj: valt wel mee, thuis heb ik er geen last van.
Hier op school zie ik dat het wel krap is, maarja wat wil je ook met zo'n verrot lage res (800*600)
Thuis zit ik lekker op 1280*1024, en dat ziet er toch wel heel wat beter uit :P

M'n aantal posts zijn weer te zien.. heerlijk, hoef ik niet meer naar m'n profile te gaan :P ;)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Kaj, alleen admins zullen daar last van hebben; hierbij is het aantal icoontjes in de 'gepost door...' regel wat groter.. :)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, dat weet ik. Dat gebeurt vooral bij Adjes/Gmodjes die een lange username hebben, zoals Daniel en Rick.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Tussen de posts van Rick en Tom is toch bij mij ook veel verschil te zien hoor. De body van de post van Tom begint ik gok 10 pixels meer naar rechts...???

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 september 2000 13:19 schreef RubZie het volgende:
Tussen de posts van Rick en Tom is toch bij mij ook veel verschil te zien hoor. De body van de post van Tom begint ik gok 10 pixels meer naar rechts...???[/quote]lijkt me vreemd, ik heb geen ondertitel en geen lange naam...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
't is die van rickjansen die een stuk linkser begint om alles erin te laten passen
Pagina: 1