Ik heb een probleempje met frames en dit ziet er als volgt uit:

De bedoeling is dus dat de witte strepen (die in feite de randen van het frame markeren) de achtergrondkleur aannemen.
De source van het framewerk ziet er zo uit:
Het moet iets simpels zijn, maar ik zie de fout niet/weet niet wat ik moet toevoegen. Alvast bedankt

De bedoeling is dus dat de witte strepen (die in feite de randen van het frame markeren) de achtergrondkleur aannemen.
De source van het framewerk ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <frameset rows="130,340,130">
<frame name="top" scrolling="no" src="top.html" frameborder="no" noresize marginwidth="0" marginheight="0" framespacing="0">
<frameset cols="100,400,300">
<frame name="menu" scrolling="no" target="main" src="menu.html" frameborder="no" noresize marginwidth="0" marginheight="0" framespacing="0">
<frame name="main" scrolling="no" src="home.html" frameborder="no" noresize marginwidth="0" marginheight="0" framespacing="0">
<frame name="right" scrolling="no" src="right.html" frameborder="no" noresize marginwidth="0" marginheight="0" framespacing="0">
</frameset>
<frame name="bottom" scrolling="no" noresize src="bottom.html" frameborder="no" marginwidth="0" marginheight="0" framespacing="0"> |
Het moet iets simpels zijn, maar ik zie de fout niet/weet niet wat ik moet toevoegen. Alvast bedankt