[HK] Oud :z

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sinds een tijdje mag je dus niet meer "Oud :Z " enz replyen dus gaan mensen wat anders verzinnen. Je krijgt nu allemaal replys met "ik hou mijn mond maar :X " en "Ik wou wat zeggen maar dat mag niet meer volgense de FAQ :X ." Het zelfde geldt voor dat "[bobby.jpg]" of "Hier zou ik wel een leuk poeze plaatje willen neerzetten :X ."

Kan daar niet ook een regel tegen komen want dit vind ik dus mischien nog wel erger als "oud :O ." Ik zag laatst LuNaTiC ook een vriendelijk verzoek posten om dit niet meer te doen maar een aan een verzoek moet je ook maar net willen gehoor willen geven.

Dus iig mijn verzoek; Regels tegen dit schijnheilige gedoe en sneller bannen. Waarschuwen helpt namelijk niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ligt het aan mij, maar de laatste tijd heb ik iets van:

:O :Z HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 27 maart 2002 17:03 schreef Cheatah het volgende:

Hier heb ik vrij weinig aan toe te voegen :z

JE moet daar echt een enorm pak regels hebben want men gaat er daar van uit dat als er nergens staat dat iets niet mag het wel mag... en dan nog klagen dat de FAQ zo groot aan het worden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Klopt, dit soort reakties zijn bijna net zo dodelijk voor een topic als: oud :z , Ken ik al :Z , Die heeft een baard :) .

Maarja, iedereen wil posts scoren en dus laten zij dan maar een reaktie achter in een topic, al is deze interessant voor hun of niet. :{

Ik denk dat je het gedrag van sommige mensen wel nooit kunt aanpassen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we eens gaan voorstellen de HK maar te sluiten? :X
Misschien dat men dan wat meer gaat opletten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

sorry dat ik het moet zeggen, maar dit soort reacties bieden natuurlijk ook weinig oplossingen op zn vraag.

Ontopic: tsjah ik kan niet voor ALLES allemaal regeltjes gaan verzinnen enzo, ik vind het al jammerlijk genoeg dat ik dit soort dingetjes moet gaan bedenken om dat eruit te krijgen.

Helaas zoekt iedereen de grens op, kan er weinig van maken, hoogstens af en toe wat van zeggen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:27

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Luna: misschien kan je de regels wat algemener maken?
Nu staat er: "je mag geen Oud :Z roepen en Bobby.jpg plaatsen".

Kan je daar niet iets van maken in de trant van "reacties waarmee je je ongenoegen en/of desinteresse over het topic wilt kenbaar maken worden niet gewaardeerd"?

just my 2 €-cents - edit: moeluk goede zinnen maken is het

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Of iets van dat Modjes ook om persoonlijke redenen mogen bannen >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 27 maart 2002 17:11 schreef MrTinux het volgende:
Luna: misschien kan je de regels wat algemener maken?
Nu staat er: "je mag geen Oud :Z roepen en Bobby.jpg plaatsen".

Kan je daar niet iets van maken in de trant van "reacties waarmee je je ongenoegen en/of desinteresse over het topic wilt kenbaar maken worden niet gewaardeerd"?

just my 2 €-cents - edit: moeluk goede zinnen maken is het
Het punt is dat er wel weer andere manieren worden bedacht om aan te geven dat iets oud is.

Je ziet het toch ook aan die 'this thread is gay pics'.
Na verloop van tijd komt het allemaal weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:27

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op woensdag 27 maart 2002 17:14 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Het punt is dat er wel weer andere manieren worden bedacht om aan te geven dat iets oud is.
daarom bedoel ik nou juist dat het algemener moet. Ook als iemand zegt: "hier wilde ik oud zeggen maar dat mag niet meer" is het gewoon duidelijk wat hij ervan vindt. Net als "Bobby is niet meer welkom maar anders..." of "[bobby.jpg]".

Kijk als iemand op gegeven moment iets "origineels" vindt om aan te geven dat het al oud of "gay" is, is het een keer wel leuk maar zodra velen het gaan doen moet je optreden. De eerste keer roepen "[bobby.jpg]" is ook wel een grappige manier om de regels te ontduiken maar nu zie je ook dat velen dat doen, wat dus om omtreden vraagt.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 17:05 schreef LuNaTiC het volgende:

sorry dat ik het moet zeggen, maar dit soort reacties bieden natuurlijk ook weinig oplossingen op zn vraag.
W&G en P&W hebben nu allebei de topics over de spelende problemen in het forum, ook daadwerkelijk in het forum zelf gehouden. Misschien is dat een keer een idee om in de HK te doen, alhoewel in het niet waarschijnlijk acht dat daar serieus over gesproken kan worden.

Laat de HK'ers maar eens zeggen wat ze van de HK verwachten etcetera, het is in hun eigen belang. Dan heb je ook geen last van zeikerds die zeggen dat de HK dicht moet ;)

In LA hoor je alleen maar de negatieve dingen, in het forum zelf zal dat wel meevallen.

Ik vind dat je de HK-ers best kunt dwingen een keer serieus te zijn, misschien zien ze dan inzien dat 'leuk' iets anders is dan 30.000 dezelfde reacties. Het is maar een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op woensdag 27 maart 2002 17:18 schreef MrTinux het volgende:

[..]

daarom bedoel ik nou juist dat het algemener moet. Ook als iemand zegt: "hier wilde ik oud zeggen maar dat mag niet meer" is het gewoon duidelijk wat hij ervan vindt. Net als "Bobby is niet meer welkom maar anders..." of "[bobby.jpg]".
Dit zou dan in de trand moeten zijn van "Reakties die niets toevoegen aan een topic willen wij niet".
Ik weet nu al dat daar veel ophef over zou ontstaan.
Want de HK bestaat voor het leeuwendeel uit off-topic reakties, dat is ook niet zo erg.

Probeer maar iets te bedenken waar niemand over struikelt en dat toch die reakties niet meer kunnen.
Dat zal moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 maart 2002 17:22 schreef Cheatah het volgende:

[..]

W&G en P&W hebben nu allebei de topics over de spelende problemen in het forum, ook daadwerkelijk in het forum zelf gehouden. Misschien is dat een keer een idee om in de HK te doen, alhoewel in het niet waarschijnlijk acht dat daar serieus over gesproken kan worden.

Laat de HK'ers maar eens zeggen wat ze van de HK verwachten etcetera, het is in hun eigen belang. Dan heb je ook geen last van zeikerds die zeggen dat de HK dicht moet ;)

In LA hoor je alleen maar de negatieve dingen, in het forum zelf zal dat wel meevallen.

Ik vind dat je de HK-ers best kunt dwingen een keer serieus te zijn, misschien zien ze dan inzien dat 'leuk' iets anders is dan 30.000 dezelfde reacties. Het is maar een idee? :)
Heb ik geprobeerd/gedaan, en is wonderwel aardig gelukt: nl in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/437804

Vandaar dat ik dat sticky topic over dit soort replies heb neergezet en op zich filter je wat mensen eruit.

Het probleem is dat mensen het leuk vinden om grenzen te testen hoever je kan gaan, en daar kan ik op zich weinig aan doen. Af en toe wat van gaan zeggen, maar met bans strooien oid vind ik tever gaan, ik hou daar niet van en je krijgt dan pas helemaal een kutsfeer.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nou weer voor een on-onderbouwde reactie? En dat nog wel van een Lite-mod. :{

Ik zeg toch ook niet; Ik heb de laatste tijd iets van:

:O :Z Cheatah en W&G

/edit: Cheetah en P&W = Cheatah en W&G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 27 maart 2002 18:18 schreef Vinsane het volgende:
Wat is dit nou weer voor een on-onderbouwde reactie? En dat nog wel van een Lite-mod. :{
geeft iets aan over het niveau.
ik post er ook niet
vin der bijzonder weinig aan
Ik zeg toch ook niet; Ik heb de laatste tijd iets van:

:O :Z Cheetah en P&W
tis Cheatah en die is LM in W&G ;) :P

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof er nog niet genoeg regeltjes zijn. Wat een gezeur, lees dan in het vervolg geen reacties meer. Als ik hier regels zou willen op alles wat ik irritant vind in de HK zou ik een 700-pagina's tellend boek kunnen schrijven. Kom er dan gewoon minder als je het allemaal zo erg vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 18:18 schreef Vinsane het volgende:

Nou, speciaal voor jou zal ik nog één keer mijn mening onderbouwen:

Er wordt van alles verzonnen voor de HK, iedere keer is er wel weer een rage, en die loopt dan wel of niet uit de hand, en dan volgen er weer topics in LA.

Maar de HK is bedacht voor mensen die zich lekker wilden uitleven, en dat mag gewoon, mits die mensen het binnen de gestelde grenzen konden houden. Dan kun je wel weer iets gaan bedenken, maar het is de HK, en de mensen daar zullen echt niet zomaar omslaan ofzoiets.

Als iets uit de HK je niet bevalt, dan ga je er toch niet heen? Of dan lees je die replies toch niet? Dat is mij ook weleens verteld, en het werkt prima.

Op de HK moesten zo weinig mogelijk regels van kracht zijn, kan ik me nog herinneren. Maar waarom moet er dan toch weer een berg regels komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 18:39 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Er wordt van alles verzonnen voor de HK, iedere keer is er wel weer een rage, en die loopt dan wel of niet uit de hand, en dan volgen er weer topics in LA.

Maar de HK is bedacht voor mensen die zich lekker wilden uitleven, en dat mag gewoon, mits die mensen het binnen de gestelde grenzen konden houden. Dan kun je wel weer iets gaan bedenken, maar het is de HK, en de mensen daar zullen echt niet zomaar omslaan ofzoiets.

Als iets uit de HK je niet bevalt, dan ga je er toch niet heen? Of dan lees je die replies toch niet? Dat is mij ook weleens verteld, en het werkt prima.

Op de HK moesten zo weinig mogelijk regels van kracht zijn, kan ik me nog herinneren. Maar waarom moet er dan toch weer een berg regels komen?
Je hebt op zich gelijk, maar ik snap niet wat dat te maken heb met jouw desinteresse in de HK. Meld dan gewoon dat je vind dat er genoeg regels zijn ofzo ipv dat de HK suf is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind een spannend idee:

de HK een dagje of 2 tot 4 read only maken met bovenin een topic met waarom het zo is, dat onzin posten buiten de huiskamer wordt beloond met een HK ban van twee weken NA de openstelling ervan en een duidelijke omschrijving van de problemen die nu in de huiskamer spelen in een sticky topic....

(Problemen nu zoals extreem laag niveau, ik ga scheiten ik ga poepen, schrijf hier allemaal in het rood, irritante rages en users die geen maat weten te houden en niet snappen dat de HK geen onzinforum is)

ooooooooooh, dat vind ik echt een cool idee >:) ;).

De HK moet trouwens NIET defenitief dicht, het gaat in principe prima, al is het niveau soms laag. Dat moet ook DUIDELIJK in de topictitel staan dan...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz, open dan maar meteen een 2e LA om alle klachten op te gaan vangen :o

Overigens vind ik een dergelijk idee helemaal niet verkeerd om eens het een en ander duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

2e LA, neehoor. We zetten in dat topic gewoon een link naar EEN LA topic waar opbouwend gediscusseerd kan worden, schreeuwlelijkerds worden aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 18:57 schreef JvS het volgende:
2e LA, neehoor. We zetten in dat topic gewoon een link naar EEN LA topic waar opbouwend gediscusseerd kan worden, schreeuwlelijkerds worden aangepakt.
Wordt een druk topic dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 27 maart 2002 19:01 schreef nelske het volgende:

[..]

Wordt een druk topic dan ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/JvS/pics/verwijder.gif
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 27 maart 2002 19:04 schreef JvS het volgende:

[..]

[afbeelding]
O-)
Waarom heb ik die knop niet :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 18:39 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Dank je.
Dat is een prima oplossing ja. Maar als je wegblijft uit de HK, waarom is het dan nodig om hier reacties te posten als: HK :O :Z ?
Pagina: 1