asus v8460 bij sww.nl?

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
hallo allemaal,

Heeft er ook iemand bij sww.nl deze videokaart gekocht?
Dit vraag ik omdat ik deze daar wil kopen maar deze winkel totaal niet ken.
Volgens mij zijn zij de enige die hem verkopen, terwijl alle andere winkels (zoals mycom, informatique) niet weten waneer ze hem binnen krijgen en dit nog weken kan duren!
hoe kan dit?
Zijn er verder nog mensen met ervaringen met deze winkel, en dan bedoel ik niet alleen dat ze snel leveren, maar ook op het gebied van defecte onderdelen en afhandeling.

groeten van jenk.

Verwijderd

He jenk, ik heb er een x een videokaart gekocht, ( asus V7700 64 MB Deluxe *D >:) ) en zij waren ook de enige van mijn omgeving die deze verkochten (omgeving Gouda) De levertijd was opzich niet zo heel lang (1,5 a 2 weken), aangezien deze kaart net nieuw was, en haast niemand hem had.. over dingen als defecte apparaten terugbrengen, kheb geen id..want ik ben er nog nooit daarvoor geweest :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ja, ik koop er regelmatig spullen, topzaak, zie ook shopsurvey

Niet op voorraad.

Verwijderd

Kijk eens bij Graficall, weet bijna zeker dat ze hem daar hebben. Is trouwens een topzaak, nog nooit probs mee gehad.
Als er wat is, lossen ze het perfect op.
www.graficall.nl
Hij kost daar trouwens 599,00, en ik weet zeker dat ze hem bij SWW nog niet hebben...... ;)

Verwijderd

Ik heb daar 2 reepjes crucial gekocht waarvan er 1 kapot was. Deze werdt meteen zonder problemen omgeruild.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 20:07 schreef Tbird het volgende:
Hij kost daar trouwens 599,00, en ik weet zeker dat ze hem bij SWW nog niet hebben......
ownee?
Asus V8460ULTRA/TD GF4 Ti4600 128MB TV-OUT/DVI 300/650 569

wel dus :P

zie :

http://www.sww.nl/vga-kaarten.html
Pagina: 1