[Pricewatch] Wat betekenen de kleurtjes?

Pagina: 1
Acties:

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Wat betekenen eigenlijk die kleurtjes bij de diverse bedrijven?

Bijvoorbeeld Informatique is rood gekleurd, weer andere zijn blauw en sommige hebben helemaal geen kleur :?

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Dat zijn Pricewatch Manager accounts.

Een bedrijf met een kleurtje kan de database van de PW makkelijk bijwerken door haar eigen productcodes aan die van Tweakers.net te koppelen.

• MP83
Op woensdag 27 maart 2002 16:21 schreef Dries Arnolds het volgende:
Dat zijn Pricewatch Manager accounts.

Een bedrijf met een kleurtje kan de database van de PW makkelijk bijwerken door haar eigen productcodes aan die van Tweakers.net te koppelen.
Wat is het verschil dan bijvoorbeeld tussen Alternate en Informatique, respectievelijk blauw en rood. :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verschillende soorten accounts, met verschillende voordelen voor de bedrijven. Rood zijn de twee duurste accounts met de meeste mogelijkheden, de goedkopere zijn blauw, de meest goedkope heeft zelfs geen extra kleur :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
misschien is een legende bij de pw makkelijk?

• MP83
Op woensdag 27 maart 2002 16:29 schreef Wouter Tinus het volgende:
Verschillende soorten accounts, met verschillende voordelen voor de bedrijven. Rood zijn de tweede duurste accounts met de meeste mogelijkheiden geloof ik, de goedkopere zijn blauw, de meest goedkope heeft zelfs geen extra kleur :).
Ah, thx. :*

Ik hoorde op me werk wel is iets over een overeenkomst ofzo met Tweakers.

Vandaar ook de blauwe "el cheapo" kleur bij ons...denk ik... :+

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 27 maart 2002 16:33 schreef WaarAnders het volgende:
misschien is een legende bij de pw makkelijk?
Waarom?

• MP83
Op woensdag 27 maart 2002 16:35 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Waarom?
Om de nieuwschierige mensch te bevredigen :P :+

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dan komen ze het toch hier vragen?

Er komt geloof ik wel wat uitleg over de accounts ergens te staan ooit een keer misschien, maar dat is meer voor bedrijven die interesse hebben dacht ik.

Hmm.. vroeger stond er wel iets van "blauwe bedrijven sponsoren Tweakers.net", maar dat is nu weg :?. Zoiets kan nog net IMO, maar om nou in de pricewatch op alle pagina's neer te zetten van: "dit bedrijf betaalt ons, en daarvoor krijgen ze dit en dat. dat bedrijf betaalt nog meer, en daarom krijgen ze dit en dat erbij.", is IMO nogal overdreven.

• MP83
Op woensdag 27 maart 2002 16:46 schreef Wouter Tinus het volgende:
Dan komen ze het toch hier vragen?

Er komt geloof ik wel wat uitleg over de accounts ergens te staan ooit een keer misschien, maar dat is meer voor bedrijven die interesse hebben dacht ik.
Dat zou fijn zijn :)
Hmm.. vroeger stond er wel iets van "blauwe bedrijven sponsoren Tweakers.net", maar dat is nu weg :?. Zoiets kan nog net IMO, maar om nou in de pricewatch op alle pagina's neer te zetten van: "dit bedrijf betaalt ons, en daarvoor krijgen ze dit en dat. dat bedrijf betaalt nog meer, en daarom krijgen ze dit en dat erbij.", is IMO nogal overdreven.
mmm, u got point...klinkt me logisch in de oren :)
Pagina: 1