Toon posts:

MS Intellimouse Explorer 1.0A probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke komt ie:

als ik um ps/2 aansluit brand het optical lampje.. dus daar is nix mis mee... maar kom ik in windows doet ie nix... helemaal nix... hoewel het lampje wel reageert....

doe ik um usb... lampje gaat aan... windows start... lampje gaat uit... muis doet wederom nix..

hij heeft het altijd goed gedaan... ook onder 2k/xp ensow... maar nu opeens lijkt het alsof ie het niet meer wil doen..

moet ik hiervoor soms eerst software leechen? nooit eerder gedaan namelijk.. of kan ik de muis vaarwel zeggen?

• ajslaghu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 18:44
Check de interne connectoren. Mijn huisgenoot heeft hem ook weten te repareren. Nog beter is: Garantie gebruiken. Micosoft geeft nl. 5jaar.

Je belt MS met de medeling dat de muis kapot is. Je stuurt m op en krijgt een nieuwe.

Suc7

Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 12:24
Ik had dat deze week met mijn laptop. Maar met een gewone muis deed ie het ook niet. Na een herinstallatie van windows was het probleem opgelost. Dus eerst maar een proberen met een andere muis...

Verwijderd

Heb ik ook wel eens gehad.
WAs een driverprobleem.
Flikker in Systeem-eigenschappen alle stuurprogramma's van muizen weg en start je PC opnieuw op.
Hielp bij mij iig wel.
Wil je hem op je USB poort aansluiten, gooi dan eerst alle drivers weg, koppel de muis los van de usb, start opnieuw op (dus zonder muis) en druk de muis in de USB poort als Windows opnieuw is opgestart.

Verwijderd

Intellimouse Explorer dus

ik heb er ook een, gewoon USB, hij ploft soms uit, maar voor de rest geen problemen.
Is volgens mij een hardware probleem bij de muis.
Een vriend van me heeft ook de Intellimouse Explorer, die het niet meer doet.

Misschien zit er Windows in de muis :O:D:D:P |:(