Ik zoek de Pc Suite hiervoor. Ik heb de search al gebruikt maar schiet daar niks mee op. Op nokia.com doet hij het niet. Sorry dat ik zo kortaf type.
ik heb um volgens mij thuis op de pc
kan je volgens mij gewoon bij nokia downloaden
weet niet of ut via serieel werkt
weet ook niet of die kabels er wle officieel zijn van nokia
weet niet of ut via serieel werkt
weet ook niet of die kabels er wle officieel zijn van nokia
Tijd van werken, tijd van rusten
http://www.nokia.com/phones/productsupport/8210/index.html
Binnen 1 minuut gevonden op de Nokia-site, dus ik denk dat je jezelf het eens moet aanleren om goed te zoeken
Binnen 1 minuut gevonden op de Nokia-site, dus ik denk dat je jezelf het eens moet aanleren om goed te zoeken
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Op woensdag 27 maart 2002 16:58 schreef driek_ het volgende:
Op woensdag 27 maart 2002 16:43 schreef Geqxon het volgende:
Op nokia.com doet hij het niet.
heb jij software dan?Op woensdag 27 maart 2002 20:23 schreef Z___Z het volgende:
Alleen jammer dat je de kalender niet kan syncen met outlook
Ja heb ik nog wel ergens liggen. Gewoon gedownload van Nokia.com, maar volgens mij hebben ze het beleid verandert, want ik zie het nergens meer staan.
Moet ik de EXACTE downloadlink ook nog gevenOp donderdag 28 maart 2002 20:28 schreef Z___Z het volgende:
Ja heb ik nog wel ergens liggen. Gewoon gedownload van Nokia.com, maar volgens mij hebben ze het beleid verandert, want ik zie het nergens meer staan.
In mijn post hierboven hoef je alleen op de URL te klikken, daarna op Downloads, daarna op PC Suite for Nokia 8210, daarna op Accept en dan gaat hij hem downloaden....
Maar als zelfs dat nog te moeilijk blijkt, hier dan de DIRECTE link naar de PC Suite:
http://nds1.nokia.com/phones/productsupport/8210/pcsuite_8210.zip
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
je moet ook helemaal geen nokia suite hebben die hebben veel te weinig mogelijkheden om leuke dingen te doen met je telefoon, je moet een siemens telefoon met data suite kopen kan je bijna alles op je telefoon doen via de computer en de software is ook nog eens gratis down te loaden en bij nokia is dat niet zo, dus verkopen want die 8210 gaan allen maar kappot ik hoor dat de beeldschermen heel vaak kapot gaan en dat ze regelmatig uitvallen en nooit meer aan gaan!! dus als ik jouw was zou ik het snel verkopen zet hem maar snel bij: Het algemene "hoeveel is deze GSM nog waard topic"Op woensdag 27 maart 2002 16:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik zoek de Pc Suite hiervoor. Ik heb de search al gebruikt maar schiet daar niks mee op. Op nokia.com doet hij het niet. Sorry dat ik zo kortaf type.
Jij moet je mening niet baseren op dingen die andere mensen zeggen. Als jij Siemens beter vind is dat jou mening. De Nokia 8210 is gewoon een goede telefoon, met een makkelijk menu en toetsen die tenminste goed reageren in tegenstelling tot Siemens toetsen (eigen ervaring)Op vrijdag 29 maart 2002 18:24 schreef geenkanshans het volgende:
[..]
je moet ook helemaal geen nokia suite hebben die hebben veel te weinig mogelijkheden om leuke dingen te doen met je telefoon, je moet een siemens telefoon met data suite kopen kan je bijna alles op je telefoon doen via de computer en de software is ook nog eens gratis down te loaden en bij nokia is dat niet zo, dus verkopen want die 8210 gaan allen maar kappot ik hoor dat de beeldschermen heel vaak kapot gaan en dat ze regelmatig uitvallen en nooit meer aan gaan!! dus als ik jouw was zou ik het snel verkopen zet hem maar snel bij: Het algemene "hoeveel is deze GSM nog waard topic"
Pagina: 1