• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
In mijn zoektocht om een redelijk geprijsde 3870 te bemachtigen, stond ik zonet in de lokale Dixons (ja, ze zijn echt moeilijk te verkrijgen :P ). Daar vertelden ze mij dat ze de 3870 niet gingen verkopen omdat dat ding volzat met softwarefouten :? . Nu heb ik daar hier nog nooit iemand over gehoord, en ik geloof het dan ook niet echt, maar het zou fijn zijn als iemand dit "gerucht"? zou kunnen bevestigen of ontkennen (gefundeerd natuurlijk ;) )

edit:

aargh, topictitel is verkeerd. Het moet dus zijn:
[Ipaq] 3870 vol softwarefouten?

Verwijderd

D'r zitten altijd bugs in, ook in PocketPC 2002...
Maar "vol" softwarefouten zou ik niet zeggen. Ik draai zelf PPC2002 op een iPaq 3630 en met service pack 1 en de geluid update (hebben 38xx geen last van) draait ie prima. Maar ja, tis en blijft windows... ;)
Gemiddeld voer ik 1 keer per 2 dagen een soft reset uit

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik gebruik ook een 3630 met PPC 2002 en ik hoef nooit, maar dan ook echt nooit een soft-reset uit te voeren. En ja, ik gebruik m wel ;) (veel zelfs! :) )

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Die kereltjes bij de dixons waren dus uit hun nek aan het l*llen?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

10-4 8-)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• PROnline
  • Laatst online: 11-03 11:45
misschien dat ze er mee hebben lopen spelen.
Dat ze dat bedoelen. Hij is niet meer standaard wat software instellingen betreft.

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 11:37 schreef PROnline het volgende:
misschien dat ze er mee hebben lopen spelen.
Dat ze dat bedoelen. Hij is niet meer standaard wat software instellingen betreft.
Ik denk het niet, want ze hadden dat ding helemaal niet liggen.

Trouwens, ik ben nu ook bij meer dixons filialen geweest (*zucht*) en daar hadden ze dat ding ook niet, maar hadden ze ook niets gehoord over softwarefouten.
Pagina: 1