[BeOS] Krijg netwerk niet aan de gang

Pagina: 1
Acties:

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Hallo luitjes,

Ik dacht laatst laat ik eens BeOS proberen, zo gezegd zo gedaan, ik BeOS developer edition 5.0.4 gedownload, gebrand, en geinstalleerd. Dat ging allemaal perfect, ook mijn geluidskaart en videokaart werken perfect en retesnel ook...alleen nu het probleem, mijn netwerkkaart word niet herkend :'( En ik kan ook nergens drivers vinden op google, bebits, nergens.

Ik heb een Compex RL100ATX-PCI netwerkkaart, en onder linux gebruik ik de Winbond840 driver. Kan iemand mij helpen? Misschien zie ik iets over het hoofd :? Heb nl niet zo heel veel verstand van BeOS ;)

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 22:11

hobbeldebobbel

tjop tjop

arjanscholl schreef het volgende:

Compex RL100ATX-PCI
is dat niet gewoon een Realtek kaartje? probeer die drivers eens?

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• Arjan Scholl
Op woensdag 27 maart 2002 18:43 schreef hobbeldebobbel het volgende:

[..]

is dat niet gewoon een Realtek kaartje? probeer die drivers eens?
Tis geen Realtek volgesmij. Maar hoe stel ik BeOS zo in, dat ie die driver gaat proberen? Bij dat gewone netconfig proggy kan ik namelijk alleen maar 2 ISA kaartjes kiezen...

Verwijderd

Realteks worden automatisch gedetecteerd en geinstalleerd door BeOS, zonder dat de user er naar om hoeft te kijken. Ik neem dus aan dat dit geen Realtek is...

• Arjan Scholl
Ik ben er nog niet uit mensen, heeft iemand nog een idee :?

Verwijderd

...als je geen drivers hebt?! Kun je weinig kanten uit denk ik zo... of er moet nog iemand komen met een leuk truukje (maar dat denk ik niet - zoveel beos freaks zijn er niet volgens mij) :P

• Arjan Scholl
Op woensdag 27 maart 2002 23:57 schreef Ceyene het volgende:
...als je geen drivers hebt?! Kun je weinig kanten uit denk ik zo... of er moet nog iemand komen met een leuk truukje (maar dat denk ik niet - zoveel beos freaks zijn er niet volgens mij) :P
Daar was ik al bang voor ja...dus het word opbellen naar Compex "Drivers schrijven jullie" :P

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:19
Mischien dat je er iets aan hebt, maar er zit een Winbond w89c840 chipset op die kaart, mischien dat die ergens te vinden is voor beos????

Gewoon spullen

Pagina: 1