They made me do it.
OMG Wat een collectie shiiiiiiiit!
Maar die vent gaat daar zรณ'n spijt van krijgen later dat kan ik je nu al wel vertellen
krijg je voor dat geld ook de vrachtwagen erbij die dat allemaal gaat vervoeren??
Hier staat tekst
OMFG
Dit is echt niet te filmen veel zeg.
Ik denk dat de verkoper er spijt van gaat krijgen als ie het verkocht heeft. Ik vind de prijs die er nu geboden is helemaal niet zo heel hoog als ik eerlijk ben
.
Maar fok zeg... dit is echt een megalijst.
Ik denk dat de verkoper er spijt van gaat krijgen als ie het verkocht heeft. Ik vind de prijs die er nu geboden is helemaal niet zo heel hoog als ik eerlijk ben
Maar fok zeg... dit is echt een megalijst.
Zoooooo, wat een collectie, in wat voor een huis staat dat wel niet...
Verwijderd
LOL, als je zoveel spellen hebt moet je ook wel rijk zijn en dus ook een groot huis hebbenOp woensdag 27 maart 2002 19:20 schreef White Dust het volgende:
Zoooooo, wat een collectie, in wat voor een huis staat dat wel niet...
haha, die stapel NES spellen ziet er heel cool uit
Heet de verkoper toevallig 'Gates' van achter 
damn hee !
En nog een vette beamer erbij ook !
damn hee !
En nog een vette beamer erbij ook !
Damn MAN :o!!!!! Das pas een lijstje
Ok das was duz een hele waslijst!!
Erg leuk om die in je bezit te hebben zeg maar
Erg leuk om die in je bezit te hebben zeg maar
Verwijderd
Shit. Dat is echt veel. En zo'n laag bod, thans $3700 (maar nog een week te gaan, en eBay kennende gaat het de laatste dag exponentieel omhoog), dat moet de projector alleen al opbrengen. Ik zou zo'n ontzettende hoeveelheid cartridges niet eens kwijt kunnen in mijn huisje. Vraag me af waarom hij het kwijt wil, zo'n collectie wegdoen krijg je geheid spijt van (hell, ik heb al spijt dat ik mijn C64 met 300 diskettes stampvol games heb verkocht 10 jaar geleden).
Dat doe je toch niet weg? Dat organiseer/inventariseer je, maakt er een mooie bibliotheek van en dan alle systemen op een enorme TV aansluiten...
"I sit in my room and imagine the future."
Wowwie!!! JE zal toch bijna je spaargeld aanboren om het te kunnen kopen 
Wat een enooorme collectie zeg, zoveel veschillende consoles alleen al, om over de spellen maar te zwijgen.
Hebben!!!
Wat een enooorme collectie zeg, zoveel veschillende consoles alleen al, om over de spellen maar te zwijgen.
Hebben!!!
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
ja maar dat kan, want ik heb ook een keer een megadrive spel van viedeoland gekocht, omdat ze ze niet meer wilden verhuren.Op donderdag 28 maart 2002 11:28 schreef MaXxX het volgende:
*Some games have rental stickers on them*
LOL
Nu niet meer omdat ie t allemaal gaat verkopenOp woensdag 27 maart 2002 17:30 schreef The Will het volgende:
[afbeelding]
Die gast had echt geld te veel.
Maar als je zo'n collecit hebt verkoop je dat toch niet
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Pagina: 1