Toon posts:

[PC]Grandia II hangt

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hij hangt precies na een film en gesprek van een half uur dus een k#t plek. Ik krijg een error(windows schermpje [PovoA0.vsm] )

Lang stuk over de test voor ryudo met zijn hart en na die 3 vragen. Dan gaat ie dood en komt ie weer tot leven....Hierna zie ik een gele lichtstraal naast elena terwijl ze zingt en dan hangt ie. Ik had al eens eerder dit soort schermpjes maar toen drukte ik gewoon door en ging alles weer prima.

Ik keek op de cdrom en er stond wel een PovoA0_1 .._2 .._3 met de extensies vsm.adx Dus ik heb de bestanden wel lijkt het(alleen met vms.adx) op de cd alleen in mijn vms directorie van grandia staan ze weer niet.. en ff copy/pasten lukt niet(krijg errors)

is er of een patch of heeft iemand een savegame voor me(het liefsts) na dit hele verhaal? zo kan ik niet verder :( en het is zo'n bruut spel.

TIA

Verwijderd

het spel is idd briljant.

ik had de dezlefde problemen. ik heb als oplossing gevonden:

tatatattaa!

image maken van cd2 (of die gebruiken als je em nog hebt ;)) met blindread, en deze dan openen met deamon tools.

en dan pakt ie em vanzelf, en kon ik weer rustig doorspelen.

ben nu op de maan. alleen moet er ff tijd voor uittrekken (ivm savepoints enzo).

Verwijderd

Topicstarter
Hetzelfde? Zelfde bestand die ging zeuren?
Ik speel hem met de bin/cue gemount in deamontools.
Je bent op die maan dus ik zit al wel een stukkie verder.

Iemand een savegamepje na dit lange stuk?

(ps thnx voor je aanbod maar voor je hier bent duurt het nog wel ff en ik wil VERDER!! aagh! :)

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Spel is nog niet uit ! |:(

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Nee, niemand heeft die savegame :)
Wacht maar even tot de game uit is.

Dit topic is gesloten.