Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Ik heb hier een Soyo Dragon Plus met XP1700+ en een G550, draait super! (onder XP)
Zie sig.
Verwijderd
Ik zou eens proberen om de nieuwste VIA 4in1 drivers te installeren. Kijk hiervoor op: http://www.tweakers.net/meuktracker/1842
Zoals je ziet: "Update AGP driver"
Zoals je ziet: "Update AGP driver"
Check:
- BIOS settings AGP slot (Fastwrite, Aperture Size etc.)
- Matrox drivers (probeer eens oudere/nieuwere)
- Andere chipset drivers (VIA 4in1)
Lijkt me erg sterk dat deze kaart niet wil samenwerken met dat bord want deze kaart is niet erg nieuw, niet erg geavanceerd en ik ben nog nooit stabiliteitsproblemen tegengekomen met deze kaart...
- BIOS settings AGP slot (Fastwrite, Aperture Size etc.)
- Matrox drivers (probeer eens oudere/nieuwere)
- Andere chipset drivers (VIA 4in1)
Lijkt me erg sterk dat deze kaart niet wil samenwerken met dat bord want deze kaart is niet erg nieuw, niet erg geavanceerd en ik ben nog nooit stabiliteitsproblemen tegengekomen met deze kaart...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
niet erg geavanceerd... hahaha dies wel goed.
Heb je al geprobeerd of een andere AGP kaart ook onstabiel is? beetje lullig om het meteen op de videokaart af te schuiven in elk geval he...
Heb je al geprobeerd of een andere AGP kaart ook onstabiel is? beetje lullig om het meteen op de videokaart af te schuiven in elk geval he...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
nieuwe bios update voor de videokaart
matrox heeft vroeger ook problemen gehad met de ouwe via chips
dus kan best zijn dat er bij jouw niet de nieuwe er al in zit
matrox heeft vroeger ook problemen gehad met de ouwe via chips
dus kan best zijn dat er bij jouw niet de nieuwe er al in zit
Nog niet geprobeert omdat hij geen andere AGP kaarten heeft, maar hij komt zo hier heen en dan gaan we ff een G550 proberen.Op woensdag 27 maart 2002 14:40 schreef P5ycho het volgende:
Verwijderd
En? Hoe is het afgelopen?Op woensdag 27 maart 2002 14:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nog niet geprobeert omdat hij geen andere AGP kaarten heeft, maar hij komt zo hier heen en dan gaan we ff een G550 proberen.
G550 erin, en toen was ie stabielOp donderdag 28 maart 2002 14:14 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
En? Hoe is het afgelopen?
Ik heb zelf die G400 ook is getest op mijn Ahtlon + Via chipset systeempie. No problemo !
dikzak
Probeer eens een andere G400. Misschien is deze g400 wel brak.
Pagina: 1