PCI kaartje met TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik ben opzoek naar ee PCI kaartje met TV-out ? bestaat dit dus geen videokaartje met een Tv out , gewoon een los PCI kaartje met een TV out thatZ it ??

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Kijk hier eens : [search=pci tv-out] !

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

TnT2 m64 pci.
Ehm nee, een vidcard met alleen een tv-out is er niet.

• Ibbelz
Op woensdag 27 maart 2002 13:13 schreef Courage het volgende:
Kijk hier eens : [search=pci tv-out] !
JA bedankt voor je nuttige antwoord maar daar heb ik natuurlijk allang gekeken . moet ik nu tegenwoordig bij iedere post gaan zetten dat ik de search en google enzo al heb geprobeerd om dit soort recties te voorkomen .. De volgende keer als je het er niet mee eens bent post het dan in SU dan kan een modje naar kijken , bedankt .

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Heb bij de Vobis de Geforce 2 Mx 200 32mb pci met Tv-out gezien , maar kaartjes met alleen tv-out bestaan niet.

• Ibbelz
Op woensdag 27 maart 2002 13:16 schreef Shaggy het volgende:
Heb bij de Vobis de Geforce 2 Mx 200 32mb pci met Tv-out gezien , maar kaartjes met alleen tv-out bestaan niet.
hmmzz das minder ik heb geen zin om weet ik veel hoeveel knaken ( of euro's ) uittegeven want ik heb helemaal geen videokaart nodig .. Ik wil alleen dvd'S kijken op mn TV ?

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:15 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

JA bedankt voor je nuttige antwoord maar daar heb ik natuurlijk allang gekeken . moet ik nu tegenwoordig bij iedere post gaan zetten dat ik de search en google enzo al heb geprobeerd om dit soort recties te voorkomen .. De volgende keer als je het er niet mee eens bent post het dan in SU dan kan een modje naar kijken , bedankt .
Hij heeft dus wel gelijk, er wordt verwacht dat je zelf eerst wat uitzoekt voor je een topic opent en dat ook duidelijk vermeld. Aan beide eisen heb jij niet voldaan.

Zie ook : [topic=305287/1/50]

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:15 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Ja inderdaad, bij zulke basicvragen zou ik dat er bij zetten ja. En daarin is ook echt wel je antwoord te vinden hoor :{

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 27 maart 2002 13:18 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

hmmzz das minder ik heb geen zin om weet ik veel hoeveel knaken ( of euro's ) uittegeven want ik heb helemaal geen videokaart nodig .. Ik wil alleen dvd'S kijken op mn TV ?
Nou check mijn post eens dan |:(

Verwijderd

Trouwens wat jij zoekt is een hollywood+, zoek daar maar eens op.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:21 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Nou check mijn post eens dan |:(
Idd |:(

Verwijderd

Creative DX3 kaart, that's all. Een goede mpeg kaart voor het afspelen van DVD's naar je tv, met andere firmware (bestuurprogramma van hardware) kun je ook DivX ermee kijken. SUC6!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 14:22 schreef delangeman het volgende:
Creative DX3 kaart, that's all
Dat zeg ik.
Een goede mpeg kaart voor het afspelen van DVD's naar je tv, met andere firmware (bestuurprogramma van hardware) kun je ook DivX ermee kijken.
Firmware ? Nee hoor, gewoon [topic=198576/1/50] lezen en dan zie je dat het gewoon om een proggie gaat wat gebruikt maakt op de tv-out van je H+/DXR3 kaartje.

• Dikdoan
  • Laatst online: 05-06-2025

Dikdoan

Kijk, ik kan nog lopen

Er bestaan van die kassies die het signaal van VGA omzetten in een tv signaal. Ik gebruik er een (weet effe niet meer hoe ie heet) maar die heb ik bij de lokale pcboer gekocht.
Heel makkelijk. Je kan kiezen tussen scart, svideo of gewoon video. Heel handig en voor minder dan 100 euro ben je klaar.
gewoon even zoeken op "VGA to TV" bij google of zoiets

kijk effe op
http://www.grand.com.tw/EN/pc2tv/pocket/viewpk.html

Zolang ie het blijft doen....

Verwijderd

moet ik wel op sluit topic drukken |:(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.