La Dot goedkoopst!

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:00
Dit wil ik toch ff delen met andere die op zoek zijn naar adsl.

La Dot is op het moment namelijk het goedkoopst
voor het 1024/512 abonnement.
Omdat ze de actie hebben laatste drie maanden gratis.
Dit is in dit geval een korting van 3x 79€ -> 228 euro.
daarnaast zijn de aansluit kosten 175 ipv Bijv. 299 (luna) of 249 (cistron/eweka).
Ja per maand is het abbo 10€ meer maar dat is dus alsnog goedkoper!

Succes allemaal, chello je bent de zwakste schakel! DAG

Oh en het datalimiet is 100 gigabyte. 5x wat ik haal dus perfect!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Enne de service ?
en de betrouwbaarheid ?
en de leverings snelheid ?

geld is niet alles hoor.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 13:35
Persoonlijk heb ik hele slechte ervaring met het bedrijf LaDot, niet met hun adsl levering maar wel met hun hostings beweging. Maar dit was dermate slecht dat ik geen enkel vertrouwen meer heb dat er uberhaupt iets goed geregeld is.

Je zegt dingen op, en later blijken ze dat niet door te hebben gegeven, zeg je het weer op en blijkt later dat je ook nog iets moest opsturen. Dan mag je gaan betalen, heb je betaald dan krijg je ineens weer een creditnota enzovoort. De organisatie laat nog wel is wat te wensen over.

Als ik ADSL zou nemen zou ik dat gewoon bij een gerenomeerde ISP doen, dus xs4all of planet (met lichte voorkeur voor xs4all, maar ik heb planet omdat we dan vaste klantenkorting krijgen). En die 30gb limiet van planet haal ik toch nooit.

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:00
Ze hebben gratis helpdesk. En ja je bent natuurlijk vooral van BBNed afhankelijk...

Verwijderd

ruik ik hier een medewerker van ladot :+

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ik heb ook alleen webhosting ervaring bij Ladot. Eigenlijk alleen maar positieve dingen te melden erover. Nooit problemen met het bereiken van me webspace en mailserver is ook zeer zelden down. Helpdeks heb ik 2 keer nodig gehad en toen was het binnen 2 minuten afgehandeld. :)

Ik denk dat de ADSL dienst toch het meest afhankelijk is van BBned trouwens en daar hoor ik ook weinig klagen over. :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 16:34 schreef Morgoth het volgende:

Als ik ADSL zou nemen zou ik dat gewoon bij een gerenomeerde ISP doen, dus xs4all of planet (met lichte voorkeur voor xs4all, maar ik heb planet omdat we dan vaste klantenkorting krijgen). En die 30gb limiet van planet haal ik toch nooit.
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar planet heeft de vaste klantenkorting min of meer afgeschaft :( (zomaar ff tussendoor)

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 17:21 schreef achappey het volgende:
Ik heb ook alleen webhosting ervaring bij Ladot. Eigenlijk alleen maar positieve dingen te melden erover. Nooit problemen met het bereiken van me webspace en mailserver is ook zeer zelden down. Helpdeks heb ik 2 keer nodig gehad en toen was het binnen 2 minuten afgehandeld. :)

Ik denk dat de ADSL dienst toch het meest afhankelijk is van BBned trouwens en daar hoor ik ook weinig klagen over. :)
lees nl.internet.providers maar is, ladot is gisteren voor het grootste deel vrijwel de hele dag niet bereikbaar geweest omdat ze een server update hadden

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 09:57

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op woensdag 27 maart 2002 16:34 schreef Morgoth het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan? :o
Volgens mij hadden ze gewoon een FUP hoor :)

ontopic:
Zoals al eerder gezegd, prijs is niet alles. Goedkoopst is zeker niet het best :)

Vraag goed naar meningen zoals hier en wacht wat reacties af en kijk goed naar dingen over 't bedrijf zou ik zeggen. Maar erger dan Chello wordt 't vast niet :7

Dividend for Starters

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 15:12 schreef [Airwolf] het volgende:
Enne de service ?
Als je verbinding goed werkt, hoe je eigenlijk ook niet echt veel van de service gebruik te maken. Behalve bij het lid worden/afzeggen.
en de betrouwbaarheid ?
Ja, dat is natuurlijk wel belangrijk. :)
en de leverings snelheid ?
Als je je verbinding eenmaal hebt, heb je daar ook niks meer mee te maken.
Op woensdag 27 maart 2002 18:06 schreef PromWarMachine het volgende:
Maar erger dan Chello wordt 't vast niet :7
Dan zal ik het meteen nemen. Ik ben erg tevreden over Chello te laatste tijd. :)

Topicstarter: Ik zal als ik jouw was gewoon naar metingen kijken e.d., is dat wel goed zal ik het gewoon doen. :)

🌞🍃

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PromWarMachine: Waar haal je dat vandaan? :o

http://www.tweakers.net/nieuws/20896

Verwijderd

alleen al omdat ik weet dat wijlen Nina Brink achter deze organisatie zit zou ik er niet mee in zee gegaan.
Haar gaat het ECHT alleen om geld. Heeft destijds een zo goed als failliet freehosting overgenomen, vanaf die tijd klanten laten lappen voor diensten, en nu deze toko verkocht aan ActiveISP.

<edit>
hmmm...weet eigenlijk niet of ik het er wel zo mee eens ben met wat ik zojuist zij, geld is niks mis mee, ze is gewoon smart.
</edit>

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 10:29
Ff een lief schopje :x Beetje zonde om een nieuw topic te starten...

Ladot ADSL hanteert tegenwoordig de volgende tarieven:

Downstream Upstream Prijs p/m Setup
Economy ADSL 1:25 512 256 30,- 75,-
Economy ADSL 1:25 1 Mbps 512 25,- 75,-
Economy ADSL 1:25 2 Mbps 1 Mbps 35,- 75,-
Economy ADSL 1:25 Wide Open 1 Mbps 40,- 75,-

Prijzen in euro's | exclusief B.T.W.

Incl. BTW betaal je voor een 2-8/1024 verbinding 47 euro 60. Naar mijn mening is dit nu de goedkoopste provider zover bekend.

Dit is goedkoper dan het brakke chello waar ik op dit moment aan vast zit en daarnaast natuurlijk 10x zo snel.

Zijn er meer mensen die intussen ervaringen met dit bedrijf hebben of eventuele belangrijke aanvullingen aan deze pakketten ?

Het is nog steeds ADSL via BBned, dus ik gok er op dat de verbinding verder wel snor zit. Wat mij betreft een duidelijke keuze, mits er slechte ervaringen van mede tweakers zijn... ? :)

(Meer info: http://www.ladot.nl/templ...?folder_id=182&Imagebck=0 )

[ Voor 5% gewijzigd door eMiz0r op 18-09-2003 01:43 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 17:00
eMiz0r schreef op 18 September 2003 @ 01:37:

Het is nog steeds ADSL via BBned, dus ik gok er op dat de verbinding verder wel snor zit. Wat mij betreft een duidelijke keuze, mits er slechte ervaringen van mede tweakers zijn... ? :)

(Meer info: http://www.ladot.nl/templ...?folder_id=182&Imagebck=0 )
Via BBNed leveren zegt helemaal niets

Het BBNed netwerk is wel goed, da's t probleem niet. Maar de bandbreedte naar inet moet de provider regelen.... En als Ladot besluit dat (bij wijze van) via een 56k modempje te doen,zal daar de bottleneck liggen. Ook mail en newsservers enzo regelt de provider.

Gezien de verhalen van Ladot uit het verleden, lijkt het me niet zo'n slim idee. Temeer omdat de prijzen van ladot ongeveer inkoop zijn, en dat kan natuurlijk nooit uit.

Advies: Bespaar niet, en kies een provider met reputatie. Snel en goedkoop, ergens zit natuurlijk een grens: Het gaat niet allemaal voor niets.

Verwijderd

DJSmiley schreef op 18 September 2003 @ 01:51:
[...]

Advies: Bespaar niet, en kies een provider met reputatie. Snel en goedkoop, ergens zit natuurlijk een grens: Het gaat niet allemaal voor niets.
Wat is dat nou weer voor slappe taal, waar zijn de tijden gebleven naar het avontuur! de romance, spanning.....

En natuurlijk Superweb! })

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 06:07:
Wat is dat nou weer voor slappe taal, waar zijn de tijden gebleven naar het avontuur! de romance, spanning.....

En natuurlijk Superweb! })
Achja, als jij liever 1000 keer inbelt voor je eindelijk kan internetten, en dit dan met 1kbps kan doen, moet je daar vooral voor kiezen. Maar kom dan a.u.b. niet hier zeuren dat 'de service' zo slecht is, dat 'de verbinding' zo traag is of dat 'het zo lang duurt voor het installatiepakket binnen is'. We hebben je gewaarschuwd.

Ik kies liever voor iets betrouwbaars.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Ik weet niet of de topicstarter al gezien heeft dat de prijzen excl. de modem zijn.
Die modem moet je toch huren? dus dan wordt t alsnog duur

• Croga
  • Laatst online: 19-05 14:55

Croga

The Unreasonable Man

Grum schreef op 28 March 2002 @ 13:50:
PromWarMachine: Waar haal je dat vandaan? :o

http://www.tweakers.net/nieuws/20896
Het leuke hiervan is dat dit helemaal niet mag.... In de advertenties staat "Geen datalimiet!" dan mogen ze niet in de kleine lettertjes nog ergens zeggen "maar je mag niet meer dan 30GB per maand gebruiken"...

Ofwel: Planet heeft niet eens een FUP, planet heeft gewoon geen enkele limiet zoals in al hun advertenties vermeld staat....

• Korakal
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Hmmmja ik zie het nut van deze kick niet helemaal in eigenlijk. Sowieso was dit topic al wat spammerig (ooit).
Als iemand providers op prijs gaat vergelijken komt ie LaDot vanzelf ook wel tegen :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.