Bij het starten van win98 start hij automatisch de internetverbinding, heeft iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen??
Verwijderd
Configuratiescherm - Internet Opties - Tab verbindingen.
Stel daar de gewenste situatie in
Stel daar de gewenste situatie in
Kijk even of er bij start--> progs --> opstarten geen linkje staat naar je inbelverbinding of programma dat van je inbelverbinding gebruik wil maken
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Geen van bovenstaande dingen helpen of zijn het geval. Ik heb weleens iets gelezen dat in het register ook dingen kunnen staan die opstarten. Weet iemand onder welke sleutel ik dan moet zoeken???
Verwijderd
Norton AntiVirus 2002 welke autoupdate wil uitvoerenOp woensdag 27 maart 2002 20:29 schreef v1RuZ het volgende:
Geen van bovenstaande dingen helpen of zijn het geval. Ik heb weleens iets gelezen dat in het register ook dingen kunnen staan die opstarten. Weet iemand onder welke sleutel ik dan moet zoeken???
Op de computer heeft kazaa gestaan, maar die is volgens mij correct verwijderd via het configuratiescherm, verder draaien er geen bijzondere programma's bij het opstarten...
Verwijderd
Gek ik WIL juist dat mijn pc automatisch inbelt.
Ik kan het wel in het startup menu zetten maar dan moet ik altijd nog op OK drukken.
Dus pc opstarten inloggen in win2000 en daarna automatisch inbellen het liefst zonder third-party software.
Ik kan het wel in het startup menu zetten maar dan moet ik altijd nog op OK drukken.
Dus pc opstarten inloggen in win2000 en daarna automatisch inbellen het liefst zonder third-party software.
Start -> uitvoeren -> msconfig.
Kijk eens bij het tabblad "startup" of daar wat tussen staat? Dat was bij mij wel het geval.
Kijk eens bij het tabblad "startup" of daar wat tussen staat? Dat was bij mij wel het geval.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Bij win2k heb je toch bij het inloggen >>advanced een vinkje; Dial up on log in???Op woensdag 27 maart 2002 21:30 schreef NiBoR het volgende:
Gek ik WIL juist dat mijn pc automatisch inbelt.
weet trouwens niet of je dan nog op ok moet klikken
Pagina: 1