Toon posts:

[SQL Server] Full-Text indexen vullen werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de Full-Text search van SQL Server 2000 Developer Edition, waarvan ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen.

Ik heb een Full-Text catalog aangemaakt binnen een database, en daarna met de Full-Text index wizard een index aangemaakt voor een van de tabellen in die database, op een VARCHAR veld.

Er zitten ruim 30.000 records in de betreffende tabel. Zowel bij een handmatige als een 'ge-schedulede' opdracht tot 'Full Population' wordt de 'Last Population Date' opgehoogd naar dat moment. Als ik het handmatig doe krijg ik een pop-up met de melding dat de indexering succesvold gestart is.

Echter, in beide gevallen blijft de status op idle staan, en blijft de index leeg. Als ik exact hetzelfde doe op een server met SQL Server 2000 Enterprise Edition, wordt de index gewoon gevuld. De Developer Edition waar het niet op werkt ondersteund (bijna) alle onderdelen van de Enterprise Edition, inclusief de Full-Text Search.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zo brutaal om na 1,5 dag mijn topic nog even onder jullie aandacht te brengen.. Heeft iemand een idee hoe bovenstaand probleem opgelost kan worden? Alvast bedankt!