Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Het is toch wat.....
heb ik voor het posten van dit bericht minstens weet-ik-hoevaak op refresh geklikt, nieuw venster geopend etc.
klik ik na het posten nog een keer op refresh op die pagina, zie ik de posting wel staan
* TD-er begint te denken dat 'ie ... wordt, zeker ook met dat inlog-gedoe op Fokzine en tweakers.....
heb ik voor het posten van dit bericht minstens weet-ik-hoevaak op refresh geklikt, nieuw venster geopend etc.
klik ik na het posten nog een keer op refresh op die pagina, zie ik de posting wel staan
* TD-er begint te denken dat 'ie ... wordt, zeker ook met dat inlog-gedoe op Fokzine en tweakers.....
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
dan kan het ook je cache zijnOp woensdag 27 maart 2002 20:40 schreef TD-er het volgende:
[...]
maar er zit iig zo een bugje in topix

Dat kan, maar ik heb ook m'n cache(inhoud) weggegooid etc. Dit was alleen omdat ik niet kan inloggen op de frontpage, niet vanwege dit topic.Op woensdag 27 maart 2002 20:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
dan kan het ook je cache zijn
maar er zit iig zo een bugje in topix
Echt wel vreemd.
Waarom had je trouwens die topix-4-dummies geplaatst?
Hebbik iets stoms gezegd/gedaan in m'n topic?
nee jij nietOp woensdag 27 maart 2002 20:45 schreef TD-er het volgende:
Waarom had je trouwens die topix-4-dummies geplaatst?
Hebbik iets stoms gezegd/gedaan in m'n topic?
dat slaat meer op het aantal bugs in topix zeg maar
maar als het niet aan je cache kan liggen, dan is het dus weer [topix.jpg]
oh, OKOp woensdag 27 maart 2002 20:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
nee jij niet
dat slaat meer op het aantal bugs in topix zeg maar![]()
maar als het niet aan je cache kan liggen, dan is het dus weer [topix.jpg]
Enig idee waarom het dan nu ineens zo opduikt?
tot 2 dagen geleden had ik nergens last van.
nee klopt, is alleen bij sommige topics voor zover ik weet....er heeft iig eerder een topic over gestaan in LA
Pagina: 1