Toon posts:

datalimiet voor Demos is dat streng?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu Demos slachtoffer na eerst hometimeslachtoffer te zijn geweest, maar het valt mij al met al nogal mee.
In de wijkcentrale is er plaats voor 4 aansluitingen (4 huizen) waar er twee op Inet zitten.

De downloadsnelheid valt alles mee, een gemiddelde van zo'n 8kb/s buiten de spits. Volgens mij prognose komt mijn maandlimiet uit op om en de nabij 3Gig das dus 2 Gig teveel.

Ga ik nou problemen krijgen met de regels? De enige overlast die ik kan bezorgen is het trager maken van buurmans internet (het is een grote klootzak), hij is de enige met mij van de 4 dat internet heeft 8-)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik denk echt niet dat ze moeilijk gaan doen.

want ze weten hoeveel moeite jij daarvoor moet doen om dat te halen...
dus ik denk dat je eerder felicitaties krijgt >:)

Verwijderd

Topicstarter
Dat halen zal wel lukken zit nu al op 180MB down in amper twee dagen met een max van 11.7kb/s en dat met DEMOS.
Ik ga zoveel mogelijk downloaden om mijn buurman te pesten >:) de eventuele conseqenties zal ik dan wel merken, of niet.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Dat is geen probleem, je kan downloaden wat je wilt.
Ze gaan er pas wat van zeggen als iemand gaat klagen. Dan krijg je eenwaarschuwing en daarna wordt je er vanaf gegooid.
* Heineken heeft in z'n Casema tijd ook vaak genoeg de 2 gig gehaald.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een beetje raar dat dat jouw reden is om zo veel te downloaden.. :D
Maarja, als je het te gek maakt, merk je het vast wel. :)

🌞🍃

• bitbasher
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 12:01

bitbasher

meh

je krijgt toch eerst een waarschuwing voordat ze de boel afsluiten, ik zou eerst die maar eens afwachten, tot die tijd gewoon lekker doordownen >:)

.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 13:29
Hehehe je buurman pesten is altijd leuk. Maar doe het dan goed. Doe stront in een oude krant steek die in de fik en bel dan bij hem aan... Als ie hem dan gaat uittrappen.... muhahahahaha >:) Of steek de banden van z'n auto lek. Ik denk niet dat je met je 8~11.7 KB/sec ver komt.. :z

Suc6
Pagina: 1