Whatever.
oordopjes van sony met verlengt oorkanaal
deze dopjes hebben een extra lang oorkanaal waadoor het geluid direct naar binnen kan zonder te veel invloeden van buiten af (ik gebruik ze op het podium voor m'n in-ear systeem)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd
Natuurlijk gaat weer iedereen opnoemen wat hij/zij heeft, maar ik heb echt al een heleboel earbud modellen van sony, phillips en sennheiser geprobeert en die e888 is verreweg het beste. In het begin erg schril, maar als hij eenmaal ingebroken is zo'n heerlijk geluidje. Zoek anders maar ff in de search, ik heb er wel es een korte review over geschreven.
Ook qua bass is hij de beste earbud tot zover. Misschien produceert de EX-70 nog wat meer bass, dat zou ik niet weten aangezien het 1 van de weinige modellen is die ik niet heb geprobeert. Maar de ex-70 werkt ook voornamelijk op resonantie, en dat leek me niet zo'n geslaagde oplossing.
Verder is de constructie van de e888 imho wel wat aan de zwakke kant, maar hij heeft het desondanks ondertussen wel alweer een half jaartje uitgehouden dus het zal wel wat meevallen. Ik ben er wel iets voorzichtiger mee dan met vorige modellen omdat ik nog steeds een beetje bang ben dat het flexibele gedeelte deraf breekt.
Is er nou veel verschil kwa geluid tussen de in ear en hoofdtelfoon gevallen?
Whatever.
Verwijderd
Maar ik weet niet tot hoever jij wilt gaan? Wil je echt een grote circumaural koptelefoon of zo'n simpel streetstyle gevalletje? imho kun je die streetstyle gevalletjes net zo goed laten zitten want ook daar komt bagger geluid uit en dan voor een echte koptelefoon gaan...
Whatever.
Verwijderd
Verwijderd
bij lange na niet... het membraan is daar gewoon veel te klein voor.Op woensdag 27 maart 2002 21:39 schreef meendering het volgende:
PsyFlux, wat bedoel je met de bass? Heeft een in-ear (Groove) meer bass dan een normale hoofdtelefoon?
Het is ook niet voor niets dat walkmans enzo super mega bass boost knopjes hebben, op die manier kun je er nog een beetje dreunende bass uit krijgen. Dat groove is alleen maar een leuk marketingwoordje wat eigenlijk gewoon voor de vorm van het oordopje staat. Van die rubbertjes die echt helemaal in je oorkanaal gaan voor een zo goed mogelijke afsluiting. Dat helpt ook wel ietsje voor een betere bass, maar het komt nog niet eens in de buurt van een normale koptelefoon.
Wat is de kwaliteit hiervan?
Btw, me pa heeft een Sennheiser 480II hoofdtelefoon, damn wat komt daar mooi geluid uit!
Alleen de omgevings lawaai is irritant, iedereen kan meeluisteren.
Whatever.
Verwijderd
dat zijn die streetstyle gevallen waar ik het over hadOp woensdag 27 maart 2002 22:03 schreef meendering het volgende:
Okeej, je hebt tegenwoordig ook van die ear clips ofzo? Die klem je over je oor... deze bevestig je achter de oorschelp.
Wat is de kwaliteit hiervan?
dingetjes zijn meestal maar 50 piek en dan betaal je ook nog es veel voor het ontwerp, dus het verbaast me ook nix dat er geen bijzonder geluid uitkomt... er lijken ook geen betere modellen van te bestaan
en die dingen vind ik persoonlijk nog erger zitten dan earbuds
Verwijderd
Van die zilverkleurige...
Morgen ff naar de audio zaak en ff een hoofdtelefoon test doen.
Deze komt in aanmerking:
Whatever.
Verwijderd
zelfs m'n computer kan 'm rechtstreeks op de uitgang van m'n SB live maar net aan.
En dan is dit nog een model wat nog enigszins meevalt, er zijn ook van 300 en 600 ohm. Dan heb je echt een koptelefoon versterker nodig. Ik zou dus proberen 1tje uit te zoeken lager dan 120 ohm.
Hebben alle sennheisers er last van?
Ik ga morgen gewoon ff kijken....
Whatever.
Verwijderd
(is ook niet voor nix).
Opzich is misschien de HD280 pro een suggestie?
Veel goede dingen over gehoord, en die zat geloof ik op 64 ohm.
maar als je echt kwaliteit doppen wilt hebben moet je de E1 kopen van Shure prijs 250€
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Mocht ik niets vinden dan neem ik mijn pa's Sennheiser mee.
Whatever.
Nu kwam ik vandaag deze hoofdtelefoon tegen:

Heb hem direct maar ff mee genomen...
Info Sony
Alleen zit ik nu nog te worstelen met de 3meter kabel...
Iemand een oplossing voor dit 'probleempje'?
Whatever.
"Doe maar een enorm grote koptelefoon als compensatie"
Gewoon doppies van Sony of Philips, goed genoeg, als het echt bagger klinkt, smijt je je mp3 speler maar weg.
HIER !!! PAK AAN
Verwijderd
mp3-spelers doen tegenwoordig echt niet onder voor andere portables, en daarnaast zijn ze ook nog het kleinst. Als je daar graag ook nog een grote koptelefoon voor nog beter geluid bij neemt heb je nog steeds het voordeel dat de mp3-speler tenminste lekker klein is.
Zo'n ding is en blijft een 'portable', als je hem niet gebruikt stop je dat enorme joekel dan ook in je binnenzakOp maandag 13 mei 2002 15:42 schreef PsyFlux het volgende:
die enorm grote koptelefoon is niet ter compensatie
mp3-spelers doen tegenwoordig echt niet onder voor andere portables, en daarnaast zijn ze ook nog het kleinst. Als je daar graag ook nog een grote koptelefoon voor nog beter geluid bij neemt heb je nog steeds het voordeel dat de mp3-speler tenminste lekker klein is.
Maar aan de andere kant, hoe beter het geluid, hoe blijer je bent natuurlijk....
HIER !!! PAK AAN
Verwijderd
'k heb net een Creative Zen gekocht, geinig dingetje, alleen de headphones zijn bagger
Verwijderd
ik vind ze namelijk erg goed... en nog steeds... gebruik ze elke dag ongeveer 2 uur... eerst zaten ze niet lekker. de eerste week.. lijkt net of je vingers in je oor zitten, maar daarna wen je eraan (je neemt ook kleinere plugjes) en is het geluid erg goed. de bass is ook erg goed, want je oren zijn afgeloten van de buitenwereld... en die plugjes zorgen voor de bass die eruit komt (niet het oordopje zelf).
ga naar de winkel en probeer het uit zou ik zeggen (als dat mogelijk is
ohwja.... misschien vind je dat erg.. ze zijn een beetje duur.. ik heb er 160 gulden voor betaald met verzendskosten uit amerika (ik wilde de sl versie - kort snoertje) maar ik ben er blij mee. je koopt nu niet om de 3 maanden oordopjes van 50 gulden die dan weer stuk gaan.