Dat opsom topics verboden zijn... Waar staat dit?
Verwijderd
Ik ga niet eens gokken waar dit over gaat 
Er zijn een aantal regels op dit forum. Die staan of in FAQs of zijn van dien aard dat ze algemeen bekend worden geacht.
- Dit hoort -niet- in SU maar in LA;
- Mogen we een topic van je? Hoogstwaarschijnlijk een die ik net heb gesloten!?
Wel -ik- verwacht kwaliteit op mijn forum. Lukt me niet altijd dit hoog te houden aangezien het soms dweilen met een kraan open is maar mijn dweil is gelukkig XXXL.
In principe kunnen we altijd hierop terugvallen:
Er zijn een aantal regels op dit forum. Die staan of in FAQs of zijn van dien aard dat ze algemeen bekend worden geacht.
- Dit hoort -niet- in SU maar in LA;
Wel -ik- verwacht kwaliteit op mijn forum. Lukt me niet altijd dit hoog te houden aangezien het soms dweilen met een kraan open is maar mijn dweil is gelukkig XXXL.
In principe kunnen we altijd hierop terugvallen:
Ok, wat mag dan in hemelsnaam nog WEL?
Bijna alles dus...
Er zijn weliswaar zogeheten "grijze gebieden", waarbij het niet zwart/wit duidelijk is wat wel en niet kan, maar het is dan aan de mod of admin die het bericht leest om wel of niet in te grijpen. Ga voor jezelf uit van het 'common sence' principe
O_O
Maar over smaak valt te twisten, dus als ik het goed begrijp vind jij de post niet goed genoeg en daarom mag ie maar dicht?
Beetje vreemd, daarnaast heb ik in de FAQ zitten turen, geen opsomtopic ertussen...
Maar over smaak valt te twisten, dus als ik het goed begrijp vind jij de post niet goed genoeg en daarom mag ie maar dicht?
Beetje vreemd, daarnaast heb ik in de FAQ zitten turen, geen opsomtopic ertussen...
Wist je dat (TE) lange posts ook niet mochten
?
Ja lekker joh ItSnows.
Gaat ie de hele faq hier posten terwijl een linkje genoeg zou zijn geweest.
Nu weet ik zeker dat er een draadje bij alle mod's los zit
Gaat ie de hele faq hier posten terwijl een linkje genoeg zou zijn geweest.
Nu weet ik zeker dat er een draadje bij alle mod's los zit
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Als het ons niet zint gaat het dicht ja.Op woensdag 27 maart 2002 15:17 schreef Aneurism het volgende:
Laatste stukje is zo ruim dat in principe elk topic kan worden gesloten als iemand het niet zint...
Gemeen zijn wij he?
Aannames zijn fataal.
Had je graag wat rechten gehad voor je eh... nee geen geld?Op woensdag 27 maart 2002 15:17 schreef Aneurism het volgende:
Laatste stukje is zo ruim dat in principe elk topic kan worden gesloten als iemand het niet zint...
Who is John Galt?
Verwijderd
SorryOp woensdag 27 maart 2002 15:16 schreef IceStorm het volgende:
Wist je dat (TE) lange posts ook niet mochten?
Maar ik vergat te kijken wat ik gepost had
Er staat nl. een nog leuker topic in LA
Het niet toestaan van opsom topics is redelijk bekend bij de wat vastere gebruikers. Het is niet iets dat ineens uit de lucht komt vallen.. Ik kon het zelf echter vreemd genoeg niet in de faq vinden (Was er van overtuigd dat dit er wel in stond).. Mischien moet iemand hier ff naar kijken?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Geef toe! Dat is toch BrilliantOp woensdag 27 maart 2002 15:17 schreef Aneurism het volgende:
Niet iemand, als het een mod of lite mod niet zint. Precies het doel van een moderator om de richtlijnen aan te houden en zijn eigen interpretaties eraan te geven, er zijn topics die de ene mod wel sluit en de andere niet dat is gewoon ieder zijn eigen regelgeving. Alles is gewoonweg niet af te vangen in een FAQ.Op woensdag 27 maart 2002 15:17 schreef Aneurism het volgende:
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
En trouwens
We kunnen het altijd ook nog eens expliciet vermelden in de FAQ als je dat graag wilt...
Ja zo gemeen zijn we ook.
Ja zo gemeen zijn we ook.
owjee, de eeuwige discussie "de faq is veel te lang en mierenneukerig verfijnd" Vs. "jamaar het staat niet eens in de FAQ".
Het komt er op neer dat niet ALLE opsommingen verboden zijn, maar dat het aan het inzicht van de mod overgelaten wordt of het een zinvol topic is, of het gewoon zinloos opsommen wordt.
Het komt er op neer dat niet ALLE opsommingen verboden zijn, maar dat het aan het inzicht van de mod overgelaten wordt of het een zinvol topic is, of het gewoon zinloos opsommen wordt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Zet het dus ajb niet in de FAQ. Dit is gewoon een geval 'common sense' of 'inzicht van de moderator'. Ik laat weleens opsommingen open als ze gezellig zijn en als het er niet alteveel worden.
100% consequent kan je niet zijn als mod. Als daarover geklaagd wordt, laat ik maar klagen. Ik ben er namelijk om het leuk te houden en niet om 100% de lettertjes te volgen.
en topicstarter, kiest voortaan ff een duidelijke titel
100% consequent kan je niet zijn als mod. Als daarover geklaagd wordt, laat ik maar klagen. Ik ben er namelijk om het leuk te houden en niet om 100% de lettertjes te volgen.
en topicstarter, kiest voortaan ff een duidelijke titel
[topic=451619/1/25]Op woensdag 27 maart 2002 15:08 schreef ItSnows het volgende:
vermoed ik zo
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
mjah, niet echt een constructief topic, wat hooguit in een "jezus wat zuigt chello toch hard" zal uitmonden...
Misschien een slim id, als je een opsom topic wilt posten, dat je even toestemming vraagt aan de desbetreffende mod.Op woensdag 27 maart 2002 16:24 schreef JvS het volgende:
owjee, de eeuwige discussie "de faq is veel te lang en mierenneukerig verfijnd" Vs. "jamaar het staat niet eens in de FAQ".
Dat voorkomt een hoop ergenissen.
🌞🍃
Ik weet zeker dat mijn Casema pings veel slechter zouden zijnOp woensdag 27 maart 2002 16:31 schreef JvS het volgende:
mjah, niet echt een constructief topic, wat hooguit in een "jezus wat zuigt chello toch hard" zal uitmonden...
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Verwijderd
Idd, ik heb dit topic al een hele tijd zien staan maar de antwoorden van de anderen zeggen volgens mij wel meer dan genoeg.Op woensdag 27 maart 2002 16:28 schreef ChristuS het volgende:
[..]
[topic=451619/1/25]
vermoed ik zoDus niet jij maar M@FI@ is de dader
Het topic zal dan ook alleen maar uitlopen in een "ik heb een betere ping dan jij", "of mijn verbinding is echt brak enz".
Dit levert weinig bijdrage aan het forum vandaar dat ik hem heb gesloten.
Neuh. En ALS ik uberhaupt zoiets noem zal het 'vrij intrepeteerbaar' zijnOp woensdag 27 maart 2002 16:28 schreef JvS het volgende:
Zet het dus ajb niet in de FAQ.
En idd vind ook ik dat je niet 'hard' moet zeggen dat 'opsomtopics' -> HK moeten
Dat je zegt dat "de mogenlijkheid aanwezig is, dat indien een topic uitloopt op een verder niet echt nuttige opsomming van [vul in] zonder echt interessant te zijn, een Modje kan besluiten een move to HK te doen" Okee
Pagina: 1