Toon posts:

Chieftec DX-SLD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek geweest naar het aantal casefans dat er in een chieftec DX-01-SLD past. Ik ben misschien een leek als het gaat om zoeken op internet, maar erg duidelijk zijn de specs voor die kast niet te vinden. Kan iemand enig idee geven hoeveel erin kunnen, en wat de afmetingen ervan zijn?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://www.chieftec.nl

het staat nog wel duidelijk in een tabel

Verwijderd

er zullen wel 80mm fans ingaan.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
in totaal 5 stuks 80 mm en 1 in de deur en met een aangepast backplane nog een 92 mm. Heb ut over de full tower dan in dit geval

..::System Specs::..

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:34

Sjo

In de DX-01-SLD passen vijf 80mm fans.
Twee voorin waarvan 1 voor de harde schijven zit. En twee achterin aan de bovenkant. En dan nog 1 in het zijpaneel, maar deze koeler krijg je er als het goed is er al standaard bij.
(Ik heb namelijk ook de DX-01-SLD, echt :9~ kastje)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 21:58 schreef Sjo het volgende:
In de DX-01-SLD passen vijf 80mm fans.
Twee voorin waarvan 1 voor de harde schijven zit. En twee achterin aan de bovenkant. En dan nog 1 in het zijpaneel, maar deze koeler krijg je er als het goed is er al standaard bij.
(Ik heb namelijk ook de DX-01-SLD, echt :9~ kastje)
ok, heel erg bedankt, en over die laatse opmerking ben ik het zeker eens, ik heb namelijk nu een :r OEM :r kastje, die begint me goed de keel uit te hangen, dus ik pak het maar ff goed aan deze keer, meteen met de volle lading fans, voor alle zekerheid voor mijn nieuwe XP1800+ of XP1900+
Pagina: 1