Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alice in Wonderland -> dry landing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleempje in Alice:

Ik zit in het dry landing hoofdstuk, en ik kom in een holle boom waar een liaan in hangt. Hier kan ik aan zwaaien, maar ik kom lang en breed niet hoog genoeg om op zo'n stuiterpaddestoel te komen zodat ik omhoog kan.

In elke walkthrough die ik lees staat dat je gewoon met die liaan omhoog moet etc.... dus de rest van de wereld schijnt van dit probleem geen last te hebben, maar ik snap er dus geen zak van.

Alice kan ook niet echt omhoog klimmen of zo.... alleen omlaag. En ruimte om te zwieren is er niet echt...

Hoe kom ik naar boven ?

Tnx.

Verwijderd

Klimmend?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 16:31 schreef Forau_diavolina het volgende:
Klimmend?
Nee, want ze kan niet omhoog klimmen :)

Ik kan in elk geval geen 'climb up' knop configgen in de controlsettings...

Verwijderd

The use knop kun je geloof ik als climp up gebruiken. Ik had die op E zitten.

Weet dit niet zeker is al een helepoos geleden dat ik het spel heb gespeeld.

Verwijderd

Je kan wel degelijk klimen, kweet alleen niet precies hoe...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom pak je niet gewoon de manuel/gebruiksaanwijzing wat bij je CD-ROM zat? Daar staat het wel in hoe je moet klimmen. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 16:40 schreef DataBeest het volgende:
Waarom pak je niet gewoon de manuel/gebruiksaanwijzing wat bij je CD-ROM zat? Daar staat het wel in hoe je moet klimmen. :)
Ehr.... de manual bij m'n cdrom...

Juist.......

He hee..... waar ligt dat ding ook weer?

:7

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 15:28
Je kan 100% zeker omhoog klimmen, dat was echt zo'n super goed spel. Dacht dat het idd iets van de use knop was ofzow. Gewoon ff op alle knoppen rammen totdat het lukt ;)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 17:17 schreef The Will het volgende:
Je kan 100% zeker omhoog klimmen, dat was echt zo'n super goed spel. Dacht dat het idd iets van de use knop was ofzow. Gewoon ff op alle knoppen rammen totdat het lukt ;)
Oh crap nou zie ik het...

De use knop ja... die staat helemaal onderaan verstopt in de control settings.

Thanks you guys :)

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 17:18 schreef Codin het volgende:

[..]

Oh crap nou zie ik het...

De use knop ja... die staat helemaal onderaan verstopt in de control settings.

Thanks you guys :)
TOPPER he die Alice! 3 tientjes ofzo bij de mediamarkt in de bijlmer,...en als je er toch bent neem dan meteen NOLF (No One Lives Forever) mee voor nog eens 3 tientjes! (in GULDENS! :) ). Dat zijn echt 2 gamepjes die je neit mag missen!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 15:28
Damn volgens mij heb ik niet mijn nieuwste savegames, zit nu geloof ik een stukje terug dan waar ik eerst was. En ik heb alle wapens, terwijl ik zeker weet dat ik _niet_ heb gecheat :?

Naja, dan begin ik wel weer eens opnieuw, spel is het toch wel waard. Wat een sfeer, en geweldige humor :)

Vooral dat je ergens een kamer binnenkomt en er een Konijn (of wat anders) ligt waarvan zijn buik open ligt, dat roept: "Please get us out of here! Or you could bring us some tea if you prefer." :D

There is no magic.

Pagina: 1