[NOS] Off topic draadje in NOS verplaatsen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBoom
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 19:02
Astublieft, speciaal voor meneer Nelske,

Wanneer gaat dat draadje over die fantastische t-shirts in NOS nu eens dicht, of wordt het verplaatst naar een andere plek?
Het heeft helemaal niets met Non Windows Operating Systems te maken, maar gaat over de belevenissen van een aantal mensen die daar toevallig wel eens posten. Dat is natuurlijk allemaal hartstikke leuk, maar lijkt mij (mag ik mijn mening hier wel posten??) meer iets voor de huiskamer ofzo.
- Dingen die niets met Non-Windows Operating Systems te maken hebben. Vragen als waar vul ik mijn netmask in winroute in of wie gebruiken er allemaal winamp worden gemoved
Trouwens een erg rare reply op mijn posting. Sinds wanneer mag iemand zijn mening niet meer uiten op dit forum

Geen beurs, geen tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk forum is min of meer een community op GoT.
Het NOS-forum is misschien nog wel meer dan andere fora een echte groep gebruikers op GoT. Binnen zo'n groep behoort een bepaalde sfeer en moeten af en toe bepaalde topics behandeld kunnen worden.

T-shirts die naar aanleiding van een meeting er gekomen zijn en die wel degelijk met NOS te maken hebben (ik en Jotti modereren in NOS ;) ) moeten dus ook gewoon de ruimte krijgen in dat forum.

Kortom de forumomschrijving is hier helemaal niet van toepassing. Daarnaast is dat nog altijd een beslissing die individueel per topic genomen wordt. Dit topic zakt vanzelf wel weer weg. Ik snap eerlijk gezegd niet waar je je zo druk over maakt. Dan negeer je dat topic toch gewoon?

Zo raar was mijn reply op jouw posting nou ook weer niet. Ik neem aan dat je toch met me eens bent dat het een wel erg sfeerverpestende opmerking is?

Maar goed, aangezien je redelijk wat werk van deze post gemaakt hebt, gooi ik hem naar [forum=15] zodat er meer mensen op kunnen reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik ben het 100% met Nelske eens. Een forum moet niet te strak beheerd worden, er moet ruimte zijn (met mate, natuurlijk) voor af-en-toe een off-topic topicje zoals meetings of nu dus t-shirts (wat eigenlijk niet eens zo heel off-topic is) of een off-topic reply in een post, zolang het maar niet irritant of sfeer-verlagend is. Dat is hier absoluut niet het geval.

Wat ik wel vaker roep, het moet geen kinderspeeltuin worden, maar ook geen concentratiekamp. NOS zit daar, met dit soort topics, redelijk tussenin. De sfeer op NOS is uitstekend en de techtopics zijn in elk geval niet van het 'welke-distro-moet-ik-nemen' niveau...

Wat mij betreft blijft het draadje dus lekker open en blijven we - met mate - een gezellig forumpje op NOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tja, ik kan nu een heel betoog gaan tikken, maar dat heeft collega jelske al gedaan :)
jij wil natuurlijk ook zo'n t-shirt, right? :P

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.