TweakShop pakt het vreemd aan....ze pretenderen officieel leverancier van Chieftec te zijn, hebben het artikel dat een klant wil kopen, maar verkopen het niet omdat hij de kast niet bij hen gekocht heeft. Wat een complete onzin zeg! Stel je voor dat ieder bedrijf op die onprofessionele wijze hun eventuele toekomstige klanten "helpt". Lekker dan... Nee, sorry, wij hebben ze maar beperkt en houden ze achter voor eventuele klanten die ze eventueel willen bestellen in de nabije toekomst...bah
Sowieso verbaas ik me over het feit dat een er al bijna een jaar op de site staat dat er een andere bestelwijze komt, anders dan die van een e-mail sturen met je bestelling, maar tot op de dag van vandaag is daar nog geen reet van terechtgekomen.
Dat TweakShop niet zo professioneel is als dat ze zich voordoen blijkt ook uit het feit dat de lay-out van de site gewoon van T.Net is gejat om de klant enigszins het idee te geven dat er indirect een link zou bestaan tussen Tweakers.net en TweakShop.....loosers, en niet origineel imho.
Ik denk, sterker nog, ik weet het zeker, TweakShop is gewoon een knul(letje) die vanaf zijn zolderkamertje thuis de kastjes probeert te slijten en nooit een "echte" zaak als bijvoorbeeld OC-shop zal worden....(er zou een uitbreiding komen van het productassortiment, maar ze verkopen alleen nog maar kasten, voedingen en een aantal fannetjes).