Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Verwijderd
Dat heeft te maken met ACPI, en bijna iedereen heeft dat probleem.
Sluit 'em gewoon aan op je USB, zou ik zeggen.
Sluit 'em gewoon aan op je USB, zou ik zeggen.
Nog een tip:
Sluit je muis niet op USB aan maar wel op de ps/2.
Op die manier kan je de muis ook nog gebruiken in programma's zoals Ghost en DriveImage, enz..
En verzet die jumper op je moederbord om die Wake-up op je ps/2 poort uit te schakelen.
Sluit je muis niet op USB aan maar wel op de ps/2.
Op die manier kan je de muis ook nog gebruiken in programma's zoals Ghost en DriveImage, enz..
En verzet die jumper op je moederbord om die Wake-up op je ps/2 poort uit te schakelen.
Heb ik ook met muis (PS/2), maar m'n Wacom tablet (COM) blijft ook aan... Daarom doe ik gewoon ook de schakelaar op de voeding uit
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Heb ik ook, is helemaal niet erg
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
had ik ook op mijn BE6. Biosgeflashed en het was over.
Verwijderd
Hier heb ik dat ook, dat de optische muis blijft branden...Op woensdag 27 maart 2002 14:20 schreef zap8 het volgende:
Ik heb een nieuw systeem met award bios. Als ik windows afsluit en mijn computer gaat uit, blijft de optische muis branden. De muis zit in PS/ 2. Doe ik 'm USB. Gaat ie wel uit na afsluiting windows en computer uit.
NB trek ik stekker uit stopcontact, gaat de PS/ 2 muis wel uit. Doe ik de stekker er weer in blijft de muis uit.
Smapt iemand iets van dit probleem, zit er spanning op m'n moederbord PS/2 ingaan waardoor ie aanblijft als je windows afsluit.
Is volgens mij niks verkeerds aan....
probeer eens een biosupdate, had er ook last van 
bijna 100% slagen
bijna 100% slagen
/dev/null
Pagina: 1