Koffie met thee is minder lekker.
Ik zou zeggen probeer het eens:
open the library ->
open the properties in the upper right of the library inspector->
choose 'New Video'->
an instance of a blank video will appear on the stage --- name that instance theVid->
in the actions for the frame that contains the new instance (theVid) add this code:
theCam=camera.get();
theVid.attachVideo(theCam);
http://home.wanadoo.nl/~mkeulen/tweakzut/file.swf
hier een microfoon swfje van www.flashpro.nl die server daar is zoooo traaaggg dat ik hem maar ff heb 'geripped'
hier een microfoon swfje van www.flashpro.nl die server daar is zoooo traaaggg dat ik hem maar ff heb 'geripped'
Verwijderd
Ja, dat is makkelijk mogelijk alleen heb ik nu ff geen tijd, maybe dat Oh, When? ff kan posten...
ok..voordat ik ga koken..
Ja je kan de locale webcam en microphone benaderen in Flash MX, simpelweg een nieuw MC aanmaken en daar de audio aanknopen:
Video koppel je aan een video object die je in je library moet maken. Drag een instance op de stage en geef het een naam. Daarna:
De bruikbaarheid is nu nog miniem maar Macromedia zal met nieuwe produkten komen waarmee de bruikbaarheid iets vergroot zal worden. Denk aan zelfopgenomen e-cards die je kan versturen etc...
Ja je kan de locale webcam en microphone benaderen in Flash MX, simpelweg een nieuw MC aanmaken en daar de audio aanknopen:
code:
1
2
| _root.createEmptyMovieClip("_mic", i++);
_mic.attachAudio(Microphone.get(0)); |
Video koppel je aan een video object die je in je library moet maken. Drag een instance op de stage en geef het een naam. Daarna:
code:
1
| video.attachVideo(Camera.get(0)); |
De bruikbaarheid is nu nog miniem maar Macromedia zal met nieuwe produkten komen waarmee de bruikbaarheid iets vergroot zal worden. Denk aan zelfopgenomen e-cards die je kan versturen etc...
"You're only as good, as what you did last week."