Toon posts:

netwerk met win2k en win98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom vraagt de win 98 comp om een wachtwoord voor //computernaam/ipc$ terwijl ik dat in win2k niet kan instellen? Alleen van de win2k comp kun je op het netwerk komen, maar niet op de win2k comp. Beetje vreemd?

Verwijderd

gebruik search man, dit is ieder geval 1x voor gekomen want ik had het zelf ook. ZOEKEN DUS! suc6

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Moet je op de win2k bak even dezelfde user aanmaken als waarmee je inlogt op je win98 bak. Dus dezelfde naam als pass gebruiken.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

precies ,en ff m$ shit afzetten.

Verwijderd

Gewoon op je win98 gebakkie aanloggen met het Account Administrator en bij de IPC$ mapping het lokaal administrator wachtwoord gebruiken.

Je kan ook inderdaad een usertje aanmaken op je W2K gebakkie en deze lid maken van de lokale Administrators Group en aanloggen met diezelfde username.

Success,

:P :P :P :P :P :P |:(

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Of het gastaccount activeren op je Win2k-systeem.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

:r :r :r :r :r Ugh wat een smerige manier Guest-account. Hoe zet ik mijn voordeur open!!!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 22:54 schreef Mick_bravo het volgende:
:r :r :r :r :r Ugh wat een smerige manier Guest-account. Hoe zet ik mijn voordeur open!!!
erm, wat bedoel je hiermee :? Idd je zet de voordeur in jouw netwerk open, maar niet voor de hele internettende wereldbevolking >> mits een vuurmuur natuurlijk ;)

Verwijderd

Maar dan kan je wel zonder een pass inloggen op de win2k bak
Net als bij WINXP, alleen daar zie je meteen Guest staan dus klik em aan en je zit in de computer, gvd. Klote is dat...
Pagina: 1