Smoothwall @work ISDN..

Pagina: 1
Acties:

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
Ik heb smoothwall eindelijk aan de gang hiero.. 9-), met zonnet werkt hij perfect.. Probleem is alleen dat ik onder @work niet kan inbellen; de lijn daaro is nogal vaak bezet. met mijn win2k bak was ik er met iedere sec. inbellen binnen een minuutje wel in :), Smoothwall doet echter heel vreemd bij mij; ik krijg een minuut lang dat hij bezig is met verbinding maken en dan zegt hij weer ISDN inactief.. Het aantalkeer inbellen staat op 1000, maar als ik hem op 10 zet, doet hij er even lang over voor ik het bericht krijg dat ISDN inactief is.. volgens mij belt ie dus maar een keer in..

Hoop dat het snel lukt; dit kost me alleen maar geld zo :P

• xilebo
Het is volgens mij idd dat hij maar een keer inbelt;
15:27:09 smoothwall SmoothWall started.
15:27:42 smoothwall Profiel is huidig gemaakt: @work
15:27:56 smoothwall Dialing @work.
16:31:41 smoothwall Profiel is huidig gemaakt: zonnet
16:31:47 smoothwall Dialing zonnet.
16:31:52 smoothwall PPP has gone up on ippp0
(ik zal de klok trouwens eens goed zetten; hij leeft al in de toekomst :P)

Ik moet dus een instelling hebben die opnieuw inbeld zodra hij de inbezet toon heeft (tenminsten; ik denk dat dit het probleem is)

In ieder geval bedankt..

• xilebo
Ik heb vanochtend geprobeerd in te bellen (dan is het rustig), maar dan kan ik ook niet inloggen |:(, ik heb ongeveer alle verschillende instellingen nu geprobeerd, het enige wat het volgens mij nog kan zijn is dat hij via een ander script moet inbellen :? Dat is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb :P maar heeft iemand enig idee waardoor ik wel bij zonnet kan inbellen, maar niet bij @work :?:?:? Ik vind het nogal vreemd..