[html] Lompe layout-fout

Pagina: 1
Acties:

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
op http://users.pandora.be/airco/RIP/ vind je een tijdelijke preview die ik heb moeten maken van mijn clansite ... De normale site is in PHP geschreven. Omdat deze host geen php ondertseund moest ik het ff in html doen met behulp van frames.

Nu blijkt dat ik steeds met een irritante fout blijf zitten dat er een fijn wit lijntje tussen die frames staat. Ik weet echter niet hoe ik het moet oplossen ...

any idea's ??

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

íets zegt mij:

frameborder of framespacing

heb je al ergens gezocht? (zoals in de topiclijst, waar ik daarstrax een exact dezelfde topic tegengekomen ben)

Stop uploading passwords to Github!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 16:05
border = 0
:?

edit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
<FRAMESET name="frsrows" framespacing=0 border=0 rows="85,*">
<FRAME name="frmtop" src="top.html" frameborder=0 marginwidth=0 marginheight=0 noresize scrolling="auto">
<FRAMESET name="frscols" framespacing=0 border=0 cols="120,*">
<FRAME name="frmnav" src="nav.html" frameborder=0 marginwidth=0 marginheight=0 noresize scrolling="auto">
<FRAME name="frmmain" src="main.html" frameborder=0 marginwidth=0 marginheight=0 noresize scrolling="auto">
</FRAMESET>
</FRAMESET>

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
ow thx gefixt,

Search ben ik idd vergeten .. Was een beetje teveel geambeteert door het probleem, dat ik het in alle woede vergeten ben ...

Deze mag van mij part op slot.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 16:06 schreef RIP-airco het volgende:
ow thx gefixt,

Search ben ik idd vergeten .. Was een beetje teveel geambeteert door het probleem, dat ik het in alle woede vergeten ben ...

Deze mag van mij part op slot.
check mijn sig :)