Toon posts:

CPU Ratio . . .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een Aopen ax34 mamma plank en op de Aopen site staat dat ik een CPU Ratio heb van 1.5 tot 12.0 x
http://www.aopen.nl/products/mb/ax34.htm

alleen ik voel me genaaid want in me bios kom ik niet verder dan de 8.0 x . . . . .

en ja ik heb me bios ook al geupgrade etc..

Verwijderd

wat moet je met 12.x?

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
overklokken misschien?

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dat maakt toch niet uit, op die plank kan toch alleen een Intel CPU en die zijn multiplier locked. Dus je kunt de multiplier toch niet veranderen.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:16

4POX

Everybody is wired

Misschien heeft die jongen wel een cyrixje... Dat weet je toch niet.. Dus kat die lui nu niet zo af..

Misschien heeft die jongen nog wel een pentium2 66 MHZ versie... Die hebben geen multiplie-lock...

Eerst denken en dan pas typen

AKA Rinkel weblog

• DaNose
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
4POX: Dat eerst denken en dan pas typen vind ik een hele goeie. Wat voor Pentium II denk jij op een socket 370 mobo te kunnen draaien?:P

Maar goed je hebt gelijk wat betreft die cyrix (als die tenminste niet gelocked is), maar daar heeft zo'n hoge multiplier volgens mij ook geen zin, want die dingen zijn toch niet of nauwelijks te overklokken.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 september 2000 11:36 schreef DaNose het volgende:
4POX: Dat eerst denken en dan pas typen vind ik een hele goeie. Wat voor Pentium II denk jij op een socket 370 mobo te kunnen draaien?:P[/quote]ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:16

4POX

Everybody is wired

ooooh, is dat een socket plank.. Ach... Jaa.. Went nooit..

AKA Rinkel weblog

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
je moet natuurlijk wel de laatste bios update hebben. die info is natuurlijk van de laatste bios update.

Verwijderd

ai ai, daar gaat 4pox op z'n bek ;)

/me helpt hem weer overeind, en zegt...misschien komen er binnenkort nog wel p2tjes fc-pga op 66mhz uit?

Verwijderd

jezus blijft iedereen nou op ze bek gaan :)

p2 = klamath = 66mhz
p2 = dechutes = 100mhz (333 is enige uitzondering die is ook 66mhz)

maar het feit was dat hij een Slot1 proc in een FCPGA mobo wou proppen en dat wil gewoon niet :)
Pagina: 1