laptop + tvout

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
Kheb me een scard aansluiting gekocht (zon stukje met aan ene kant scard en aan andere kant 3 ingangen + een tv out derop) en die scard is aangesloten op de videorecorder omdat onze tv oud is en geen scard aansluiting heeft :P Maar ik krijg gewoon geen beeld, op welk kanaal moet je hem zetten. Een apart kanaal of gewoon het kanaal van de video waarmee je dus video kijkt? :? Ik heb de Toshiba 1800-514. Kheb alle kabels juist aangesloten en via die tools probeert ie (geeft op lcd zwart beeld) maar op tv gebeurt niks. Iemand enig idee ???

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik denk niet dat de video het signaal doorgeeft aan de tv via de cabel. Ik heb het zelf ook een keer via de videorecorder geprobeert maar ik kreeg ook geen beeld.
gelukkig zit er ook gewoon een scard aansluiting achter op de tv :D

Verwijderd

Ga eens alle posten af op de Tuner van je Videorecorder :? -> Normaal gezien moet je wel ergens beeld krijgen...!

Verwijderd

Als je kanaal 0 hebt op je TV, dat is normaal gesproken je video kanaal op een TV zonder scart (dus alleen antenne via je VHS) of kanaal 38 geloof ik.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 18:57
Op woensdag 27 maart 2002 19:42 schreef awesdorp het volgende:
Als je kanaal 0 hebt op je TV, dat is normaal gesproken je video kanaal op een TV zonder scart (dus alleen antenne via je VHS) of kanaal 38 geloof ik.
Je hebt helemaal gelijk, moet werken zo. Dit is nl de manier voor de wat oudere systemen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gebruik anders iets anders dan Scart.
bijvoorbeeld S-video of Composite.

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 19:49
zorg dat je laptop op 16 bits kleuren staat

Dan dat je gewoon video kunt kijken op je tv. Dan weet je dat goed is.
Dan ga je naar het videokanaal van je videorec. (iets van ext1 of ext2) daar issie!

diskeltische lurker

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Weet je zeker dat je de goede richting scart-verloop gebruikt? Je moet een ingang-scart stekker hebben, tenminste als ik goed begrijp wat je doet. In een scart stekker zitten namelijk verschillende draadjes voor video-in en video-out. Als je de scartplug gebruikt op de ingang van je video-recorder, moet je een ingangs-scart hebben. Je zou ook een schakelbare kunnen kopen. En dan zoals gezegd waarschijnlijk kanaal 0 op je TV.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:41
is het wel een scart in op de videorecorder, kan natuurlijk zijn dat het een scart aansluiting is waar je alleen beel den geluis mee naar de tv kan sturen en er geen beeld en geluid in kan stoppen

Tijd van werken, tijd van rusten

Pagina: 1