iets verzinnen tegen meningen die nergens op slaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
bijvoorbeeld bij dit topic:

[topic=451851/1/25]

Let ff op de reply van H3!N.
Dit soort opmerkingen slaan dus helemaal nergens op.
Ten eerste dit was niet wat er werd gevraagd. Als hij zo nodig zijn mening moet geven doet hij dat of in het grote C&C Renegade topic of in een renegade meningen topic. Ten tweede geeft hij er geen argumenten bij en zijn taalgebruik kan ook wel anders (er is eigenlijk niet veel verkeerd aan maar ik vatte het wel negatief op). Kunnen de modjes die mensen daar niet op aanspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jazeker en dat doen ze als het goed is ook...

Ik heb iig de schurft aan dat soort reacties...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje hard is zijn reactie wel, maar kan me er iets bij voorstellen, ik heb het dus ook ff voor proef gedownload, en was werkelijk zwaar teleurgesteld, achteraf blij dat ik het niet meteen gekocht had, ik had misschien zo'n reactie ook wel kunnen plaatsen, hoewel het natuurlijk niets met de topic te maken had, maar sommige mensen willen nog wel eens hun mening geven......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 19:31 schreef X101X het volgende:
Beetje hard is zijn reactie wel, maar kan me er iets bij voorstellen, ik heb het dus ook ff voor proef gedownload, en was werkelijk zwaar teleurgesteld, achteraf blij dat ik het niet meteen gekocht had, ik had misschien zo'n reactie ook wel kunnen plaatsen, hoewel het natuurlijk niets met de topic te maken had, maar sommige mensen willen nog wel eens hun mening geven......
ja das waar het spel is het idd niet waard om te kopen (sorry dat ik het zeg). Maar er zijn daar speciale topics voor om je mening te zeggen over iets. En dat topic was voor iets anders bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in, hij had dan beter een andere topic kunnen openen, iets van: "Renegade, de grootse flop ooit..."