Ik zie op zich niet goed het nut van moderators. Heb meerdere malen een bericht geplaatst met de mededeling over mijn Sitezine.nl project. url van de site is :www.sitezine.nl Dit project moet vormgevers en webdesigners dichter bij elkaar brengen. Dat was gewoon mijn bericht. Krijg ik gelijk te horen dat ik bezig ben met spam en dergelijke. Is dit een vorm van Spam een goed idee promoten waar iedereen wat aan heeft, waar bedrijven als webads, interconnect, NRG.be, Beeldspraak achter staan.
Heb tevens een oproep geplaatst voor moderators voor het nog openen forum. Heb 2 reacties gekregen daarna met mijn stomme verbazing is dit bericht verwijderd? Waarom zal wel weer beschouwd worden als spam. Lijk me gewoon een keer verstandig om bepaalde moderatord in de gate houden, dat ze niet te veel bezig zijn met zelfbelang. Ik kreeg op advies van een vriend van me deze site door, maar op deze manier is voor mijn plezier er snel van af.
Hopelijk word hier eens wat aan gedaan?
Alvast bedankt
Peter Radix
Heb tevens een oproep geplaatst voor moderators voor het nog openen forum. Heb 2 reacties gekregen daarna met mijn stomme verbazing is dit bericht verwijderd? Waarom zal wel weer beschouwd worden als spam. Lijk me gewoon een keer verstandig om bepaalde moderatord in de gate houden, dat ze niet te veel bezig zijn met zelfbelang. Ik kreeg op advies van een vriend van me deze site door, maar op deze manier is voor mijn plezier er snel van af.
Hopelijk word hier eens wat aan gedaan?
Alvast bedankt
Peter Radix
)