[HK] huilend zusje topic

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 15:19

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
[HK] huilend zusje topic

Het is inderdaad errug triest die opmerking van SaekerhettNaaier op CU2, maar toch vind ik dat de topicstarter in de HK hier zelf schuld aan heeft.

En wat moet de GoT crew hier nou aan doen?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:38

TrailBlazer

Karnemelk FTW

In principe niks. Alleen als er bekend is wie Saekerhettnaaier echt is heeft hij hier vast geen leuke tijd meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind het allemaal wat overtrokken.

Lunatic heeft het topic dichtgegooid: En nu? Nu wachten alle tweakers op een afloop en de topicstarter kan nu ook helemaal niks meer zeggen.

Ik ben wel benieuwd wat de afloop is.

Het probleem is dat imho de rechten modjes niet verder gaan als GoT. Als een paar mensen zieken op een site buiten GoT, die ze naar aanleiding van een topic hebben gevonden, jammer dan. De modjes hebben daar geen recht en kunnen hun ook niks verbieden. Het enige dat ze kunnen doen is overleggen met de crew van de betreffende site (in dit geval CU2), maar ik vind dat de taak van de modjes niet. Zij moeten GoT schoon houden, that's it. Het enige dat ze kunnen doen is het topic dichtgooien, wat nu ook is gebeurd.

Ik vind het benaderen van CU2 trouwens een taak voor de topicstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

got crew kan niets doen imho en moet dit allemaal echt zo serieus genomen worden??

kijk, dat die soeplul en matenaaier die posts hebben gemaakt.. tja.. bewijst niet van echte kameraadschap hier op het forum

maar het gaat hier om onbekenden tegenover onbekenden.. dus echt voor lul staat ze niet.. ze kan als ze wil gewoon die posts verwijderen van alle tweakers op cu2, zodat haar vrienden dit niet zien ofzo

ze zal een ruzie hebben met haar broer, maar verder is dit toch niet al te serieus allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 17:51

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja idd, het gaat maar om een beschimmeld broodje kaas...

tenminste daar is het mee begonnen, anders had het zusje niet gehuild en dan had saekerhett 't niet gepost

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

trouwens vind ik niet dat Seakerhett op een of andere manier moet worden gestraft.. ik zie het alweer aankomen.. vooral lunatic is daar goed in.. ban vanwege uitlokken van spam of wat dan ook

die topicstarter begon een doodnormaal topic waar niets mee mis kan zijn.. die link verstrekken was misschien niet slim maar hij had er verder totaal geen kwade bedoelingen mee

met een beetje "utfs werk" had iemand dit nog zelf kunnen vinden op cu2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gebruiken van de HK voor het bespreken van acties op een andere site gaat de moderators wel degelijk iets aan...

Verder staat er toch
laten we eerst dit maar eens op slot zetten... dan zal ik eens ff kijken hoe dit nu helemaal zit.
Dus: als er niks aan de hand is gaat ie weer open; als er wel wat aan de hand is gaan er HK bans vallen. Lijkt me duidelijk toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 15:16 schreef ItSnows het volgende:

als er wel wat aan de hand is gaan er HK bans vallen. Lijkt me duidelijk toch??
ik heb toch wel een beetje vaak gereageerd daar.. moet ik mijn koffers alvast in gaan pakken?? ik ben zo bang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:14 schreef Pixal het volgende:
trouwens vind ik niet dat Seakerhett op een of andere manier moet worden gestraft.. ik zie het alweer aankomen.. vooral lunatic is daar goed in.. ban vanwege uitlokken van spam of wat dan ook
Sorry maar we hebben het over de moderator HK. En de HuisKamer is zero-tolerance gebied. En aan wie heeft men dat te danken? NIET aan Lunatic of Hlpdsk...
die topicstarter begon een doodnormaal topic waar niets mee mis kan zijn.. die link verstrekken was misschien niet slim maar hij had er verder totaal geen kwade bedoelingen mee

met een beetje "utfs werk" had iemand dit nog zelf kunnen vinden op cu2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:17 schreef Pixal het volgende:

[..]

ik heb toch wel een beetje vaak gereageerd daar.. moet ik mijn koffers alvast in gaan pakken?? ik ben zo bang :'(
Ahum. Lees ik hier dat je op GoT komt vanwege de HK???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:53

Exirion

Gadgetfetisjist

ik zie het alweer aankomen.. vooral lunatic is daar goed in.. ban vanwege uitlokken van spam of wat dan ook
Kom eens met voorbeelden dan? Dit soort getroll daar word ik soms zo ziek van.

En ik vind jouw rol in die topic ook niet echt getuigen van enige volwassenheid.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 15:21 schreef ItSnows het volgende:

[..]

volgens mij staat dat er zelfs niet indirect.. maar ik had het best naar mn zin in dat topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op woensdag 27 maart 2002 15:21 schreef Exirion het volgende:
Kom eens met voorbeelden dan? Dit soort getroll daar word ik soms zo ziek van.

En ik vind jouw rol in die topic ook niet echt getuigen van enige volwassenheid.
Amen

Beetje Vobis-forum allemaal trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 27 maart 2002 15:21 schreef Pixal het volgende:
maar ik had het best naar mn zin in dat topic
Dat dacht ik al. Daarom verbaast het me ook niet dat je de aanrichter hier komt verdedigen, omdat je zelf net zo lullig bezig was. Of ben jij soms degene die het geintje op CU2 geflikt heeft?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:23 schreef Exirion het volgende:

Dat dacht ik al. Daarom verbaast het me ook niet dat je de aanrichter hier komt verdedigen, omdat je zelf net zo lullig bezig was. Of ben jij soms degene die het geintje op CU2 geflikt heeft?
*kuch*
pixal 27-03-02 ik hou ook erg van kaas op beschuit 's ochtends groeten van 1337 7w34k3r
http://www.jorietje.cu2.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 15:23 schreef Exirion het volgende:

[..]

zoals je leest is mijn naam hier pixal.. net zoals tussen de lijst met neptweakers in die van cu2

een geintje kan, en die zus heeft waarschijnlijk nog niet eens haar pc aangehad vandaag, maar je doet nu alsof ik hier loop te zieken

ik weet wanneer ik moet stoppen en heb dat op tijd gedaan

ik verdedig hem omdat mensen hier het verschil tussen geintje en serieuze zaken niet kunnen onderscheiden, dat is toch niet zijn fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 27 maart 2002 15:25 schreef Cheatah het volgende:
*kuch*
http://www.jorietje.cu2.nl/
OK, nu snap ik hoe het zit. We kunnen je niet bannen voor iets wat niks met GoT te maken heeft, maar je hebt jezelf niet populair gemaakt. Het is ook niet uitgesloten dat je je vanaf nu wat minder kunt permitteren.

(Nee, da's geen dreigement, maar een subtiele hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou, ik heb het topic helemaal doorgelezen, ik zal mn licht er overheen laten schijnen, zo eerlijk en onpartijdig mogelijk:

Ten eerste zal het me aan mn reet roesten of Saekerheit straf zal krijgen. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen, hij start het topic, dus zal hij ook gewoon de eventuele consequenties moeten aanvaarden.

Dat neemt echter niet weg dat je dan maar gelijk een nieuw account moet gaan aanmaken op CU2 om hem express te naaien :X. Misschien zou ie het verdienen, maar ik vind het eerlijk gezegd niet echt van volwassenheid getuigen (ook al is Saekerheit zelf ook niet volwassen bezig geweest door dit topic te openen).

De enige waarvoor ik deze situatie lullig vindt, is voor het zusje van hem zelf. Die heeft nooit om deze hele shit gevraagd. Het topic niet, maar ook niet om die kinderachtige (ik zie het jammer genoeg maar als te vaak bij dit soort acties in HK dat het begint met een leuk geintje, maar al snel gaat men tever) reacties op CU2.

Daarom heeft Llewella ook vriendelijk gevraagd die reacties te wijzigen. Bij deze zal ik het nogmaals vriendelijk vragen: degenen die die reacties hebben neergezet, zouden jullie die ajb willen wijzigen in iets wat iig 'normaal' is? Ik vraag dit dus niet om Saekerheits ass te saven, dat zal me een worst zijn. Zijn zusje wordt hier echter wel gewoon ongewild de dupe van.
Op woensdag 27 maart 2002 15:08 schreef svdmeer het volgende:

Het probleem is dat imho de rechten modjes niet verder gaan als GoT. Als een paar mensen zieken op een site buiten GoT, die ze naar aanleiding van een topic hebben gevonden, jammer dan. De modjes hebben daar geen recht en kunnen hun ook niks verbieden. Het enige dat ze kunnen doen is overleggen met de crew van de betreffende site (in dit geval CU2), maar ik vind dat de taak van de modjes niet. Zij moeten GoT schoon houden, that's it. Het enige dat ze kunnen doen is het topic dichtgooien, wat nu ook is gebeurd.
*kuch* *kuch* Ik quote uit de HK-Rulez:
• Hetzelfde geldt in principe voor het registreren op een ander (kleiner?) forum en daar gaan zieken. Denk hierbij aan het registreren op het vrouwonline forum enkele maanden terug. Topicstarters van dit soort threads kunnen een HK waarschuwing verwachten, mensen die actief meedoen worden individueel beoordeeld door de HK mods.
daar lijkt mij dit gewoon onder vallen: er wordt een site gepost en de tweakers gaan er met zn allen ff lekker reageren, en ja ik weet dat het met een geintje begint, maar uiteindelijk gaat het _altijd_ tever. Zie het vobis forum en viva-forum. De bovenstaande quote als regel is daarom niet voor niets opgenomen in de Regels van de HK, waar het sowieso al wat strenger gemodereerd moet worden dan in de techfora juist vanwege dit soort dingen.
Pardon :? :z

Dit soort uitspraken schieten me eerlijk gezegd een beetje in het verkeerde keelgat, sorry dat ik het zeg.

Maar wat mij betreft laat ik deze hele kwestie hierbij. Topic lekker op slot, genoeg fun gehad. Ik vraag alleen nogmaals vriendelijk om de reacties te wijzigen die daar niet door de beugel kunnen.

Of ben ik dan weer onredelijk bezig :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 15:21 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Dat vind ik een troll.

Die vraag kun je namelijk aan iedere user stellen die regelmatig in de HK komt, en dan moet hij gewoon oppassen met wat hij daar op zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:30 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Dat vind ik een troll.

Die vraag kun je namelijk aan iedere user stellen die regelmatig in de HK komt, en dan moet hij gewoon oppassen met wat hij daar op zegt.
Oh ja?
Ik stel alleen maar een vraag omdat de user het huil-icoon gebruikt. En die vraag kan eenvoudig met ja of nee beantwoord worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:

*kuch* *kuch* Ik quote uit de HK-Rulez:
[..]

daar lijkt mij dit gewoon onder vallen: er wordt een site gepost en de tweakers gaan er met zn allen ff lekker reageren, en ja ik weet dat het met een geintje begint, maar uiteindelijk gaat het _altijd_ tever. Zie het vobis forum en viva-forum. De bovenstaande quote als regel is daarom niet voor niets opgenomen in de Regels van de HK, waar het sowieso al wat strenger gemodereerd moet worden dan in de techfora juist vanwege dit soort dingen.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Wat die regel betreft - die ik over het hoofd heb gezien - heb je inderdaad het recht om die CU2-posters terug te fluiten.
Maar wat mij betreft laat ik deze hele kwestie hierbij. Topic lekker op slot, genoeg fun gehad. Ik vraag alleen nogmaals vriendelijk om de reacties te wijzigen die daar niet door de beugel kunnen.

Of ben ik dan weer onredelijk bezig :?
Lijkt mij ook de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:

Dit soort uitspraken schieten me eerlijk gezegd een beetje in het verkeerde keelgat, sorry dat ik het zeg.
dat was dus niet als vlammetje bedoeld. mijn excuses.. en dit moet weer niet als geslijm worden gezien

ik snap dondersgoed dat de rollen van de modjes hier belangrijk zijn.. tweakers moet schoon blijven.. zou niet weten wat voor hobby ik dan moest gaan zoeken

't was mij gewoon opgevallen dat ik 2 keer (en terecht) een mailtje van je had ontvangen.. een keer (terecht) gebanned van hk

maar een van die mails was betreffende de "hoi" rage... iedereen zette hoi onder de posts.. ik doe dat ook es één keer en ik krijg een waarschuwing (geen officiële)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Effe mijn mening, aan de ene kant heeft Saekerhett het wel een klein beetje aan zichzelf te danken, hij kwam met de link naar CU2. Verder heb ik ook diverse replys van de heer Saekerhett gelezen zoals:
Door Saekerhett - dinsdag 26 maart 2002 23:40
plzzz doe het niet!!!!!!!!!!!
en nog een paar in die trant, ik wil hier niet mee zeggen dat HIJ het uitgelokt heeft, maar toch.

Verder zag ik net dittum staan:
Door Rappie - dinsdag 26 maart 2002 23:25
kan iemand met CU2 even een gepaste reactie plaatsen ? :D
Maarja, wie ben ik om er iets over te zeggen he? ;)

EDIT: ohja, zelf heb ik ook CU2 :{ maar ik ben niet zo flauw geweest tov Saekerhett's zusje, zij kan er toch niets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:33 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Oh ja?
Ik stel alleen maar een vraag omdat de user het huil-icoon gebruikt. En die vraag kan eenvoudig met ja of nee beantwoord worden.
Mij lijkt het gewoon dat ie geen zin heeft in een ban. Ik kan er echt niet uit opmaken dat hij hier alleen komt voor de HK hoor.

ik weet niet hoe jij het misschien opgevat hebt.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 15:27 schreef Exirion het volgende:

[..]

OK, nu snap ik hoe het zit. We kunnen je niet bannen voor iets wat niks met GoT te maken heeft, maar je hebt jezelf niet populair gemaakt. Het is ook niet uitgesloten dat je je vanaf nu wat minder kunt permitteren.

(Nee, da's geen dreigement, maar een subtiele hint)
als dit gedeeltelijk op mij slaat vind ik dat eigenlijk een beetje overdreven..

het enige wat ik heb gedaan is het bang maken van Saekerhett.. ik heb die posts op cu2 gewoon veranderd.. z'n zus komt daar nooit gezien aan het aantal pagehits van afgelopen weken.

ik zal je hint in mijn achterhoofd bewaren maar ik zeg wel (heel puberaal) eigenlijk dat ik mijn handen niet vies gemaakt heb hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 maart 2002 15:36 schreef Pixal het volgende:

[..]

dat was dus niet als vlammetje bedoeld. mijn excuses.. en dit moet weer niet als geslijm worden gezien

ik snap dondersgoed dat de rollen van de modjes hier belangrijk zijn.. tweakers moet schoon blijven.. zou niet weten wat voor hobby ik dan moest gaan zoeken
accepted... voortaan niet meer van dit soort dingetjes ononderbouwd neerzetten, daar heeft echt niemand wat aan ;)
't was mij gewoon opgevallen dat ik 2 keer (en terecht) een mailtje van je had ontvangen.. een keer (terecht) gebanned van hk
klopt.
maar een van die mails was betreffende de "hoi" rage... iedereen zette hoi onder de posts.. ik doe dat ook es één keer en ik krijg een waarschuwing (geen officiële)
dat was inderdaad geen officiele waarschuwing, en velen hebben datzelfde mailtje ontvangen. Don't take it personal, dat mailtje zal verder ook geen enkele consequentie in de toekomst hebben ofzo. Dat was gewoon een middeltje om die rage proberen in te dammen.

Jammer dat dit niet zo is overgekomen blijkbaar, maar dat was het, niet meer en niet minder.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 15:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Don't take it personal, dat mailtje zal verder ook geen enkele consequentie in de toekomst hebben ofzo.

Jammer dat dit niet zo is overgekomen blijkbaar, maar dat was het, niet meer en niet minder.
beetje mijn probleem dat ik altijd alles persoonlijk neem.. weet dat het zo'n standaard mailtje is waar alleen mijn nick is veranderd en toch krijg ik meteen het gevoel dat ze me niet mogen en dat ze zich blauw ergeren aan me

en nu raak ik weer lichtelijk gestressed omdat ik hier nu bijna besloot te gaan verdedigen waarom ik niet naar tweakers kom voor de HK

edit:
punt is dus dat ik blij ben dat alles goedkomt.. post bij cu2 maak ik effe onschuldig en iedereen weer verder met zn leven.. damnz maakte me echt even zorgen om alle chaos er omheen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 15:46 schreef Pixal het volgende:

[..]

beetje mijn probleem dat ik altijd alles persoonlijk neem.. weet dat het zo'n standaard mailtje is waar alleen mijn nick is veranderd en toch krijg ik meteen het gevoel dat ze me niet mogen en dat ze zich blauw ergeren aan me

en nu raak ik weer lichtelijk gestressed omdat ik hier nu bijna besloot te gaan verdedigen waarom ik niet naar tweakers kom voor de HK
Ey :P Het is nooooooooooooit persoonlijk :)
Ik kan je wel een advies geven... Mocht je je willen afreageren op Lunatics dan installeer Ragnarok Online. Daar lopen beestjes rond die Lunatic heten. Kun je je uitleven :+

ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wordt iemand uitgepest terwijl hij dacht dat hij zijn" medetweakers" (in dit geval huiskamergenoten) kon vertrouwen.

maar het kan zijn dat hij graag wilde "meedoen" door zo'n topic te openen met alle consequenties van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 09:20

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 27 maart 2002 15:53 schreef Kemo het volgende:
Hier wordt iemand uitgepest terwijl hij dacht dat hij zijn" medetweakers" (in dit geval huiskamergenoten) kon vertrouwen.

maar het kan zijn dat hij graag wilde "meedoen" door zo'n topic te openen met alle consequenties van dien.
Tja, hier kan je maar weer eens door zien wat voor niveau er daar is. Leuk dat de mensen daar het zelf elke keer weer bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 21:36

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Bennik ook ff.

Ik heb erg veel lol gehad gisteravond om het topic. En heb ook een berichtje geplaatst op haar CU2 site. Naar mijn mening was dat bericht niet eens zo heel erg een duidelijke verwijzing naar de gebeurtenissen bij saekerhett thuis, maar goed, heb em toch aangepast, want ik vind het gewoon lullig als hij de dupe wordt van iets wat ik gedaan heb. Ook al heeft hij dat topic gestart en heeft hij al die informatie los gelaten op ons, je bent nog steeds zelf verantwoordelijk voor je posts waar dan ook. Op GoT, op CU2, vifa-forum, etc whatever.

Ik vind het ook behoorlijk lame dat er mensen zijn die zulke berichten op cu2 achtergelaten hebben als die saekerhettnaaier en soeplul. kom op zeg, hoe oud zijn jullie? En dan nog speciaal voor dat bericht een CU2 account aan maken :( om te :r gewoon :( .

het kan mij eignelijk niets schelen of saekerhett straf krijg of niet, maar ga het dan ook niet doorlullen. Als het gewoon hier op GoT was gehouden en de mensen die ene berichtje op haar CU2 hadden achtergelaten deze hadden aangepast was er nix aan het handje geweest. Maar ja..

verder geen commentaar oppet moment. maar vond ff dak wat van me moest laten horen...

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Wat het heel lullig is, die gast die zich soeplul noemde zegt dat hij ook een mailtje heeft verstuurd naar Saekerhett's zusje. En toen ik tegen hem zei dat ik dat wel heel erg lullig vond, begon 'ie te schelden en doen. Beetje iedere keer dezelfde berichtjes sturen enzo.

Ik heb bijna de neiging om zijn Nick te noemen, maar dat getuigd weer niet van kameraadschap waar dit topic nou eigenlijk op uitdraait.

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 16:22 schreef DGTL_Magician het volgende:
Ik heb bijna de neiging om zijn Nick te noemen, maar dat getuigd weer niet van kameraadschap waar dit topic nou eigenlijk op uitdraait.
geef dan alleen zijn email aan een mod. kan ie in de gaten worden gehouden en hij wordt er "onder de users dan" niet minder populair ofzo door

als je een geintje met iemand uithaalt, wees dan een man en zeg na afloop "grapje joh! biertje?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik weet niet of Soeplul en Saekerhettnaaierd meekijken hier, maar ik zou het persoonlijk een beetje zielig jammer vinden als jullie niet zeggen wie jullie zijn ff die reacties bij CU2 veranderen.

Gewoon veranderen, zo erg is dat toch niet? We zouden ook heel kinderachtig kunnen doen om een IP of emailadres bij CU2 op te vragen, of dit anoniem door degenen te laten melden die weten wie jullie zijn, maar zover zou ik eigenlijk niet willen gaan.

Dus toon alsjeblieft dan dat jullie nog enigszins een beetje volwassen zijn en verander gewoon ff die reacties. Be a man, en dan is deze zaak gewoon 'done' wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 16:26 schreef Pixal het volgende:

[..]

geef dan alleen zijn email aan een mod. kan ie in de gaten worden gehouden en hij wordt er "onder de users dan" niet minder populair ofzo door

als je een geintje met iemand uithaalt, wees dan een man en zeg na afloop "grapje joh! biertje?"
Nee, ik verlaag me niet tot het niveau van die gast. Die naaier gast die moeten ze verbouwen, maar ik weet niet wie dat is...... Soeplul houdt ik zelf wel in de gaten, als die zoiets dergelijks weer flikt, dan open ik een topic in de SU en een linkje in de HK zodat 'ie zich niet meer hoeft te vertonen op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 16:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik weet niet of Soeplul en Saekerhettnaaierd meekijken hier, maar ik zou het persoonlijk een beetje zielig jammer vinden als jullie niet zeggen wie jullie zijn ff die reacties bij CU2 veranderen.

Gewoon veranderen, zo erg is dat toch niet? We zouden ook heel kinderachtig kunnen doen om een IP of emailadres bij CU2 op te vragen, of dit anoniem door degenen te laten melden die weten wie jullie zijn, maar zover zou ik eigenlijk niet willen gaan.

Dus toon alsjeblieft dan dat jullie nog enigszins een beetje volwassen zijn en verander gewoon ff die reacties. Be a man, en dan is deze zaak gewoon 'done' wmb.
Dat zou lullig zijn. Als die gast nou vanaf zijn school of werk heeft gepost op CU2 kunnen meer tweakers niet op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 27 maart 2002 16:33 schreef DGTL_Magician het volgende:

[..]

Dat zou lullig zijn. Als die gast nou vanaf zijn school of werk heeft gepost op CU2 kunnen meer tweakers niet op GoT.
Ik impliceer ook niet dat er IP-bans gaan vallen ofzo :?

ik wil er alleen maar mee zeggen dat degene die die reacties geplaatst hebben zo gevonden kunnen worden als nodig is, en daar persoonlijk op aangesproken kunnen worden.

Aan de andere kant wordt nu heel simpel de mogelijkheid geboden om anoniem hun eigen reacties te veranderen, zonder enige consequentie whatsoever.

Wat zou jij kiezen? Is dit een onredelijk/moeilijke keuze? Lijkt mij niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 16:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik impliceer ook niet dat er IP-bans gaan vallen ofzo :?

ik wil er alleen maar mee zeggen dat degene die die reacties geplaatst hebben zo gevonden kunnen worden als nodig is, en daar persoonlijk op aangesproken kunnen worden.

Aan de andere kant wordt nu heel simpel de mogelijkheid geboden om anoniem hun eigen reacties te veranderen, zonder enige consequentie whatsoever.

Wat zou jij kiezen? Is dit een onredelijk/moeilijke keuze? Lijkt mij niet iig.
Ik zou uberhaupt die reacties niet hebben geplaatst. Maar ik zou ze veranderen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Op woensdag 27 maart 2002 16:30 schreef LuNaTiC het volgende:

(..)

hier sluit ik mij volledig bij aan...

oh btw, ook mijn excusses aan saekerhett voor het plaatsen van het cu2 berchtje. Ik heb em dus al veranderd, maar haal em niet weg, anders heeft ze een vaag e-mailtje van cu2 dat ze nieuwe vriendjes heeft die ze dus niet heeft (euhm klopt dat? jah dat klopt :+ ). Maar mijn berichtje is redelijk standaard CU2 nu (op die lame ass taal na dan, maar dat kan ik niet :P :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 17:46
Jongens, ik kom net terug van school, en wat een heisa hebben jullie er van gemaakt zeg! En ERG, ERG lame van soeplul en saekerhettnaaier..

2 oplossingen mogelijk:

1. ik hack haar hotmailaccount, waarmee ik dan in haar Cu2 account kan komen, en alle berichten wissen...
2. diegene die een bericht hebben geplaats verwijderen die ff.

Goed goed, ik ben dom geweest om die Cu2 site te posten, maar dat valt nu niet meer terug te draaien. Berichtjes verwijderen wél!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Op woensdag 27 maart 2002 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, ik kom net terug van school, en wat een heisa hebben jullie er van gemaakt zeg! En ERG, ERG lame van soeplul en saekerhettnaaier..

2 oplossingen mogelijk:

1. ik hack haar hotmailaccount, waarmee ik dan in haar Cu2 account kan komen, en alle berichten wissen...

Goed goed, ik ben dom geweest om die Cu2 site te posten, maar dat valt nu niet meer terug te draaien. Berichtjes verwijderen wél!
ja aan de ene kant misschien dom ja, maar aan de andere kant had het ook moeten kunnen zonder deze trieste acties. Jou treft weinig tot geen blaam vind ik... just like I said, de mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen posts en acties, dus voel je niet schuldig. Denk dat wij ons schuldig moeten voellen als jij op je donder krijgt van je pa oid. bij deze nog maals mijn excusses

(oh en bedankt voor de lol gisteravond tijdens de eerste 8 pagina's oid ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

2. diegene die een bericht hebben geplaats verwijderen die
er zitten helaas ook wat mensen tussen die geen geweten hebben

als je nou haar hotmail gaat hacken (als je dat al kan) maak je alleen maar meer schade

als je via haar pc in msn komt en op die manier heel simpel in haar inbox kan komen, alle berichten in haar inbox en alle berichten op cu2 kan wissen, dan heb je geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 15:23
Dit topic is een goed voorbeeld van een mod die netjes handelt :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 16:50 schreef Yukkie het volgende:

[..]

ja aan de ene kant misschien dom ja, maar aan de andere kant had het ook moeten kunnen zonder deze trieste acties. Jou treft weinig tot geen blaam vind ik... just like I said, de mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen posts en acties, dus voel je niet schuldig. Denk dat wij ons schuldig moeten voellen als jij op je donder krijgt van je pa oid. bij deze nog maals mijn excusses

(oh en bedankt voor de lol gisteravond tijdens de eerste 8 pagina's oid ;) )
NP :)

Maar als je het niet erg vind, ga ik me nu mentaal voorbereiden op een week niet computeren of zoiets :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 16:52 schreef Pixal het volgende:

[..]

als je nou haar hotmail gaat hacken (als je dat al kan) maak je alleen maar meer schade

als je via haar pc in msn komt en op die manier heel simpel in haar inbox kan komen, alle berichten in haar inbox en alle berichten op cu2 kan wissen, dan heb je geluk
En dat was ik dus ook van plan :) Sorry, zusje, maar het moet effe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

2 oplossingen mogelijk:

Op woensdag 27 maart 2002 16:22 schreef DGTL_Magician het volgende:
Wat het heel lullig is, die gast die zich soeplul noemde zegt dat hij ook een mailtje heeft verstuurd naar Saekerhett's zusje.
Als die soepworst een mailtje heeft gestuurd ben je sowiezo de lul. :(
Of je moet inderdaad al haar hotmail hacken. Maar of dat gaat werken.... :{

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op woensdag 27 maart 2002 16:52 schreef Pixal het volgende:

[..]

zal wel zo'n secret question loser zijn die lui moeten oprotten :(

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 16:54 schreef firoz het volgende:

[..]

zal wel zo'n secret question loser zijn die lui moeten oprotten :(
zucht...

het is DE ENIGE actie die ik zelf kan ondernemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 16:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

zucht...

het is DE ENIGE actie die ik zelf kan ondernemen...
nah goed... dit onderwerp is op school mijn computergebruik gaan overheersen dus hou ons nog effe op de hoogte over wat de gevolgen hiervan nou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 17:02 schreef Pixal het volgende:

[..]

nah goed... dit onderwerp is op school mijn computergebruik gaan overheersen dus hou ons nog effe op de hoogte over wat de gevolgen hiervan nou zijn
Ps, als jij die post van je nou effe aanpast op Cu2... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 17:05 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ps, als jij die post van je nou effe aanpast op Cu2... ;)
heb ik gedaan :)

beschuit met kaas staat gewoon in haar vragenlijst daar dus ik vond het best redelijk da....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 17:07 schreef Pixal het volgende:

[..]

heb ik gedaan :)

beschuit met kaas staat gewoon in haar vragenlijst daar dus ik vond het best redelijk da....
Dohh, niet iets met kaas/broodje/schimmel/Saekerhett/broer etc erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op woensdag 27 maart 2002 17:08 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dohh, niet iets met kaas/broodje/schimmel/Saekerhett/broer etc erin...
:) doh.. ok ok >:)

edit:
zoiets?

enne volgens mij gaat het niet helemaal werken want die 2 soepkippen werken niet helemaal mee zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 17:11 schreef Pixal het volgende:

[..]

:) doh.. ok ok >:)

edit:
zoiets?

enne volgens mij gaat het niet helemaal werken want die 2 soepkippen werken niet helemaal mee zo te zien
Edit: dat zei je al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13:32

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op woensdag 27 maart 2002 17:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Edit: dat zei je al :)
<lame idee mode>

spam gewoon heel dat ding vol met 1600 berichten
kans dat ze die dan over het hoofd ziet is vrij reeel >:)
</lame idee mode>

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 17:22 schreef heuveltje het volgende:

[..]

<lame idee mode>

spam gewoon heel dat ding vol met 1600 berichten
kans dat ze die dan over het hoofd ziet is vrij reeel >:)
</lame idee mode>
:)

Maar, effe serieus, ik heb net een mail naar de bemiddelaar gestuurd:
Beste bemiddelaar,

zoals je misschien al weet heb ik een groot probleem, namelijk dat er verscheidene berichten op de Cu2 site van mijn zusje (geknipt ivm GoT, staat wel in mail) staan, waar ik grote problemen mee kan krijgen thuis. Nu werd al voorgesteld om het IP-adres van 'Soepkip' en 'Saekerhettnaaier' te achterhalen.

Betreffende topics:

Waar het mee begon: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/451171

In Lieve Adjes:
[topic=451632/1/25]

Nieuw topic over het probleem in de HK:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/451738

Ik hoop dat je snap hoe groot mijn probleem nu is (vooral thuis dus) en ik hoop ook dat er een oplossing gevonden kan worden (achterhalen IP-adres en zeggen dat ze hun bericht moeten verwijderen)

Groeten,

Saekerhett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

2 oplossingen mogelijk:

Als je dan toch illegaal gaat doen lijkt me de 'verre' opties die LuNaTiC geeft beter :X

Het gaat hier namelijk alleen maar om die van seakerhettnaaier, die vind ik echt niet kunnen. IP + ... imo

'k Ga niet quoten, dan krijg ik weer op m'n kop dat ik aanstoot geef :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 17:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]
Ik hoop voor je dat ze wat kunnen betekenen voor je. Ik vind het zwaar lullig voor je zusje en voor jou toch ook wel.

[miereneukmodus, maar misschien van belang]
hij heette soeplul en geen soepkip
[/miereneukmodus, maar misschien van belang]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 17:55 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze wat kunnen betekenen voor je. Ik vind het zwaar lullig voor je zusje en voor jou toch ook wel.

[miereneukmodus, maar misschien van belang]
hij heette soeplul en geen soepkip
[/miereneukmodus, maar misschien van belang]
Klopt, heb al een mail over die mistake gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 17:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]
VERTEL GEWOON DAT JIJ HET WAS EN HAAR WILDE PESTEN

OPGELOST :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Jongens, ik heb haar Hotmail gekraakt!!! Effe tijdelijk overgenomen, ik ga nu alle Cu2 berichten verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Mail van soeplul aan mijn zusje:

gewist ivm onzekerheid hier op GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 19:05 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, ik heb haar Hotmail gekraakt!!! Effe tijdelijk overgenomen, ik ga nu alle Cu2 berichten verwijderen :)
op zich kan dat hotmail kraken ook als lame beschouwd worden, maar kdenk dat ik ook zoiets had gedaan als ik jou was ;)

maare...toch nog een happy end? :)

alleen die soeplul is wel errug :r |:( :r :r :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Zo, haar profiel bestaat niet meer! (ze deed er toch niets mee...) :P :)

OPGELUCHT!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, haar profiel bestaat niet meer! (ze deed er toch niets mee...) :P :)

OPGELUCHT!!! :)
404 De file of de Cu2 user waar je om vroeg bestaat niet.

Ga terug naar www.cu2.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op woensdag 27 maart 2002 19:15 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

404 De file of de Cu2 user waar je om vroeg bestaat niet.

Ga terug naar www.cu2.nl
Psies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

lijkt afgehandeld enzo :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1