Heeft iemand ervaring met spelen van 3D games op een notebook met 32MB grafische kaart ? Overweeg er een aan te schaffen, en twijfel nog tussen een IBM, Toshiba en Dell.
Euhm... kijk es bij Dell en dan daar op de site, heb je veel mogelijkheden. Als je gamez wil spelen raad ik je een Radeon aan. Op je notebook dan he
een laptop met een gf2 go met 32 mb ram ofzo, zal vast wel lekker draaien op een laptop (zijn toch niet van die hoge resoluties) kijk maar es bij dell.
staar je niet blind op het aantal mb's hoor. kijk liever naar wat voor chips erin zitten. Ik heb liever een 16mb gf2go dan een 32mb sis. De radeons zijn grafisch het beste volgens mij.Op woensdag 27 maart 2002 19:38 schreef ak0102 het volgende:
Heeft iemand ervaring met spelen van 3D games op een notebook met 32MB grafische kaart ? Overweeg er een aan te schaffen, en twijfel nog tussen een IBM, Toshiba en Dell.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
bij DELL verkopen ze nu eentje met een Geforce 2 GO 32 mb ddr en 1.6 GHZ p4. Kost iets van 2200 Euro. Kijk maar op dell.nl
Ik heb gekeken bij Dell. Wat ik mij afvraag is of die snelheid tussen GF4 32 en 64 merkbaar is ? Iemand ervaring mee ?
Verwijderd
Dat is een beetje vreemd. Alleen op de Nederlandse Dell website kan je de 32 MB-variant van de Geforce 4 Go 440 krijgen. Op de Duitse, VS en Engelse website staat gewoon nog de oude Geforce 2 Go 32 MB en als tweede optie de Geforce 4 Go 440 64 MB.Op woensdag 27 maart 2002 19:49 schreef ak0102 het volgende:
Ik heb gekeken bij Dell. Wat ik mij afvraag is of die snelheid tussen GF4 32 en 64 merkbaar is ? Iemand ervaring mee ?
Nog zoiets is trouwens het Enhanced (Ultrasharp) UXGA scherm, dat niet in Nederland te krijgen is volgens de website (er staat gewoon UXGA).
Verwijderd
Die website zullen ze wel binnen een paar dagen updaten, dat lijkt bij Dell wel vaker het geval te zijn.
Ik heb zo'n Inspiron 8100 met een Radeon 7500 met 64 Mb. De huidige spellen draaien daar zeer aardig op.
Verder heb ik ook zo'n normaal UXGA (1600x1200) scherm, dat kijkt al super, zo'n enhanced versie zal dan helemaal wel bruut zijn.
Ik heb zo'n Inspiron 8100 met een Radeon 7500 met 64 Mb. De huidige spellen draaien daar zeer aardig op.
Verder heb ik ook zo'n normaal UXGA (1600x1200) scherm, dat kijkt al super, zo'n enhanced versie zal dan helemaal wel bruut zijn.
Verwijderd
hee jongens weet iemand of der een tv-out op deze videokaart zit ik heb al op de site van toshiba gekeken maar daar zag ik het niet bij staan, maja ik ga der wel vanuit dat er een tv-out op zit.
het gaat om deze videokaart:
nVidia GeForce4 420 Go met 32 MB DDR
het gaat om deze videokaart:
nVidia GeForce4 420 Go met 32 MB DDR
Ik heb hier zelf een notebook met een 32MB DDR shared Radeon IGP 340M. Daar is heel goed op te gamen
.
het leuke is dat ik tot 128MB kan toewijzen aan de videokaart, dat is helemaal leuk voor een radeon (helaas maar 256MB intern, en met slechts 128MB vind ik windows net niet lekker draaien als er veel proggies open staan).
Persoonlijk zou ik weer gaan voor een Radeon videokaartje voor een notebook, is imho het beste.
het leuke is dat ik tot 128MB kan toewijzen aan de videokaart, dat is helemaal leuk voor een radeon (helaas maar 256MB intern, en met slechts 128MB vind ik windows net niet lekker draaien als er veel proggies open staan).
Persoonlijk zou ik weer gaan voor een Radeon videokaartje voor een notebook, is imho het beste.
Haha jongens jullie zijn er dus allemaal ingetrapt? Precies een jaar te laat!
Verwijderd
// dom van mij.... ik snap het al
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 00:13 ]
Een beetje rustig kan ook wel.Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 00:11:
hallo ja of nee zit der een tv-out op ??
Ten eerste zit je een vraag te stellen in een topic dat niks met jou vraag te maken heeft.
Ten tweede is dit topic een jaar oud. Schop hem dus niet.
Ten derde is de kaart waar jij naar refereert geen kaart maar een chip en dus kan je dat alleen maar vragen als je het type van de laptop geeft.
Ten laatste mag je niet binnen 24h schoppen. Die 33 minuten die jij wacht is dus veel te kort.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Ik heb zelf momenteel een ASUS notebook en wel de L3400S. Er zit een 1,8 GHz P4 in, 256 MB RAM, en een 32 MB ATI Mobility 7500 videokaart. Hierop draai ik behoorlijk zware spellen zoals warcraft 3 morrowind en zelfs unreal tournament 2003 en c&c generals trekt ie (oke de grafische details op zn laagst en resolutie op 640x480). Ik ben er zeer tevreden over. Nou heb ik gehoord dat de nieuwe mobiele chipset van radeon helemaal brokken maakt das de radeon 9000 mobility, alleen heb ik daar geen concrete ervaringen mee. Maar ik ben in ieder geval een zeer tevreden bezitter van mn ASUS laptop en zou hem ook zeer zeker aanraden. Ga in ieder geval voor een radeon mobility 9000 of een geforce 4 go zou ik zeggen 
edit: volgens mij zit er op bijna iedere notebook wel een tv out en dat zou toch echt wel bij de specificaties moeten staan op de toshiba website hoor...
edit: volgens mij zit er op bijna iedere notebook wel een tv out en dat zou toch echt wel bij de specificaties moeten staan op de toshiba website hoor...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 00:23 ]
Lees jij wel wat er in dit topic staatVerwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 00:21:
Ga in ieder geval voor een radeon mobility 9000 of een geforce 4 go zou ik zeggen
Je hoeft hem nu denk ik echt niets meer aan te radenThe Dolf schreef op 06 maart 2003 @ 00:17:
[...]
...
Ten tweede is dit topic een jaar oud. Schop hem dus niet.
...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
whaha lol had helemaal niet door dat het niet mee over de topicstarter ging maar om de topicschopper
die geforce 4 go zuigt aan alle kanten
hij wordt er op alle vlakken uit getrokken door de radeon M7 mobile
linkje naar specs
http://www.de-laptopper.nl/productlist.php?catID=206
hij wordt er op alle vlakken uit getrokken door de radeon M7 mobile
linkje naar specs
erm die 9000 heeft dus echt wel T&L hoor en volgens mij die 7500 mobile ook hoor ik geloof dat dat er standaart in zit sinds de M6
[ Voor 65% gewijzigd door Shunt op 06-03-2003 00:28 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Alleen heeft die GF4 T&L en die Radeon niet....Shunt schreef op 06 maart 2003 @ 00:25:
zoek eens naar de promedion 5600
daar zit een radeon 9000 mobile in
en nog iets die geforce 4 go zuigt aan alle kanten
hij wordt er op alle vlakken uit getrokken door de radeon M7 mobile![]()
linkje naar specs
de betaler vervuilt
Je had het over de M7, dat is de 7500 en die heeft GEEN T&L. Heb er zelf een in mijn laptop zitten.Shunt schreef op 06 maart 2003 @ 00:25:
erm die 9000 heeft dus echt wel T&L hoor en volgens mij die 7500 mobile ook hoor ik geloof dat dat er standaart in zit sinds de M6
de betaler vervuilt
de 7500 is de M7GA!S schreef op 06 March 2003 @ 00:50:
[...]
Je had het over de M7, dat is de 7500 en die heeft GEEN T&L. Heb er zelf een in mijn laptop zitten.
en die zit dus ook in mijn laptop en ik geloof dat hij gewoon T&l heeft hoor dat is tog een van de vereisten om directx 7 compatible te zijn ?
Game PC
DX 8Shunt schreef op 06 maart 2003 @ 00:58:
[...]
de 7500 is de M7![]()
en die zit dus ook in mijn laptop en ik geloof dat hij gewoon T&l heeft hoor dat is tog een van de vereisten om directx 7 compatible te zijn ?
Draai 3d mark maar eens, zul je het zien.
de betaler vervuilt
* Smarron draait nog steeds met plezier MoHAA @ 1024*768 op z'n Dell Inspiron 8100 met GF2Go 32MB. 
Beter is er zeker en ik zou ook de Radeon aanraden op dit moment. Ik kan NBA Live 2003 zelfs goed spelen op 1600*1200.
Beter is er zeker en ik zou ook de Radeon aanraden op dit moment. Ik kan NBA Live 2003 zelfs goed spelen op 1600*1200.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ow dan heb ik niets gezegt
shunt gaat nu in een donker hoekje zig zitten schaamen
Game PC
Shunt schreef op 06 March 2003 @ 01:06:
[...]
ow dan heb ik niets gezegtik dacht dat het bij directX 7 was
en aangezien een radeon directx 7 is
![]()
shunt gaat nu in een donker hoekje zig zitten schaamen
de betaler vervuilt
Topic gaat gruwelijk offtopic zo en is al een jaar oud...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()