Ik heb voor school een website gemaakt nou is er het volgende probleem. Ik heb dreamweaver gebruikt voor de opzet enzo. Daar heb ik zelfgemaakte flashbuttons in staan en de site bestaat uit 7 frames. een top frame met lefttop en righttop frame in. een mainframe en een linker en rechter frame. Nu heb ik dus die flash button de action gegeven om een pagina te openen in MainFrame. Dat heb ik dus bij alle gedaan en het gaat goed. De site doet het. Alleen het probleem is dat als ik de site op een andere locatie open dan doen die links het niet meer??? Hij blijft dan zoeken naar c:\\windows\desktop\website\....htm bij wijze van. En als dat dus niet aanwezig is op die computer doet hij het niet?? Hoe kan ik dit veranderen dat hij niet automatisch meer naar c:\windows\desktop\website\ gaat zoeken maar gewoon in zn eigen route. Zodat ik hem dus gewoon overal kan bekijken omdat alles in die ene map zit.
Verwijderd
Gebruik relatieve paden in plaats van absolute.
dus verwijs naar images/pic16.gif en niet naar C:\blabla...
dus verwijs naar images/pic16.gif en niet naar C:\blabla...
Verwijderd
De button op de site neerzetten en in de html file van dreamweaver het pad aanpassen naat /lokatie/eventuelesubmap/
Verwijderd
De linkjes aanpassen zodat ze direct naar het bestand wijzen (ik ga d'r vanuit dat alles in een map staat)...
En dus niet naar een lokaal bestand
En dus niet naar een lokaal bestand
Volgens mij moet je de paden aanpassen
Verwijderd
Okay, je komt er verder wel uit hoop ik.
Deze gaat dicht omdat ik niet denk dat er nog nuttige reacties komen.
Deze gaat dicht omdat ik niet denk dat er nog nuttige reacties komen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()