Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moderators

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie op zich niet goed het nut van moderators. Heb meerdere malen een bericht geplaatst met de mededeling over mijn Sitezine.nl project. url van de site is :www.sitezine.nl Dit project moet vormgevers en webdesigners dichter bij elkaar brengen. Dat was gewoon mijn bericht. Krijg ik gelijk te horen dat ik bezig ben met spam en dergelijke. Is dit een vorm van Spam een goed idee promoten waar iedereen wat aan heeft, waar bedrijven als webads, interconnect, NRG.be, Beeldspraak achter staan.

Heb tevens een oproep geplaatst voor moderators voor het nog openen forum. Heb 2 reacties gekregen daarna met mijn stomme verbazing is dit bericht verwijderd? Waarom zal wel weer beschouwd worden als spam. Lijk me gewoon een keer verstandig om bepaalde moderatord in de gate houden, dat ze niet te veel bezig zijn met zelfbelang. Ik kreeg op advies van een vriend van me deze site door, maar op deze manier is voor mijn plezier er snel van af.

Hopelijk word hier eens wat aan gedaan?

Alvast bedankt

Peter Radix

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En je hebt dat gepost op t.net of op het forum?

Dat jij 100% vanuit je eigenbelang redenereert is natuurlijk best logisch, maar daar het wil niet zeggen dat wij hier blij zijn met URL pluggers.

Verwijderd

Topicstarter
Op het forum

Verwijderd

Topicstarter
Ben geen url plugger.

Heb dit gepost op het forum omdat dit een site wordt waar iedereen wat kan leren.

Vind sitechecks van kan eerst hier en dan hier meer url pluggers.

Dit is een goed iniatief wat ik alleen wilde melden

Verwijderd

Topicstarter
Site heeft ook geen commerciele waarde. Iedereen heeft er wat aan.

Het is de bedoeling om webdesigners en vormgevers dichter bij elkaar te brengen.

Om van elkaar te leren, zo komt er een lab, waar bedrijven als NRG.be, Beeldspraak.com, Netgate, Twigger.com een project gaan toelichten (toezeggingen heb ik binnen) Zo kunnen begingende en ook gevorderde webdesigners en vormgevers van elkaar leren.

Is niet echt een actie van url plugger, versta ik eerlijk gezegd wat anders onder.

Bijvoorbeeld ik heb een site waar ik veel bezoekers op wil hebben, vanwege statistieken en of banners die ik daarop geplaatst heb dan vind ik dat meer een vorm van URL plugger

Verwijderd

zeker een leuk initiatief, maar waarom vermeld je je site dan niet op het forum als ie af is?

want op dit moment is het gewoon reclame voor een site waar alleen op staat wat de content over een tijdje zal zijn...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Klopt, en om die reden hem ik hem gesloten.
Je zegt dat het geen commercieel ding is, desalniettemin heb je het over firma's als WebAds. Leg eens uit?

Verwijderd

Topicstarter
Webads is misschien wat dubieus. Maar bedrijven van die omgang hebben er zeker baat van. En maar 1 ding van elkaar leren. Bedrijven als Webads hebben ook te mkaen met technieken en design.

Het moet een samenspel worden van vormgevers en webdesigners.

Zo komt er een lab waar een bedrijf een project toe licht. Dit is uiteraard een indirecte reclame voor het bedrijf maar het idee hierachter blijft en zal altijd blijven dat bedrijven hiervan kunnen leren hoe een project aangepakt wordt.

Ook interessant dus voor beginnende vormgevers en webdesigner zij kunnen dan hieruit ook leren hoe zij (prive) projecten kunnen aanpakken.

Verder komt er oo een stuk Docs: Daarin komt er elke keer een vormgever over een webdesigner aan praat die een pakket of scripting toelicht.

Ook komt er een forum, waar problemen toegelicht worden als: Hosting, webdesign, grafische paketten...

Hopelijk krijgen jullie nu een indruk van Sitezine. En dat de bedoeling alleen in belang is van anderen.

Ik wil hier geen Startpagina effect mee bereiken, helpen ook eerst anderen en uiteindelijk wordt alleen startpagina er beter van...

Peter Radix

Verwijderd

zeker een leuk initiatief, maar waarom vermeld je je site dan niet op het forum als ie af is?

want op dit moment is het gewoon reclame voor een site waar alleen op staat wat de content over een tijdje zal zijn...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

0 Dubbelpost ;)

Ok, maar de ervaring leert dat je Moderators niet zomaar moet gaan vragen; aanvragen komen vanzelf, en die kun je honoreren als je ze nodig hebt.
op dit moment heb je aleen een domeinnaam en een "soon to come"-bericht.

Stel, ik wil mod bij je worden, waar moet ik dan op afgaan om te kunnen zien of ik er wel mod _wil_ worden?

op dit moment ben je mensen alleen aan het warm maken voor een site die over twee weken af moet zijn, en dat zie ik als spam. (en kennelijk ben ik niet de enige)

/edit
Dan nog wat; ik zie dat die sitezine-url doorverwijst naar een subdir op eye4design.nl. Je gaat me toch niet vertellen dat Eye4Design op de non-profittoer gaat?

Verwijderd

Topicstarter
Ja Eye4Design gaat op non profit tour.

Want dat ben ik.

Is gewoon een domeinnaam van mij

Meer niet

Peter

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

In een draad al 13 (!) keer de URL gezien. Hoeveel posts staan er?

Spam dus.

Ooit gehoord van "edit"? (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Dat eye4design is ook een lekkere kut site trouwens. opent een venster dat je via de taakmanager moet afsluiten :r

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoe dan ook : SPAM

Alleen nu met een gemotiveerd verhaaltje erbij.

Aannames zijn fataal.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik denk dat Peter zich maar ff koest moet houden en met z'n nieuwe paginaatje beziggaan.
En als de sodemieter ophouden met dat spammen!:r
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.