Ik heb dus gisteren een Finlux 510 DVD-speler gekocht, bevalt tot nu toe prima, alleen de gebruiksaanwijzing is een beetje brak.
Hij zit via 6 tulpjes aangesloten op mijn receiver. Dus via de ingebouwde DD decoder heb ik DD geluid
Alleen nu kan ik in het "Dolby Digital Instellingen" menu van de speler een aantal dingen instellen, en een kom ik niet uit.
Ik kan namelijk bij "Dubbel Mono" instellen of ik
- stereo
- links mono
- rechts mono
- mix mono
wil
wie weet welke instelling ik moet hebben voor gewoon Dolby Digital. In de bebruiksaanwijzing staat stel in op left mono, maar dat kan ik me haast niet voorstellen, klinkt meer als een voorbeeldje.
Een eindje verder staat nog over DUBBEL MONO:
Hier worden de L en R signalen afzonderlijk afgegeven.
In de positie MIX MONO werkt deze functie alleen bij DVD's die in 5.1 kanalen worden weergegeven.
Welke instelling moet ik hebben??
b.v.d.
Hij zit via 6 tulpjes aangesloten op mijn receiver. Dus via de ingebouwde DD decoder heb ik DD geluid
Alleen nu kan ik in het "Dolby Digital Instellingen" menu van de speler een aantal dingen instellen, en een kom ik niet uit.
Ik kan namelijk bij "Dubbel Mono" instellen of ik
- stereo
- links mono
- rechts mono
- mix mono
wil
wie weet welke instelling ik moet hebben voor gewoon Dolby Digital. In de bebruiksaanwijzing staat stel in op left mono, maar dat kan ik me haast niet voorstellen, klinkt meer als een voorbeeldje.
Een eindje verder staat nog over DUBBEL MONO:
Hier worden de L en R signalen afzonderlijk afgegeven.
In de positie MIX MONO werkt deze functie alleen bij DVD's die in 5.1 kanalen worden weergegeven.
Welke instelling moet ik hebben??
b.v.d.