Client wil niet meer fetchen!

Pagina: 1
Acties:

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 11:08
Ok, de titel is erger dan het is, maar dit is mijn probleem: Ik heb ooit ingesteld dat ik 1750 WUS wil hebben als ik zeg dattie moet fetchen. Dat deed hij altijd. Nu heb ik mn buff-in grote verandert naar 2000, en toen kwam het gelazer! opeens haalt hij nog maar binnen totdat mn buff-in 1570 WUS telt! al zet ik hem op 2500, of op 1500. maakt niet uit. gekke is, dat ik nooit 1570 heb ingesteld.
Het gaat als volgt: stel, ik heb nog 500 nodig om mn ingesteld limiet van 2000 WUS te halen. Hij gaat fetchen, netjes geeft ie aan: 0 of 1500 0,0%. Maar als hij dan bij 70 of 500 is, dan zegtie 70 of 70 100% completed. 1570 in Buff-in!!

Ik begrijp het niet, iemand dit weleens meegemaakt? aangezien ik meerdere pc's heb draaien, wil ik eerst weten of er een simpele oplossing is, voordat ik overal weer een nieuwe client kan gaa installen.

Thanx!

Verwijderd

waarschijnlijk ga je over de max buffout van de keyserver heen.

die zal niet eindeloos veel blockjes naar jou toe willen sturen....

oplossing is om ne een fetch het buff-in bestand te hernoemen naar bv buff-in_2, dan nog een fetch en vervolgens buff-in_2 te importeren met: dnetc.exe -import buffin_2

get the picture?

• Muurbestormer
  • Laatst online: 25-05 11:08
aha, dus de keyserver zegt bv, ik stuur niet meer blokjes dan 7000 weg voordat ik er wat van terug heb! ofziets..

ik ga ff proberen.. thnx!

Verwijderd

heb evt. wel een batje dat e.a voor je regelt...

het is een beetje omslachtig.

morgen (maandag avond)

staat 'ie op http://www.dpc.f2s.com/download/ophalen.bat

• NightBird
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Het is gewoon zo dat je tot maximaal 501 packets binnen kan halen door te fetchen. En de grootte van 1 packet kan je (enigszins) bepalen door je packetgrootte in te stellen op zo groot mogelijk (optie 2 -> 12) Preferred packet size (2^X keys/packet)) in te stellen.

Wanneer je dus deze grootte instelt op 33 (2^33 = 2^5*2^28 = 32*2^28 = 32 workunits = 32 blocks) kan je in het ideale geval 500*32 = 16.000 blocks/wu's binnenhalen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

... probleem is dus alleen dat Dnet de laatste tijd wel errug veel kleine packets verstuurd. Als ik nu fetch krijg ik gemiddeld 3 wu's/packet, terwijl mijn preferred packetsize ook op 33 staat! :(

Intentionally left blank

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

das vreemd crisp, ik krijg meestal toch 8wu/packet

maar op me andere 2 pc's krijg ik altijd maar 4wu/packets, heel vreemd, maar ja zijn toch niet zo snelle koeien

How bad is it on a scale from one to Spurs

Pagina: 1